Website: www.coolblue.nl
Adres: Oostplein 97 3011 KW
Plaats: Rotterdam

Pluspunten

Bij aflevering was product beschadigd, ipv omruilen werd afgesproken een geldelijke vergoeding te geven. Door de service afdeling werd dit weer ingetrokken en kon alleen omruilen.
Daarom bij mankementen bij de levering, de bezorgers een protocol laten opmaken waarin de gemaakte afspraken voor reparatie, omruiling of geldelijke vergoeding vastgelegd wordt. Hiervan een kopie bij de klant laten of direct mailen.
Beste Piet,

Dank je wel voor je review. Balen zeg, dat er schade aanwezig was. We willen je graag een oplossing aanbieden en ook dat loopt niet helemaal lekker.

Dit maken wij binnen Coolblue bespreekbaar.

Piet
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Toen na lang wachten de telefoon werd opgenomen lukte de verbinding niet. Coolblue belde mij toen terug :-)! De dame aan de telefoon moest heel veel uitzoeken waarom alles was foutgegaan (geen bezorging!) en deed dat ook. Heeft uitgelegd hoe het kwam. Vind ik positief
mijn pakket is niet aangekomen, zou 2 dagen geleden gebeuren. Nu hopelijk morgen. Geen info dat er geen bezorging (door fietser) zou zijn. Dat moet je wel doen. Verder veel te lange wachtrij voor telefoon
Beste Marieke,

Dank je wel voor je review. Fijn dat het gesprek met onze klantenservice naar verwachting is verlopen. Balen dat juist jouw pakket vertraging heeft opgelopen. Helaas is het drukker dan verwacht. Dit merk je inderdaad aan de wachtrij.

Het spijt ons.

Marieke
Delft

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten
veel producten op voorraad
maak geen reclame als je het niet waar kunt maken
Desiree
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Pluspunten
In de mail staat dat om bij de buren wordt geleverd indien niet thuis. Dit was niet het geval, nu moest ik naar een ander afhaalpunt, wat niet praktisch is gezien de maat van de doos

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Snelle bezorging
Als we de reclame mogen geloven, worden grote toestellen op de plaats
Van gebruik geplaatst door de bezorgers van cool blue en wordt het oude toestel meegenomen. De bezorging was door post. Nl. Door de deur gezet en het oude toestel wordt niet meegenomen, dat staat dus nog hier. Het bedrijf aanbevelen met een vraagteken.

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Prima product
Levertijd: had maandag besteld, zou dinsdag avond worden geleverd, is uiteindelijk pas donderdag avond 20.30 bezorgd!! Wij waren gewoon thuis, maar bezorging "lukte niet".
Barry
Den haag

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Pluspunten
Veel keuze
Het feit dat het product de volgende dag geleverd zou worden, was aanleiding om bij CoolBlue te bestellen. Na de bestelling (en betaling) kreeg ik het bericht dat door drukte (??) de levering een dag langer zou duren. Misleidend wil ik het niet noemen, maar teleurstellend zeker
Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kiyoh.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Hiervoor ons excuus.

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten
goedkoop
de juiste goederen leveren
Beste Humberto,

Wat ontzettend vervelend dat het mis gaat met de levering van jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Wij willen dit natuurlijk graag voor je oplossen.

Humberto/HSOS
Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
breed assortiment
geen inzicht over levering, dit zou wel beter kunnen
abdulkadir
doesburg

Gepubliceerd op: 27/07/2019

Pluspunten
De kracht is voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis
Dit was bij mij helaas niet zo
Voor de rest goede ervaringen
Proberen toch de volgende dag te bezorgen
Beste Caelesta,

Dank je wel voor je feedback. Balen dat de levering niet gelukt is binnen de 24 uur. Dit is wel onze belofte. Soms is het drukker dan verwacht.

Ons excuus.

Caelesta