Website: www.nonpaints.com
Adres: Anthonetta Kuijlstraat 43a-43c 3066GS
Plaats: Rotterdam

Car Repair Online Products, beter bekend als CROP, is een familiebedrijf met ruim 84 jaar ervaring in de paint en non-paints industrie m.b.t. de autobranche. Hiernaast zijn wij ook de eerste webwinkel in Nederland, die gespecialiseerd is in autolakverwerkende producten die vanzelfsprekend alleen aan de strengste kwaliteitsnormen voldoen.

Omdat wij door onze jarenlange ervaring de eisen en wensen van de gerenommeerde autoschadebedrijven exact kennen, garanderen wij dat alle artikelen van topkwaliteit zijn. Maar wèl tegen zeer scherpe prijzen!

Wij zijn tevens bij de uitreiking van de Thuiswinkel Awards 2016 door het publiek en een vakjury (bestaande uit experts uit de branche en redacteuren van mediapartners) verkozen en bekroond tot ‘Beste Webwinkel van het Jaar’ in de categorie Auto’s & Accessoires.

CROP (Car Repair Online Products)

nvt
PMJ
Maastricht

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
snelle en goede levering.

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Veel keus
Hoge prijs.Kleur wijkt af van kleur code.na een klacht precies 1 x gebeld .Helaas was ik niet bij machte om op te nemen .Vreemd genoeg was het antwoordt op mijn klacht (ik zou meerdere keren gebeld zijn ) onjuist en niet waarheid getrouw '.Daarom 1x maar nooit weer.Absoluut af te raden.Een bedrijf wat zo reageert is niet serieus te nemen .
Antwoord CROP (Car Repair Online Products)
Beste Herman,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat je ons beoordeelt met een onvoldoende.

Wij hebben jouw diverse malen getracht telefonisch te bereiken, maar krijgen je helaas niet te pakken. Ook hebben wij de telefoontjes opgevolgd door een e-mail te sturen, maar krijgen helaas nergens een reactie op. Hierdoor wordt het voor ons moeilijk om jou te helpen met je klacht.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen. Dit zouden wij fijn vinden zodat we je kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
CROP
herman B
Enschede

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Veel keus
Hoge prijs.Kleur wijkt af van kleur code

Enschede
30/10/2018

Pluspunten
Goed overzicht op de website, zeer snelle verzending, perfect verpakt. prijzen zijn ook lager dan de meeste online shops. zeker aan te raden.

bart v
gingelom - belgie

arnaud
peer ( belgie)

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Op mail wordt heel snel en keurig gereageerd. Ik had wat vragen en productadvies nodig en deze werden uitgebreid beantwoord. Kwaliteit van de producten zijn zeer goed! Ik koop hier zéker weer.
Geen verdere feedback
Evan
Borne

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Telefonisch met goed advies over de toepassing van het product.
Evert
ZWOLLE

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Goede spullen, nette verzending.
?
Gerard
Rekken

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Duidelijke website, spullen ook echt op voorraad en supersnel geleverd. Voor mij de eerste keuze om verf te bestellen!

Marco
Halsteren