Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Coolblue

Pluspunten
De levering was een dag later dan beloofd
De documentatie die bij het product stond was niet correct. Een voor mij belangrijk accessoire dat wel in de specificatie stond zat er niet bij. Na reclameren hierover kreeg ik een nietszeggend ontwijkend antwoord. Erg teleurstellend.
Beste Maarten,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat er én vertraging was én het product niet voldoet.

Ondertussen heb je er voor gekozen om het product retour te sturen.

Maarten van Poll
Haarlem

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Winkel ziet er mooi uit.
Slechte service, reparatie veel duurder dan via de fabrikant, wisselende informatie. Elke keer een andere medewerker die mail beantwoordt. Al met al geen beste indruk en geen toegevoegde waarde.
Beste Michiel,

Dank je wel voor je review. Fijn dat je onze winkel in Den-Haag mooi vind. Wij zijn er ook trotst op.

Jammer dat de reparatie niet is verlopen zoals je verwacht. Dit hoort natuurlijk niet en maken wij bespreekbaar met de winkel.

Wat betreft het e-mail contact. Wij hebben zulke ruime openingstijden dat wij er bewust voor kiezen om jouw snel van een reactie te voorzien. Je zal maar net wachten op die ene collega die maar 12 uur per week werkt. Dan kan het zomaar een week duren voor je reactie krijgt.

Michiel

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Duidelijk website
Levering na 6 dagen, donderdag besteld en ten vroegste dinsdag geleverd
Thomas
3370 Boutersem

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, ruim assortiment, duidelijke website, aantrekkelijke prijzen
Klantenservice is ver onder de maat, verkeerde leveringen worden zeer matig opgelost, klantbeleving is slecht.
Beste Teun,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met de levering van jouw bestelling zo mis is gelopen. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor Sorry!

Gelukkig zien wij ook dat het ondertussen is opgelost. Natuurlijk maken wij jouw klacht binnen Coolblue bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Teun
Ouddorp

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten

Interne communicatie zou al een hoop schelen!!
Beste Tina,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker is verlopen met jouw bestelling. Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Dat doen wij ook. Gelukkig zien wij ook dat het ondertussen voor je is opgelost.

Ons excuus voor het ongemak.

Tina Driessen
Den Bosch

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Slechte ervaring met de reparatieservice. Iphone opgestuurd ter reparatie (binnen de garantieperiode) met een specifieke klacht over de microfoon die het niet meer deed. Na een paar weken een terugkoppeling gekregen dat er door een specialist valschade was geconstateerd en dat de telefoon om die reden niet kan worden gerepareerd. Deze valschade betrof echter niet meer dan een kras op het display en een putje aan de zijkant van het chassis.
Onderzoekskosten € 39,95! Het specifieke probleem is echter nooit onderzocht. Na mijn bezwaar kreeg ik bericht van coolblue dat ze me begrepen maar er helaas niets aan konden doen. Als ik dit had geweten had ik 'm natuurlijk nooit opgestuurd maar bij een plaatselijke reparateur langs gebracht.
Beste Fokko,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de reparatie net even anders verloopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je hiervan baalt.

Uit jouw gegevens blijkt dat het door onze backoffice ondertussen voor je is opgelost. De onderzoekskosten zijn kwijtgescholden en je het jouw iPhone retour ontvangen.

Fokko
Schagen

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Waardeloze installatie. Wasmachine doet het, maar de droger kon niet teruggeplaatst worden op de wasmachine, want dat is niet aangegeven en is tegen het protocol.
Hoe krijg ik dit alleen voor elkaar?
Daar betaal je dan 45 euro voor!

Beste,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat het met jouw bestelling net even anders is gelopen dan verwacht.

Het is absoluut mogelijk om een droger op een wasmachine te laten plaatsen. Dit is wel een extra dienst en dat brengt kosten met zich mee. Tijdens het bestellen wordt deze optie meerdere malen aangeboden.

Wellicht toch overheen gelezen.

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Laagste prijs voor beste koop Consumentenbond
Levering was ronduit slecht. Tot aan 12.00 zaterdag berichten gekregen dat levering zou plaatsvinden tussen 15.15 en 16.15 en om 12.30 ineens berichtje dat ze er om 13.00 zouden zijn. Ik was dus net niet thuis omdat ik juist eerder weg was om ruim op tijd voor 15.15 terug te zijn... vervolgens wordt zondag geleverd en inderdaad weer berichtjes dat levering vanaf 17.15 zou plaatsvinden en inderdaad... om 14.30 vind de levering plaats...
Beste Manfred,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Binnen Coolblue maken wij jouw situatie direct bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Fijn te lezen dat de aflevering ondertussen plaats heeft gevonden.

Manfred

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Slechte service, onze Roomba was kapot, kwam na drie weken terug: ongerepareerd. Zogenaamd waren de borstels vervangen, nou dat hadden we zelf gedaan hoor! Ik heb de bon daarvan nog. Wel een wiel vervangen maar nog steeds dacht de Roomba dat de deurmat een afgrond was. Opnieuw ingestuurd kunnen we weer drie weken wachten, daar gaat anderhalve maand van de garantie en ondertussen moet ik maar zien hoe ik de boel schoonhoud!
Ik had gevraagd om terugbetaling of een nieuwe, echter reparatie na reparatie!
Alles voor een glimlach?
Nee niet
Beste Hokenson,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk ontzettend vervelend als jouw Roomba ter reparatie opgestuurd moet worden.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat de reparatie ondertussen naar wens is uitgevoerd.

Hokenson
Goirle

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten

Beloftes nakomen. Wasdroger 19-2 besteld en pas op 26-2 geleverd!!!!!!!
Beste,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Vervelend te lezen dat het zo lang geduurd heeft. Je hebt gekozen voor een extra dienst. Het draaien van de deur. Dit doen wij niet zelf maar met een externe partij. Zoals op onze website aangegeven, duurt het dan langer. Dit maken wij van te voren kenbaar. Spijtig dat je dit over het hoofd hebt gezien.

We wensen je veel gemak met je nieuw droger.
Brielle

Gepubliceerd op: 08/03/2019