Website: www.containeronline.nl
Adres: Bijlestraal 44M 1721PW
Plaats: Broek op Langedijk
Telefoon: 072-7202260

Verhuur van bouwcontainers voor elke klus. Verbouwen, verhuizen of werkzaamheden in de tuin? Huur een bouwcontainer.

ContainerOnline

Pluspunten
container op afleverdag pas om 18:00 geleverd en na ophaalopdracht nog steeds niet opgehaald 5 dagen ( zou binnen 2-3 dagen opgehaald worden.
Goedemiddag,

U treft ons in de aller drukste periode van het jaar. Chauffeurs werken massaal over om alle containers te kunnen plaatsen. Daarvoor zijn wij hen erg dankbaar, echter kan het dus wel zijn dat containers na 17.00 uur worden geplaatst. Helaas voor u was de route zo, dat uw adres als één van de laatste stond. Dit is natuurlijk erg vervelend, helemaal als u ervoor thuis bent gebleven.

We hebben inmiddels al contact met u gehad over de volle container. Omdat er tot 2x toe een auto in de weg stond, kon de container niet worden afgevoerd. Neemt u even contact met ons op wanneer de container afgevoerd kan worden?

Daphne ContainerOnline

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Goedemiddag,

Inmiddels hebben we contact met u opgenomen over de 1 die u als beoordeling heeft gegeven. Dit vinden wij erg spijtig. U heeft verder geen reden opgegeven, dus heb ik zelf even navraag gedaan.

Ik heb begrepen dat de plek waar de container moest komen te staan onduidelijk of niet bereikbaar was. De chauffeur heeft de container daarom op de best mogelijk plek neergezet.
Echter was u hiermee niet tevreden en heeft u een verzoek gedaan om de container te verplaatsen. Dit verzoek hebben we direct doorgestuurd en de daarop volgende dag is de container verplaatst.

We hebben na ons idee alle mogelijke service en medewerking verleend om de container op de juiste plek te krijgen. Spijti

Daphne, ContainerOnlin

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Gunstige prijs. Snelle levering
Container verkeerd neergezet ondanks duidelijke notitie. Pas bij tweede keer bellen werd er passende aktie ondernomen.
Goedendag,

Bedankt voor de beoordeling. Spijtig om te horen dat het plaatsen niet helemaal volgens aanwijzing is gegaan. Opmerkingen over het plaatsen van containers sturen wij mee met de opdracht. Het is dan ook zeker de bedoeling dat deze aanwijzing wordt opgevolgd door de chauffeur. Om onbekende reden is dit niet gedaan, onze excuses.

Dat u twee keer moet bellen om het geregeld te krijgen klinkt absoluut niet als ons service niveau. Vervelend dat het niet direct is gelukt. Hoewel ik het niet terug heb kunnen vinden, verwacht ik dat het te maken heeft met de enorme drukte op het moment. Wederom onze excuses.

We hopen dat het goed is gegaan met klussen en u in de toekomst (volgens aanwijzing ;) weer als klant te mogen verwelkomen.

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Netjes op tijd geleverd .
Container moet mandag 25 juni weg gehald bij ons . Chauffer kwam met en nieuwe container dus niet kunnen mee nemen heb contact op genomen twee keer heir over .
Ron
Almere Buiten

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Afspraak = Afspraak
Geen commentaar
Brahim
Zandvoort

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
alles volgens planning
mee denken chauffeur en bijzonder vriendelijk
bij ophalen waren wij afwezig en toch netjes opgeladen
perfet

Spijkenisse

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Klantenservice zeer vriendelijk .
Bezorger container ook zeer vriendelijk kortom geen aanmerkingen.
Henk beute
Zutphen

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Prima gegaan. De bak stond goed op het pad. Zag er keurig uit
Tijd aangeven wanneer de bak wordt gebracht.
Piet
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Correcte communicatie, snelle levering!!

EDG Media B.V.