Bedrijfsgegevens

Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010-7988999

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Coolblue
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3645 beoordelingen (12 maanden)
3645 beoordelingen (totaal)
8757 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (2993)
15% (540)
1% (48)
1% (28)
1% (36)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
HAARLEMMERMEERSTATION
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 13/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede uitleg van telefoon. De werknemer nam veel tijd voor mij in de winkel. Telefoon werd voor mij geïnstaleerd. Ben echt super tevreden. Mijn volgende telefoon koop ik ook weer bij coolblue. Deze werknemers hebben verstand van zaken. Ga zo door.
Verbeterpunten
 
Maartje
Eindhoven

Gepubliceerd op: 12/11/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Lekker snel, fijn dat oude vaatwasser meegenomen werd. Plaatsing en aansluiting was ook goed geregeld!
Verbeterpunten
 
Robin
Utrecht

Gepubliceerd op: 10/11/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb vanochtend bestelling geplaatst met levering vandaag. Krijg 's middags een melding dat vanwege een storing de levering vandaag niet kan plaats vinden. (Helaas is dit niet de eerste keer dat ik dit mee maak bij Coolblue.) Toen ik op het bericht terug reageerde kreeg ik de melding dat ze hopen dat morgen de levering wel door kan gaan....oftewel dat kunnen ze ook niet garanderen??? Heel vreemd..
Antwoord Coolblue
Beste Margreet,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat je bestelling niet zoals verwacht bij jou thuis wordt afgeleverd. We begrijpen goed dat je hier absoluut niet vrolijk van wordt. We proberen op onze website zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer je bestelling niet de volgende dag kan worden afgeleverd. Helaas komt het voor dat onze bezorgdiensten last hebben van en storing, en door onmacht jouw bestelling later geleverd wordt. We nemen jouw feedback dan ook zeker mee en koppelen deze terug naar onze bezorgdiensten zodat dit in de toekomst hopelijk niet meer voorkomt. We wensen jou veel plezier met jouw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Margreet

Gepubliceerd op: 08/11/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Snel geleverd
Verbeterpunten
Doosje niet aan de deur geleverd zoals aangegeven, maar in de groene brievenbus aan de weg gepropt waarbij het doosje beschadigd is geraakt.

** Na aangeven van dit punt goed opgepakt door Coolblue.
Antwoord Coolblue
Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij schrikken ervan hoe jouw pakket bezorgd is en we kunnen jouw boosheid dan ook heel goed begrijpen. Dit is niet zoals het hoort. Hiervoor onze oprechte excuses. Wij zouden dit graag op willen pakken met de vervoerder. Zou je ons daarom een e-mail met jouw ordernummer en een korte toelichting willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl?

Groet,
Coolblue
Klant

Gepubliceerd op: 05/11/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snel geleverd
Verbeterpunten
Mijn e-reader is in de groene brievenbus aan de weg gepropt en het hele doosje was hierbij erg beschadigd. Gelukkig was de e-reader heel, maar ik was gewoon thuis en er is niet eens aangebeld. (Terwijl dit echt bezorgd zou worden en niet per brievenbus). Hele slechte service.

22/10/2017

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering, zeer behulpzame en servicegerichte klantenservice. Prijzen doorgaans scherp.
Verbeterpunten
 
Tom
Utrecht

Gepubliceerd op: 04/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel, gemakkelijk, goedkoop
Verbeterpunten
 
Stefan

Gepubliceerd op: 01/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Dit bedrijf blinkt uit in alle facetten: duidelijkheid webshop, reviews, klantcontact, klachtafhandeling en communicatie. Natuurlijk gaan hier ook dingen mis: bestellingen die niet geleverd worden, bezorgers die witgoedapparaten in de verpakking afleveren en niet uitpakken of.. maar de klantenservice pakt dit goed op en handelt af met een persoonlijke touch.
Verbeterpunten
De producten zijn regelmatig aan de prijs en het zou goed zijn om een soort 'super-specialist' te hebben op de verschillende productgroepen.
Patty
Den Haag

Gepubliceerd op: 01/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super snelle levering, en telefonisch zijn de heren goed opgeleid!
Verbeterpunten
 
Bruce
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 31/10/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ