Website: www.coolblue.nl

Gepubliceerd op: 15/11/2017

HAARLEMMERMEERSTATION
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Goede uitleg van telefoon. De werknemer nam veel tijd voor mij in de winkel. Telefoon werd voor mij geïnstaleerd. Ben echt super tevreden. Mijn volgende telefoon koop ik ook weer bij coolblue. Deze werknemers hebben verstand van zaken. Ga zo door.

Maartje

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Lekker snel, fijn dat oude vaatwasser meegenomen werd. Plaatsing en aansluiting was ook goed geregeld!

Robin

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten

Heb vanochtend bestelling geplaatst met levering vandaag. Krijg 's middags een melding dat vanwege een storing de levering vandaag niet kan plaats vinden. (Helaas is dit niet de eerste keer dat ik dit mee maak bij Coolblue.) Toen ik op het bericht terug reageerde kreeg ik de melding dat ze hopen dat morgen de levering wel door kan gaan....oftewel dat kunnen ze ook niet garanderen??? Heel vreemd..
Antwoord Coolblue
Beste Margreet,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat je bestelling niet zoals verwacht bij jou thuis wordt afgeleverd. We begrijpen goed dat je hier absoluut niet vrolijk van wordt. We proberen op onze website zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer je bestelling niet de volgende dag kan worden afgeleverd. Helaas komt het voor dat onze bezorgdiensten last hebben van en storing, en door onmacht jouw bestelling later geleverd wordt. We nemen jouw feedback dan ook zeker mee en koppelen deze terug naar onze bezorgdiensten zodat dit in de toekomst hopelijk niet meer voorkomt. We wensen jou veel plezier met jouw bestelling.

Margreet

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
Snel geleverd
Doosje niet aan de deur geleverd zoals aangegeven, maar in de groene brievenbus aan de weg gepropt waarbij het doosje beschadigd is geraakt.

** Na aangeven van dit punt goed opgepakt door Coolblue.
Antwoord Coolblue
Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij schrikken ervan hoe jouw pakket bezorgd is en we kunnen jouw boosheid dan ook heel goed begrijpen. Dit is niet zoals het hoort. Hiervoor onze oprechte excuses. Wij zouden dit graag op willen pakken met de vervoerder. Zou je ons daarom een e-mail met jouw ordernummer en een korte toelichting willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl?

Groet,

Gepubliceerd op: 05/11/2017

Pluspunten
Snel geleverd
Mijn e-reader is in de groene brievenbus aan de weg gepropt en het hele doosje was hierbij erg beschadigd. Gelukkig was de e-reader heel, maar ik was gewoon thuis en er is niet eens aangebeld. (Terwijl dit echt bezorgd zou worden en niet per brievenbus). Hele slechte service.

22/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, zeer behulpzame en servicegerichte klantenservice. Prijzen doorgaans scherp.

Tom

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Snel, gemakkelijk, goedkoop

Stefan

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Dit bedrijf blinkt uit in alle facetten: duidelijkheid webshop, reviews, klantcontact, klachtafhandeling en communicatie. Natuurlijk gaan hier ook dingen mis: bestellingen die niet geleverd worden, bezorgers die witgoedapparaten in de verpakking afleveren en niet uitpakken of.. maar de klantenservice pakt dit goed op en handelt af met een persoonlijke touch.
De producten zijn regelmatig aan de prijs en het zou goed zijn om een soort 'super-specialist' te hebben op de verschillende productgroepen.
Patty

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Super snelle levering, en telefonisch zijn de heren goed opgeleid!

Bruce
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ