Bedrijfsgegevens

Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010-7988999

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Coolblue
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
29471 beoordelingen (12 maanden)
49098 beoordelingen (totaal)
68959 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
84% (24902)
13% (3688)
1% (425)
1% (260)
1% (243)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
De levering was een dag later dan beloofd
Verbeterpunten
De documentatie die bij het product stond was niet correct. Een voor mij belangrijk accessoire dat wel in de specificatie stond zat er niet bij. Na reclameren hierover kreeg ik een nietszeggend ontwijkend antwoord. Erg teleurstellend.
Antwoord Coolblue
Beste Maarten,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat er én vertraging was én het product niet voldoet.

Ondertussen heb je er voor gekozen om het product retour te sturen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Maarten van Poll
Haarlem

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Winkel ziet er mooi uit.
Verbeterpunten
Slechte service, reparatie veel duurder dan via de fabrikant, wisselende informatie. Elke keer een andere medewerker die mail beantwoordt. Al met al geen beste indruk en geen toegevoegde waarde.
Antwoord Coolblue
Beste Michiel,

Dank je wel voor je review. Fijn dat je onze winkel in Den-Haag mooi vind. Wij zijn er ook trotst op.

Jammer dat de reparatie niet is verlopen zoals je verwacht. Dit hoort natuurlijk niet en maken wij bespreekbaar met de winkel.

Wat betreft het e-mail contact. Wij hebben zulke ruime openingstijden dat wij er bewust voor kiezen om jouw snel van een reactie te voorzien. Je zal maar net wachten op die ene collega die maar 12 uur per week werkt. Dan kan het zomaar een week duren voor je reactie krijgt.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Michiel

Gepubliceerd op: 08/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Duidelijk website
Verbeterpunten
Levering na 6 dagen, donderdag besteld en ten vroegste dinsdag geleverd
Thomas
3370 Boutersem

Gepubliceerd op: 05/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering, ruim assortiment, duidelijke website, aantrekkelijke prijzen
Verbeterpunten
Klantenservice is ver onder de maat, verkeerde leveringen worden zeer matig opgelost, klantbeleving is slecht.
Antwoord Coolblue
Beste Teun,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met de levering van jouw bestelling zo mis is gelopen. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor Sorry!

Gelukkig zien wij ook dat het ondertussen is opgelost. Natuurlijk maken wij jouw klacht binnen Coolblue bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Teun
Ouddorp

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Interne communicatie zou al een hoop schelen!!
Antwoord Coolblue
Beste Tina,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker is verlopen met jouw bestelling. Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Dat doen wij ook. Gelukkig zien wij ook dat het ondertussen voor je is opgelost.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Tina Driessen
Den Bosch

Gepubliceerd op: 23/04/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Verbeterpunten
Slechte ervaring met de reparatieservice. Iphone opgestuurd ter reparatie (binnen de garantieperiode) met een specifieke klacht over de microfoon die het niet meer deed. Na een paar weken een terugkoppeling gekregen dat er door een specialist valschade was geconstateerd en dat de telefoon om die reden niet kan worden gerepareerd. Deze valschade betrof echter niet meer dan een kras op het display en een putje aan de zijkant van het chassis.
Onderzoekskosten € 39,95! Het specifieke probleem is echter nooit onderzocht. Na mijn bezwaar kreeg ik bericht van coolblue dat ze me begrepen maar er helaas niets aan konden doen. Als ik dit had geweten had ik 'm natuurlijk nooit opgestuurd maar bij een plaatselijke reparateur langs gebracht.
Antwoord Coolblue
Beste Fokko,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de reparatie net even anders verloopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je hiervan baalt.

Uit jouw gegevens blijkt dat het door onze backoffice ondertussen voor je is opgelost. De onderzoekskosten zijn kwijtgescholden en je het jouw iPhone retour ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Fokko
Schagen

Gepubliceerd op: 11/04/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Waardeloze installatie. Wasmachine doet het, maar de droger kon niet teruggeplaatst worden op de wasmachine, want dat is niet aangegeven en is tegen het protocol.
Hoe krijg ik dit alleen voor elkaar?
Daar betaal je dan 45 euro voor!
Verbeterpunten
 
Antwoord Coolblue
Beste,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat het met jouw bestelling net even anders is gelopen dan verwacht.

Het is absoluut mogelijk om een droger op een wasmachine te laten plaatsen. Dit is wel een extra dienst en dat brengt kosten met zich mee. Tijdens het bestellen wordt deze optie meerdere malen aangeboden.

Wellicht toch overheen gelezen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
-
Utrecht

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Laagste prijs voor beste koop Consumentenbond
Verbeterpunten
Levering was ronduit slecht. Tot aan 12.00 zaterdag berichten gekregen dat levering zou plaatsvinden tussen 15.15 en 16.15 en om 12.30 ineens berichtje dat ze er om 13.00 zouden zijn. Ik was dus net niet thuis omdat ik juist eerder weg was om ruim op tijd voor 15.15 terug te zijn... vervolgens wordt zondag geleverd en inderdaad weer berichtjes dat levering vanaf 17.15 zou plaatsvinden en inderdaad... om 14.30 vind de levering plaats...
Antwoord Coolblue
Beste Manfred,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Binnen Coolblue maken wij jouw situatie direct bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Fijn te lezen dat de aflevering ondertussen plaats heeft gevonden.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Manfred

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Slechte service, onze Roomba was kapot, kwam na drie weken terug: ongerepareerd. Zogenaamd waren de borstels vervangen, nou dat hadden we zelf gedaan hoor! Ik heb de bon daarvan nog. Wel een wiel vervangen maar nog steeds dacht de Roomba dat de deurmat een afgrond was. Opnieuw ingestuurd kunnen we weer drie weken wachten, daar gaat anderhalve maand van de garantie en ondertussen moet ik maar zien hoe ik de boel schoonhoud!
Ik had gevraagd om terugbetaling of een nieuwe, echter reparatie na reparatie!
Alles voor een glimlach?
Nee niet
Antwoord Coolblue
Beste Hokenson,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk ontzettend vervelend als jouw Roomba ter reparatie opgestuurd moet worden.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat de reparatie ondertussen naar wens is uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Hokenson
Goirle

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beloftes nakomen. Wasdroger 19-2 besteld en pas op 26-2 geleverd!!!!!!!
Antwoord Coolblue
Beste,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Vervelend te lezen dat het zo lang geduurd heeft. Je hebt gekozen voor een extra dienst. Het draaien van de deur. Dit doen wij niet zelf maar met een externe partij. Zoals op onze website aangegeven, duurt het dan langer. Dit maken wij van te voren kenbaar. Spijtig dat je dit over het hoofd hebt gezien.

We wensen je veel gemak met je nieuw droger.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Klant
Brielle

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer