Bedrijfsgegevens

Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010-7988999

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Coolblue
totaal score
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
17557 beoordelingen (12 maanden)
52771 beoordelingen (totaal)
86100 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
84% (14811)
12% (2154)
1% (205)
1% (124)
1% (145)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij aflevering was product beschadigd, ipv omruilen werd afgesproken een geldelijke vergoeding te geven. Door de service afdeling werd dit weer ingetrokken en kon alleen omruilen.
Daarom bij mankementen bij de levering, de bezorgers een protocol laten opmaken waarin de gemaakte afspraken voor reparatie, omruiling of geldelijke vergoeding vastgelegd wordt. Hiervan een kopie bij de klant laten of direct mailen.
Antwoord Coolblue
Beste Piet,

Dank je wel voor je review. Balen zeg, dat er schade aanwezig was. We willen je graag een oplossing aanbieden en ook dat loopt niet helemaal lekker.

Dit maken wij binnen Coolblue bespreekbaar.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Piet
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Toen na lang wachten de telefoon werd opgenomen lukte de verbinding niet. Coolblue belde mij toen terug :-)! De dame aan de telefoon moest heel veel uitzoeken waarom alles was foutgegaan (geen bezorging!) en deed dat ook. Heeft uitgelegd hoe het kwam. Vind ik positief
Verbeterpunten
mijn pakket is niet aangekomen, zou 2 dagen geleden gebeuren. Nu hopelijk morgen. Geen info dat er geen bezorging (door fietser) zou zijn. Dat moet je wel doen. Verder veel te lange wachtrij voor telefoon
Antwoord Coolblue
Beste Marieke,

Dank je wel voor je review. Fijn dat het gesprek met onze klantenservice naar verwachting is verlopen. Balen dat juist jouw pakket vertraging heeft opgelopen. Helaas is het drukker dan verwacht. Dit merk je inderdaad aan de wachtrij.

Het spijt ons.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Marieke
Delft

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
veel producten op voorraad
Verbeterpunten
maak geen reclame als je het niet waar kunt maken
Desiree
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
In de mail staat dat om bij de buren wordt geleverd indien niet thuis. Dit was niet het geval, nu moest ik naar een ander afhaalpunt, wat niet praktisch is gezien de maat van de doos
Klant

Gepubliceerd op: 14/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle bezorging
Verbeterpunten
Als we de reclame mogen geloven, worden grote toestellen op de plaats
Van gebruik geplaatst door de bezorgers van cool blue en wordt het oude toestel meegenomen. De bezorging was door post. Nl. Door de deur gezet en het oude toestel wordt niet meegenomen, dat staat dus nog hier. Het bedrijf aanbevelen met een vraagteken.
Klant

Gepubliceerd op: 03/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Prima product
Verbeterpunten
Levertijd: had maandag besteld, zou dinsdag avond worden geleverd, is uiteindelijk pas donderdag avond 20.30 bezorgd!! Wij waren gewoon thuis, maar bezorging "lukte niet".
Barry
Den haag

Gepubliceerd op: 02/08/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Veel keuze
Verbeterpunten
Het feit dat het product de volgende dag geleverd zou worden, was aanleiding om bij CoolBlue te bestellen. Na de bestelling (en betaling) kreeg ik het bericht dat door drukte (??) de levering een dag langer zou duren. Misleidend wil ik het niet noemen, maar teleurstellend zeker
Antwoord Coolblue
Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Hiervoor ons excuus.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Klant

Gepubliceerd op: 31/07/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
goedkoop
Verbeterpunten
de juiste goederen leveren
Antwoord Coolblue
Beste Humberto,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het mis gaat met de levering van jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Wij willen dit natuurlijk graag voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Humberto/HSOS
Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/07/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
breed assortiment
Verbeterpunten
geen inzicht over levering, dit zou wel beter kunnen
abdulkadir
doesburg

Gepubliceerd op: 27/07/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
De kracht is voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis
Dit was bij mij helaas niet zo
Voor de rest goede ervaringen
Verbeterpunten
Proberen toch de volgende dag te bezorgen
Antwoord Coolblue
Beste Caelesta,

Dank je wel voor je feedback. Balen dat de levering niet gelukt is binnen de 24 uur. Dit is wel onze belofte. Soms is het drukker dan verwacht.

Ons excuus.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Caelesta
Dordrecht

Gepubliceerd op: 26/07/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer