Website: www.coolsafety.nl
Plaats: Leusden
Telefoon: +31 - (0)33-3030888

CoolSafety
9.7

Pluspunten
er was een probleem bij de levering, dit werd zéér snel opgelost dit bedrijf is een sterke aanrader
Dirk Maene

Gepubliceerd op: 10/03/2019

lever je product

loppem Belgie
24/02/2019

Pluspunten
Breed assortiment
12 februari heb ik een bestelling geplaatst, die volgens de site de volgende dag geleverd zou worden.
Een dag later werd ik gebeld of een bepaald product vervangen mocht worden door een andere maat; vond ik geen probleem, de bestelling zou worden verzonden.
20 februari nog steeds niks ontvangen, dus gebeld; ingewikkeld verhaal over een filtertje dat geassembleerd zou moeten worden.
Deelverzending was wel een optie; fijn dat dat een week later pas verteld wordt als ik nota bene zelf bel. Maargoed, dus daarvoor gekozen.
Nu is het de 23e en nog steeds niks ontvangen.
Samengevat: leuke webshop, goed assortiment, maar de rest is gewoon helemaal kut.
Ik reken erop dat als ik iets bestel, dat ik het uiterlijk binnen een paar dagen kan gebruiken voor een klus en die belofte maakt Coolsafety zelf ook. Nu is de klus allang klaar en komt bijna 300€ aan spullen als mosterd na de maaltijd.
Souman schilderwerken
Zwolle

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Bestel regelmatig mijn filters en andere accessoires. Overzichtelijk en prettig contact
Zijn er een soort van abonnementsvormen voor automatisch ontvangen van nieuwe filters?
F
Achterveld

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Toen mijn bestelling arriveerde bleek dat ik niet zo goed had gezien of ik de juiste accessoires had besteld. Maar dat was dus niet zo. De helpdesk heeft me daarna snel en heel klantvriendelijk door de mogelijkheden geloodst en me heel snel de ontbrekende accessoires nageleverd.

bink-bootverhuur
almere

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Super shop! Goede prijzen , snelle levering. Verkeerd bestelde (maat) producten , werden opnieuw toegezonden voordat ik de retourzending zelfs nog maar op de post had gedaan!

Twan
Druten

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Nette en bijzonder snelle mail afhandeling. Goed product, erg blij met de Jippie oorbescherming voor mijn dochter.
Wellicht onderdelen los verkrijgbaar maken, om te kunnen vervangen.
Ingeborg
NIJKERK GLD

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Prima service. Goede klachtafhandeling
Zeer slechte levering. Wacht al een week op mijn bestelling!! Netjes opgelost. Ik zou wel kiezen voor een andere vervoerder
H. ARKEMA
Enschede

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten

Zeer slechte levering. Wacht al een week op mijn bestelling!!

Enschede
26/01/2019

Pluspunten
Beste Coolsafety crew,
Heb daarnet jullie levering al thuis ontvangen. (BESTELNUMMER: 3178396)
Prachtig werk ! Gisteren besteld en vandaag al in huis.
Nog beter nieuws: de filters passen perfect op de DIN40 schroefdraad mijn volgelaatsmasker, en dichten perfect af bij de onderdruktest,
iets wat met de Rd40 schroefdraad van Dräger waarschijnlijk niet het geval zou geweest zijn.
Bedankt voor jullie advies, de goede tips en jullie extreem snelle levering.
Ik kom zeker nog bij jullie terug.
Michel Van Ginneken
Wilrijk, België

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
snelle levering
niet duur
ruilen en retouren geen probleem
Mogelijk optie tot tonen prijzen inc btw voor particulieren
Ben
Assen