Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Pluspunten

Als je iets belooft, kom het dan na!
Jaco Molendijk

Gepubliceerd op: 24/08/2019

Pluspunten
Vrij. droger en wasmachine besteld en betaald. Zou wo. bezorgd worden. Ivm een aanvullende verzekering (die niet meer bestond) is de bestelling geannuleerd. Wij hebben hier geen enkele bericht over gekregen. We hebben wo. uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Duizendmaal excuses. Ze zouden de bezorging herinplannen. Aankomende zaterdag zou het met zekerheid bezorgd worden. Wederom e-mail gekregen met bezorgdatum / tijd. Vandaag (zaterdag) weer uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Even nachecken. Bezorging is geannuleerd. Klantenservice dame weet niet waarom. “Zullen we weer een afspraak inplannen?” Nee, dank je wel. Al 2 weken geen werkende wasmachine en droger. En of we nu even doordeweeks vrij willen vragen van werk, zodat het bezorgd kan worden. Al 2 maal toe uitstel door hun eigen fouten en geen initiatief om met een tijdige en passende oplossing te komen. Nooit. Meer. Coolblue.
Edimesic

Gepubliceerd op: 24/08/2019

Pluspunten

Sms op het juiste moment versturen zodat er niet iemand uren zit te wachten
Beste Sandra,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat je het smsje niet op tijd hebt ontvangen. Helaas kan hier inderdaad wat vertraging in zitten.

Veel plezier met je bestelling.

Sandra

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten

Medewerker CooLblue vult uit luiigheid een "gooi maar over de heg" e-mailadres in. Gevolg ik ontvang informatie over een vreemde. Dit heb ik gemeld en Coolblue belooft beterschap.
NOT!!! Ik blijf mail ontvangen.
Beste,

Dank je wel voor je review. Wat een gekke situatie. Dit hoort natuurlijk niet.

Wij willen je vragen om contact op te nemen met onze klachtenservice. Zij zoeken dit graag voor je uit.

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten

Coolblue is niet meer wat het is geweest. Maandag had ik een vraag 20 minuten in de wacht. Toen dacht ik stuur mijn vraag wie de Whatsapp dat gaat misschien makkelijker. Duurde 24 uur voordat ik een antwoord kreeg. Daarna een Tomtom besteld, krijg ik een dag later een HD allesreiniger toegestuurd. Ik weer bellen weer 15 minuten in de wacht, of ik de bestelling kan terugsturen dan heb ik over +/- 5 dagen later de TomTom weer in huis. Wat een oplossing zeg, ik heb niet de fout gemaakt en dan duurt het nog 5 dagen (en je weet niet zeker of ze dan het juiste sturen). Lang gesprek gehad medewerker kon er niks aan doen, maar service van niks. Als je fouten maakt moet je deze oplossen. hier ga ik nooit meer wat bestellen bedrijf is veel te hard gegroeid. Koop wel bij een kleine online partij.
Beste Tino,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Via een andere review site hebben wij jouw reeds voorzien van een reactie.

Rodewijk
Roelofarendsveen

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Normaal gesproken bekend om de goede service
Ik heb mijn televisie ter reparatie retour gestuurd. Bij het inleveren is mij verteld dat dit maximaal drie week ging duren. Na twee week ontving ik een mailtje dat hij was ontvangen en dat het vanaf dan drie week ging duren. Na ruim een half uur in de wacht te hebben gehangen (voor de derde keer) kreeg ik te horen dat dit een fout was. Vervolgens waren de drie week voorbij en zat ik nog steeds zonder televisie na weer een half uur in de wacht bij de klantenservices te hebben gehangen werd mij verteld dat ze er een melding was gemaakt dat ze te laat waren. Het enigste nuttige wat ik te horen kreeg was sorry we proberen het zo snel mogelijk af te ronden.
tips: Doe wat aan de waardeloze wachtrijen bij de klantenservice en zorg dat jullie je aan de afspraken houden.
Beste Ewout,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de reparatie van jouw tv langer duurt dan afgesproken. Volgens onze laatste gegeven is de tv ondertussen in jouw bezit.

Ewout

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
TWEEDEKANS-product in NIEUWSTAAT (cameralens) met mooie korting in webwinkel gekocht. Afgesproken: Levering na 3 weken.
Na 20 dagen, 1 dag voor levering, ontving ik bericht dat ze mijn dure lens NIET gaan leveren. Vraag Coolblue: of ik de bestelling wil annuleren? Zo brutaal en arrogant. Coolblue houdt zich niet aan onze Koopovereenkomst die bij een koop met een CONSUMENT automatisch tot stand komt.

Coolblue VERKOOPT MIJN LENS (volledig per iDeal betaald!) enkele dagen na aankoop OPNIEUW in de webwinkel voor een veel hogere prijs, zo constateerde ik. Ik noem dit diefstal. ONACCEPTABEL.
Vervolgens word ik NIET EERLIJK geinformeerd door Coolblue: lens is zoek. Leugens per e-mail van 2 man klantenservice + afd. Backoffice namens de DIRECTIE.

KLACHTENafdeling bestaat NIET bij Coolblue met 3.500 m/v, dat zegt mij genoeg over de professionaliteit en daadkracht.
Bij problemen/klachten is Coolblue een WAARDELOOS bedrijf. Klant is GEEN KONING, ondanks art. 1 (Klant. Koning.) van de Algemene Voorwaarden, zie link onderaan de Homepage.
SCHANDALIG hoe Coolblue MISLEIDT en niets doet.

Ben direct e-mails gaan schrijven zodat ik bewijs heb van het hele proces. NOOIT telefonisch klacht indienen, want dan GEEN bewijs. Het woord van medewerkers is NIETS waard, zo is mij gebleken. Ze probeerden meermaals mij bijna 450 euro EXTRA uit de zak te kloppen. Sales gaat boven klantenservice.
Ik mag financieel voor de FOUT opdraaien van Coolblue. MISLEIDING + ARROGANT handelen!
ONACCEPTAB
De ene na de andere mooie belofte. Coolblue prijst zichzelf de hemel in. En oh, wat leven ze met je mee. Lees hun reacties maar bij alle 1-ster KLACHTEN hier. Excuses zijn zonder enige betekenis wanneer Coolblue vervolgens GEEN SERVICE aanbiedt! Geen woorden, maar DADEN!

GEEN compassie of empathie bij Coolblue. WEL MISLEIDING, ONeerlijkheid en ONbetrouwbaarheid.
Alleen maar tegenvallende e-mails. Slogan ALLES VOOR EEN GLIMLACH is NIET bedoeld voor de klant maar voor Coolblue, want ze vullen hun zakken glimlachend.
Omzet 2018: 1350 MILJOEN EURO.
Kantoorpersoneel ontvangt HOGE salarissen. Klant betaalt vervolgens de rekening want ik ontvang GEEN enkele vergoeding voor mijn SCHADE. Ik moet nota bene veel bijbetalen!

Coolblue schendt eigen ALGEMENE VOORWAARDEN: art. 1, 4, 5 punt 2, 11 punt 1, 12 punt 1+2, 13 punt 1+4 en 15 punt 1+4. Zie onderaan Homepage.

Heb Coolblue schriftelijk AANSPRAKELIJK en IN GEBREKE gesteld met 14 dagen termijn. Termijn is verlopen. Op laatste 3 e-mails GEEN REACTIE ontvangen. 5 maanden stilte.
Mooie beloftes van afd. Marketing op Social Media + TV, maar GEEN redelijke OPLOSSING bij ERNSTIGE KLACHT. Hypocrisie + GEHUICHEL is hier het Business model!
RESPECTLOOS en ONeerlijk handelen klantenservice + DIRECTIE = 0-sterren.

LET OP! Coolblue is ook al 3 keer berispt door de RECLAME CODE COMMISSIE.
Coolblue misleidt (uitspraak RCC, art. 7 NRC) en is NIET eerlijk!
Dossier 2019-00055-2426xx.
SLECHTSTE WEBWINKEL 2019. Op naar de rechter!
Beste,

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal soepel verloopt. Wij begrijpen dat je boos bent. Via onze klachtenafdeling hebben wij je al voorzien van een officiële reactie.

klant
t Gooi

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Niet
Zeggen binnen 24 uur leveren en na 3 dagen nog niks binnen hebben, jammer.
Beste Michel,

Wat vervelend dat de levering op zich heeft laten wachten. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus. Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder en verwachten wij dat het alsnog is opgelost.

Michel de Kok
Barendrecht

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Werkelijk geen 1
- klantenservice bereikbaarheid
- reactie op bellen/mail
- levering volgens afspraak
- klachtenafhandeling
Beste Derc-Jan,

Dank je wel voor je review. Ondertussen heb je uitgebreid contact gehad met onze klachtenafdeling en is alles naar tevredenheid opgelost.

Derc-Jan
Haarlem

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten

Binnen de afgesproken tijd leveren
Jullie maken reclame hiervoor...Bij mijn levering is dit zeker niet gelukt. Al die tijd gewacht voor nix. Uiteindelijk is mijn bestelling uren later bij de buren afgelverd. Ik vind het geen stijl. verbeterpunt Laat de klant weten dat het aangegeven tijdstip niet haalbaar is. Maak geen reclame voor iets wat je niet kan waar maken.
Beste meneer/mevrouw Degeling,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor Sorry!

Wij nemen jouw feedback ter verbetering van onze dienstverlening.

R Degeling
Rozenburg