Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

lever zoals je beloofd
Beste,

Dank je wel voor je feedback. Wat vervelend dat het met de levering niet helemaal naar wens verloopt. Dit hoort natuurlijk niet.

Volgens onze gegevens heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice.

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Helaas over onderstaand niets vernomen.Nvt
Beste

Ik zie zojuist dat er by bol.com
Een actie met dit product is, met een gratis luxe etui..
Kunnen jullie hier ook iets in betekenen?
Groetjes Linda

Verstuurd via de myMail-app voor Android

zondag, 28 april 2019, 05:04p.m. +02:00 van Coolblue :

Coolblue. Alles voor een glimlach.
BEVESTIGING.
Voelt goed.
Beste Linda Bot,
Bedankt voor je bestelling met ordernummer 35610871. In deze mail lees je wat je kunt verwachten en wanneer je je bestelling kunt ophalen.
Zodra je bestelling verzonden is, krijg je een verzendbevestiging met daarin je factuur.
Ophalen vanaf
Maandag 29 april 2019
Je pakketje blijft 2 weken bij het ophaalpunt liggen.
Bekijk je bestelstatus
Ophaalpunt
Hoogvliet
Molenwerfstraat 25
2651CK Berkel en Rodenrijs
Neem contact op om je ophaalpunt te wijzigen
Belangrijk voor de bestelling
Bestelling annuleren of wijzigen
Wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Doe dit zo snel mogelijk, want dit kan alleen zolang je bestelling nog niet is verzonden.

Annuleren kan in Mijn Coolblue, voor wijzigingen kan je bellen naar 010 7988999.
Je bestelling met ordernummer 35610871
Factuuradres
Linda Bot
Architectenlaan 57
2662 ED Bergschenhoek
Wat je verder van ons mag verwachten
Wachttherapie
Via Mijn Coolblue kun
Beste Matt,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je een reactie verwacht. Volgens onze gegevens heb je deze ook gehad.

Wellicht in je spam box?

Matt
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Zaterdag bestel en zou zondag worden geleverd. Het is dus niet geleverd. Zondag hele middag zitten wachten voor niks.

Beste Sietse,

Dank je wel voor je feedback. Balen zeg dat het later is geleverd dan afgesproken. Dit hoort natuurlijk niet. Gelukkig zien wij ook dat het ondertussen voor je is opgelost.

Veel plezier met je bestelling.

Sietse
Purmerend

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Snelle levering maar daar houd het dan ook mee op. Is je apparaat defect: dikke pech, zit al 4 weken met defecte tv. Meerdere malen gebeld om tot de ontdekking te komen dat de melding telkens foutief is aangemeld bij de fabrikant waardoor de reparatie opdracht steeds word afgekeurd. Uiteindelijk via fabrikant contact gehad om er achter te komen dat voor de reparatie nog een week gewacht moet worden. Onacceptabel. Opnieuw beklag gedaan bij Coolblue hierover omdat de tv bij hen is gekocht maar totaal geen meedenken betreft een passende oplossing en heb je het er maar mee te doen. Tv is amper 6 maanden oud. Conclusie: snelle levering maar owee als er een defect optreed. Dit was mijn laatste aankoop bij dit bedrijf. Nooit geen Coolblue meer voor mij.
Betere service bij reparaties. 0,0 % meedenken.
Beste Carlo,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je zo'n pech hebt met je tv.

Ondertussen zou er contact geweest moeten zijn en vertrouwen wij op een correcte afwikkeling van de garantie.

Carlo

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Afspraken na komen voor 24 uur besteld had drie dagen nog niet in huis prutsers
Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk ontzettend vervelend dat wij niet hebben geleverd zoals afgesproken. Sorry.

Gelukkig is jouw bestelling ondertussen geleverd en wensen wij jouw er veel plezier mee.

Ajm
Lage mierde

Gepubliceerd op: 21/04/2019

SCHANDALIGE service!!
6x maal op een verkeerde tijd aan de deur staan, weigeren aan de buurman af te geven, telkens wat voorliegen, afspraken niet nakomen, midden in de nacht een mail versturen om de bezorgtijd van 8:00 uur die dag door te geven!
We zijn nu 2!! weken bezig om een pakket van €300,00 geleverd te krijgen, maar men weigert het volgens afspraak te leveren!!
Het bestelde is al 2 weken ons eigendom, we hebben het tenslotte al lang betaald, maar geen enkele medewerking van Coolblue om het af te leveren op de afgesproken tijd!!
Nooooiiit meer bij Coolblue!!
Beste P.A.J.

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je al zo lang wacht op jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Er is vast een goede reden of uitleg.

Wij zouden dan ook graag in jouw dossier duiken, helaas ontbreken er gegevens van de order. Wellicht wil je ons voorzien van het ordernummer? Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl

P.A.J.
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten

Onwaarschijnlijk slechte service. volledig selectief en niet bereid hand in eigen boezem te steken. Coolblue legt fout in werkflow van eigen systeem bij de klant.
Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Vervelend dat het een en ander anders loopt dan verwacht. Wij hebben je per e-mail uitleg gegeven over de situatie.

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten

Stuur je een windmeter op voor reparatie naar Coolblue
Coolblue heeft foute informatie gegeven. Wat er opgestuurd moest worden
Als ze hem binnen hebben krijgen je een e-mail met de melding
Eerder heb je je product naar ons teruggestuurd voor een reparatie. We hebben het product niet volledig van je ontvangen. Onze reparateur kan het op deze manier helaas niet in behandeling nemen. Dit is een product dat niet wordt gerepareerd. Wij krijgen hier een vergoeding voor.
Ik heb 10x moeten bellen met coolblue.
Om de wind meter terug te krijgen.
Je krijgt de windmeter kapot terug!
Wij hebben hem heel opgestuurd naar Coolblue.
Ik had vertrouwen in Coolblue maar nu niet meer.
Voor mij nooit meer Coolblue!
Beste Niels,

Dank je wel voor je feedback. Vervelend te lezen dat het retour/reparatie proces net even anders loopt dan verwacht.

Er zijn afspraken met fabrikanten dat in sommige gevallen een product niet wordt gemaakt, maar direct wordt vervangen. Wij hebben dan wel het complete product nodig.

Kun je hier niet aan voldoen, dan sturen we inderdaad jouw product retour, zonder dat deze gemaakt is.

Niels
Enschede

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Op dit moment geen glimlach hier
Klacht met de Roomba oplossen, een derde keer ter reparatie opsturen als deze twee x ongerepareerd retour kwam is onacceptabel. Ondertussen is de Roomba al zeven weken weg.
Beste Hedwig,
Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als dingen net even anders lopen. Op dit moment is jouw Roomba bij de monteur en hebben wij alle vertrouwen in een correcte afwikkeling van de reparatie.

Hedwig Hokenson
Goirle

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
I
Bezorgen volgens afspraak
Beste Sven,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor Sorry!
Gelukkig heb je de bestelling mogen ontvangen. Omdat wij natuurlijk niet blij zijn met de vertraging, sturen wij je een aardigheidje toe per e-mail.

Sven

Gepubliceerd op: 18/03/2019