Cookie verklaring

Cookie verklaring voor www.kiyoh.nl
Websites hanteren handige en nuttige technieken die het gebruiksgemak verhogen en die de site zo interessant mogelijk maken voor elke bezoeker. Bekendste voorbeelden van dit soort technieken zijn cookies, tags/beacons en Javascripts (hierna samen te noemen “cookies”).

Hieronder lees je meer over de verschillende cookies die gebruikt worden door en via onze Website en voor welke doeleinden. Door verder te klikken en gebruik te (blijven) maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen en uitlezen van cookies bij je bezoek aan onze website.

Cookies die op www.kiyoh.nl gebruikt worden:
Functionele Cookies

Functionele cookies zorgen dat de website goed werkt. De cookies slaan bijvoorbeeld uw gebruikersnaam of andere informatie of voorkeuren die u eerder op onze website heeft ingevuld. Daarnaast kunnen de cookies noteren of u al bent ingelogd op de website en kunnen zij misbruik van de website detecteren. De cookies slaan hierbij geen persoonsgegevens op en de informatie uit deze cookies is ook niet tot u als individu herleidbaar.

Cookies voor statistieken en analyse
Met behulp van deze cookies ontvangen wij informatie en statistieken over het functioneren van de website, bijvoorbeeld over het aantal bezoekers, de meest bezochte pagina’s of de duur van een bepaald bezoek.
We gebruiken de deze cookies om het gebruik van (onderdelen van) de website nader te analyseren en statistieken te maken. De resultaten uit deze analyses en statistieken worden gebruikt om de website verder te verbeteren.
Voor het analyseren van het gebruik van de website maken wij gebruik van dienstverlening van Google (Google Analytics). Google Analytics draagt uitsluitend zorg voor de plaatsing van de cookies en het onderzoek en de analyse van de daaruit voorvloeiende informatie. De verzamelde gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt dan voor verbetering van de website. De statistieken en overige rapportages zijn niet tot personen te herleiden.

Advertentiecookies
Onze website laat geen advertenties zien, maar embedded elementen zoals videoboodschappen kunnen gebruik maken van cookies voor advertentiedoeleinden. In de huidige situatie betreft dit een cookie van het advertentienetwerk van Google Double Click.
De advertentienetwerken proberen, met behulp van de cookies, op basis van de websites die je bezoekt een beeld te krijgen van je vermoedelijke interesses, zonder een naar een persoon herleidbaar profiel op te bouwen. Op basis van deze interesses wordt de inhoud en de advertenties die op verschillende websites worden aangeboden aangepast voor verschillende groepen bezoekers. De informatie over je huidige websitebezoek kan dus bijvoorbeeld gecombineerd worden met informatie van eerdere bezoeken aan andere websites dan de onze.
De informatie uit deze cookies wordt dus gedeeld in het advertentienetwerk van Google Double Click. De cookie kan door de bij dit netwerk aangesloten websites worden uitgelezen.

Overige / onvoorziene cookies
Door de manier waarop internet en websites werken, kan het zijn dat wij niet altijd inzicht hebben in de cookies die via onze Website door derde partijen worden geplaatst. Dit is met name het geval als onze webpagina’s zogenaamde embedded-elementen bevatten; dit zijn teksten, documenten, plaatjes of filmpjes die bij een andere partij opgeslagen zijn, maar die op, in of via onze website getoond worden.

Indien je op deze website cookies tegenkomt die in deze categorie vallen en die we hierboven dus niet genoemd hebben, laat het ons dan weten. Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met de derde partij en vraag welke cookies ze plaatsten, wat de reden daarvoor is, wat de levensduur van de cookie is en op welke manier ze je privacy gewaarborgd hebben.

Browserinstellingen
Als je helemaal niet wilt dat websites cookies op jouw computer plaatsen, dan kan je je browserinstellingen aanpassen zodat je een waarschuwing krijgt voordat er cookies worden geplaatst. Ook kan je de instellingen dusdanig aanpassen dat je browser alle cookies, of alleen de cookies van derde partijen, weigert. Bovendien kan je de cookies die al op je computer zijn geplaatst verwijderen. Let erop dat je de instellingen apart voor elke browser en computer die je gebruikt moet aanpassen.

Wees je ervan bewust dat als je geen cookies wilt, wij niet meer kunnen garanderen dat onze website helemaal goed werkt.

Hoe je je instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Raadpleeg indien nodig de helpfunctie van jouw browser.

Slotopmerkingen
Wij zullen deze verklaringen af en toe aan moeten passen, omdat bijvoorbeeld onze website of de regels rondom cookies wijzigen. We mogen de inhoud van de verklaringen en de cookies die opgenomen staan in de lijsten altijd en zonder waarschuwing vooraf wijzigen. Je kunt deze webpagina raadplegen voor de laatste versie.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan contact op met info@kiyoh.nl.

Tilburg, augustus 2016

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ