Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Coolblue

Pluspunten
goed bedrijf maar beloften moet je niet doen als je ze niet kunt waar maken.
Leg beter uit dat coolblue wel op tijd verzend maar post nl niet 5 dagen ipv volgende dag bezorgen. Je zult er maar op vertrouwen dat je ontvangt op de volgende dag als je het met spoed nodig hebt. pffff net op tijd. En beantwoord eerst mail zoals het hoort en stuur niet een vraag te beoordelen voor dat er antwoord is gegeven op de mail. Dus ik beveel niet aan om via webshop te bestellen. In de winkel wordt ik beter geholpen.
Beste Eric,

Dank je wel voor je reactie. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal soepel verloopt. Dit hoort natuurlijk niet.

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder en verwachten wij dat de bestelling alsnog netjes geleverd is.

Wij bieden ons excuus aan voor het ongemak.

Eric
almere

Gepubliceerd op: 20/08/2019

Pluspunten
Goede website, informatieve filmpjes.
Realistische bezorgdata communiceren
Beste Esther,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor Sorry!

Esther
Voorschoten

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten

Woensdag twee koptelefoons besteld bij jullie . Deze zouden donderdag worden geleverd . (De reden om deze bij jullie te bestellen was vanwege de levertijd) omdat wij zaterdag naar België zouden gaan met twee kinderen , en auto dvd spelers ! Vandaag besteld morgen in huis stond er bij !!! Donderdag bericht , vertraging ..vrijdag geleverd ! Vrijdag maar eens gekeken op track and tracé , sorry vertraging , zaterdag geleverd ! Weer geen mail .. zaterdag maar weer gekeken op track and tracé .. vertraging ,maandag geleverd ???? Als je iets op een site beloofd , kom dan achteraf niet met andere informatie ! Echt heel slecht ! Ben benieuwd morgen !
Beste Marvin,

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus. Ondertussen zijn we een aantal dagen verder en verwachten wij dat het alsnog geleverd is.

Marvin
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Blij met het product!
Niet de volgende dag bezorgd, krijg een mail met beloofd is beloofd. Maar toch komt het te laat. Ik bestel niet voor niets bij coolblue omdat ik weet dat het er dan de volgende dag is. Ik bestel als vrouw (aangegeven) en krijg vervolgens een coupon over boldkin scheermesjes voor mannen..
Beste Roosmarijn,

Wat vervelend dat jouw bestelling vertraging opgelopen heeft en dan vervolgens krijg je de verkeerde coupon. Dit hoort natuurlijk niet en dat spijt ons. Heb je ondertussen al contact gehad met onze klantenservice.

Roosmarijn
Nijmegen

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten
Op de site voor 23.59u besteld morgen in huis. Nu koel vries combinatie besteld. Krijg bij betaling melding morgen kunnen we niet meer leveren. Kies andere dag. Ik....zaterdag tot 12 uur. Kost je 39 euro. Wat is dit voor een mentaliteit. Gebeld. Zegt de juffrouw ja maar u heeft een dag deel ingevuld. Niet fair. Zal dit op elk Social media plaatsen. Wij als bedrijf hebben anderenormen en waarden.

Beste Ria,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk vervelend als het net even anders loopt dan verwacht.

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Gelukkig heb je contact gehad met onze klantenservice en is het alsnog netjes voor je opgelost.

S.C.A.
Streefkerk

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
assortiment
prijzen te hoog, klantservice niet persoonlijk genoeg.
Website draait niet goed op tablet.

deskundgheid mag beter
f.a

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Pluspunten
Geleverde product klopt met het bestelde. Maar dat mag je denk ook wel verwachten.
Vandaag besteld is morgen in huis en niet over 4 dagen! Misschien die belofte gaan nakomen. En niet de schuld neerleggen bij de bezorger. Deze kan niets bezorgen als coolblue het niet aanlevert !
Beste Ivo,

Dank je wel voor je feedback. Natuurlijk balen als een bestelling er 4 dagen over doet om jouw huis te bereiken. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Daarvoor ons excuus.

Ivo

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten

Als ik wist dat het in zo'n grote doos verzonden zou worden had ik het niet besteld. Denk aan het milieu!
Beste Markin,

Dank je wel voor je feedback. Natuurlijk vervelend als er meer verpakking dan product is. Dit hoort natuurlijk niet. Wij hebben een speciaal ontworpen machine die dit zou moeten voorkomen.

MarkInZwolle
Zwolle

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten
Leuke website, medewerkers. Goed assortiment.

Aanvulling verbeterpunten:
maar ik zou hier nog oer gebeld/gemaild worden. Dit is blijkbaar niet helemaal goed gegaan want ik heb tot op heden(na 14 dagen) nog steeds niets gehoord. Telefoon heb ik op laten halen door iemand anders en uiteindelijk een week later op kunnen halen en gebruiken, werkt perfect, daar zeker geen klachten over.

Ik geloof echt wel dat het vaak goed gaat, maar een excuus als, PostNL heeft het al de hele week te druk om de pakketten binnen één dag te bezorgen zet mij aan het denken. Zet dit da gewoon even op de website, dan had ik niet online besteld, maar gewoon naar jullie winkel gekomen en de telefoon daar gehaald.
Iphone kapot gevallen op donderdagochtend, direct een nieuwe besteld, speciaal bij Coolblue omdat ze erom bekend staan de volgende dag te leveren. Ook speciaal gekozen voor een ophaalpunt waar het de volgende ochtend extra vroeg klaar zou liggen. Vervolgens kwam ik er bij het ophaalpunt achter dat ze geen pakket hadden liggen. Gebeld met de klantenservice, na 15 minuten in de wacht een uiterst vriendelijke medewerker aan de telefoon gekregen, ik had een beetje met haar te doen, want je merkt meteen dat het een drukke dag was op de klantenservice. Vervolgens viel bij haar ook nog eens de headset uit, waarna ze wel heel netje terugbelde.

Ik moest voor mijn werk naar het buitenland en moest dus een telefoon hebben, zelf een aantal opties aangedragen, zoals het artikel alsnog bij een Coolblue winkel klaar laten leggen zodat ik het daar op zou kunnen halen. Dat was niet mogelijk want het pakket was wel onderweg, begrijpelijk, maar een beetje hulp was fijn geweest. Er kwamen helaas weinig pro-actieve oplossingen vanuit de KS om mijn probleem op te lossen. Uiteindelijk voorgesteld om dan maar snel in de winkel een tijdelijke telefoon te kopen, met daarbij het voorstel dat Coolblue in de kosten mocht delen door een kleine refund van 50 euro uit te voeren om een deel van die kosten te dekken.

Dat leek mij de simpelste oplossing, aangezien je niet gelijk nog een splinternieuwe Iphone in de winkel wilt gaan halen. Dit kon niet direct worden toegezegd, Zie positief voor de rest...
Beste Ferdi,

Dank je wel voor je zeer uitgebreide review. Natuurlijk balen als het zo verloopt. Hier moeten we van leren en dat gaan we ook doen. Helaas lost dat voor jou nu niets meer op.

Ferdi

Gepubliceerd op: 27/07/2019

Pluspunten
Als ik revieuw/feedback wil geven bij het product dat ik gekocht heb, staat gemeld dat er een mail komt om de feedback te bevestigen. Er komt geen mail; staat ook niet in de spam. slordig want ik heb de feedback nodig voor de actie van philips.
Beste Ed,

Dank je wel voor je feedback. Balen dat het niet lukt met de review bij het product.
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice?

Ed

Gepubliceerd op: 25/07/2019