Website: www.nonpaints.com
Adres: Anthonetta Kuijlstraat 43a-43c 3066GS
Plaats: Rotterdam

Car Repair Online Products, beter bekend als CROP, is een familiebedrijf met ruim 84 jaar ervaring in de paint en non-paints industrie m.b.t. de autobranche. Hiernaast zijn wij ook de eerste webwinkel in Nederland, die gespecialiseerd is in autolakverwerkende producten die vanzelfsprekend alleen aan de strengste kwaliteitsnormen voldoen.

Omdat wij door onze jarenlange ervaring de eisen en wensen van de gerenommeerde autoschadebedrijven exact kennen, garanderen wij dat alle artikelen van topkwaliteit zijn. Maar wèl tegen zeer scherpe prijzen!

Wij zijn tevens bij de uitreiking van de Thuiswinkel Awards 2016 door het publiek en een vakjury (bestaande uit experts uit de branche en redacteuren van mediapartners) verkozen en bekroond tot ‘Beste Webwinkel van het Jaar’ in de categorie Auto’s & Accessoires.

CROP (Car Repair Online Products)

Pluspunten
Dat ik al bijna 2 weken aan het wachten ben op mijn producten
Sneller leveren, en terug bellen als dat word beloofd
Beste Emile.

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende.

Jij had van een specifieke kleur in totaal 24 spuitbussen besteld. Van die 24 spuitbussen, hadden we op het moment van bestellen er 19. Daarop hebben we pro-actief een mail gestuurd dat wij ze gaan bestellen bij de fabrikant en deze dan direct uitleveren. Indien gewenst konden wij de 19 alvast aan je uitleveren.

Helaas duurde het vanuit de fabrikant langer dan normaal gesproken het geval is, waardoor jij langer op je bestelling hebt moeten wachten. In de tussentijd wilde je nog altijd geen deellevering.

Op jouw verzoek hebben we de bestelling geannuleerd en direct het aankoopbedrag terug overgemaakt! Graag tot een volgende keer.

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten

Controleer de gegevens van de klant. Verifieer e-mail adressen al voordat je ze toevoegt. Lees je email.
U schrijft dat zich houd aan de AVG. U hoort te controleren of de gegevens kloppen.

Grappig dat u wel reageert op een negatieve beoordeling. Ik heb u 3 emails gestuurd dat u het emailadres moet verwijderen. Dit adres is niet van uw klant maar van mij. Ik heb niets gekocht bij u. U moet checken of het emailadres juist is. Ik kan niet voorkomen dat een vreemde mijn adres gebruikt.
Beste Tom,

Wij kunnen geen e-mailadressen controleren op spelfouten. Je dient zelf verantwoordelijk te zijn om je eigen gegevens correct in te vullen. Helaas heb je zelf een typefout gemaakt in het e-mailadres. Kan natuurlijk altijd gebeuren! Jammer dat je ons hier op afrekent..

Wij houden ons ook beslist aan AVG. Dit staat ook netjes in onze overeenkomst. Echter staat AVG voor "Algemene verordening gegevensbescherming" en heeft dit enkel te maken met het verwerken en beschermen van persoonsgegevens. Niet op het maken van typefouten door de online consument zelf. Deze bescherming bieden wij dan ook en staat netjes op onze website!

Graag tot een volgende keer!

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten

Niet adverteren met morgen in huis als dat niet waar gemaakt kan worden!, tevens op kleurspuitbuis nozzle verstopt bij levering
Jordy
NEEDE

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
niks
Wil je je product snel binnen hebben, bestel dan absoluut niet bij dit bedrijf.

En als je goede smoezen wilt horen dan moet je wel bij dit bedrijf gaan bestellen. Zijn zeer botte mensen die absoluut niet mee denken met de klant. Voor ons nooit weer!!!
Beste Durk.

Bedankt voor je review; jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende.

Je hebt inderdaad bij ons om 21.30 uur besteld. Helaas kon deze niet verstuurd worden vanwege een voorraadverschil. Hierover hebben we je dan ook direct, dezelfde avond, netjes een mail gestuurd dat deze een dag later weg gaat en alsnog bezorgd gaat worden. Helaas was dit niet naar jouw tevredenheid waardoor onze klantenservice op een onrespectvolle manier is aangesproken. Dit vinden we dan ook erg teleurstellend daar waar zij er alles aan doen om je te helpen en in oplossingen denken. Dit alles terwijl de bestelling alsnog de volgende dag bij je bezorgd zou worden.

Inmiddels hebben we direct het aankoopbedrag terug overgemaakt aan je!
D
wirdum

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten

Kleur kwam totaal niet overheen
FA Rijkers Meinen
Den haag

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
Zou ‘n bedrijfsbeëindiging zijn
Technische kennis
Klantvriendelijkheid
Als je alles fout doet is ‘n partij arrogantie wel heel irritant.
Beste Theo Ros,

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende. Je gaf aan dat je lakstift op kleurcode van je auto niet overeenkomt met de auto zelf. Echter hebben we via de telefoon meerdere malen geprobeerd aan je uit te leggen dat je zelf niet de juiste kleur besteld hebt en dat de lak niet afgewerkt is met een blanke lak. Hierdoor kan je het ook niet vergelijken met je eigen autolak. Om het overeen te laten komen met je auto, moet je wel de juiste kleur opgeven en deze afwerken met een blanke lak zoals fabrieksorigineel de auto geleverd is. Hoewel we jou hierin uit service tegemoet wilde komen om je te helpen, was dit helaas niet voldoende. Hiermee wordt het ons onmogelijk gemaakt!

Fijne Paasdagen!
Theo
Vollenhove

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Nichts
Ich habe mehrmals Emails verfasst was mit meiner Bestellung ist.
Ich habe ein Paket erhalten, wo die Hälfte fehlt. Keine Antworten auf bestellstatus auf Seiten dieser Firma.
Ich hoffe ich bekomme noch meine fehlenden Artikel und dann werde ich diese Firma wahrscheinlich nicht weiter empfehlen.
Hallo Herr Stauch,

Abermals entschuldigen wir uns für die Verzögerung bei der Lieferung der zwei VHT Spraydosen. VHT-Europa und dadurch auch wir sind in einen zeitlich begrenzten Engpass geraten.
VHT hat uns bestätigt, dass ein Container mit Spraydosen aus Amerika unterwegs ist. Sie können sicher sein, dass wir alles tun um die zwei Spraydosen so schnell wie möglich zu nach zu liefern. Auch im Namen von VHT herzlichen Dank für Ihre Verständnis und Geduld.

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
snelle levering
ik had de set apple candy besteld en gekregen alleen heb ik ongeveer 2 euro meer betaald dan de aanbieding was,
deze zouden overgemaakt worden maar ik heb nog niets gezien,

daarnaast was het misleidend dat er 2 spuitbussen blanke lak afgebeeld stonden en er maar 1 wordt geleverd
Beste Richard,

Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende.

Je hebt telefonisch contact gehad met 1 van onze collega's om het prijsverschil van €2,- te bespreken. Hierin heeft de collega je op een correcte wijze d.m.v. voorbeelden uitgelegd dat het onmogelijk is om de producten los goedkoper aan te schaffen dan wanneer deze als voordeelbundel door jou besteld zijn. Het prijsverschil van €2,- zit hem in het feit dat jij een 400ml spuitbus gekozen hebt i.p.v. 250ml. Zoals je kunt begrijpen is een grotere verpakking iets duurder dan een kleinere verpakking!

Omtrent de afbeelding is dan ook niet gesproken. Wij verkopen deze in 2 verpakkingen. Wanneer je de keuze maakt, verandert de foto naar de gekozen verpakking.

Groeten,
CROP
Richard Frunt
Berlicum

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
totaal niet klantvriendelijk aan de telefoon zeer bars en kort niet aan de afspraken gehouden aan het lijntje gehouden dank je wel Quintie
willem ten hoven
Wapenveld

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten

Had 7 spuitbussen Duplicolor Aqua besteld. Dit is het meest waardeloze product waar ik ooit mee gewerkt heb. (ben al 15 werkzaam in het renoveren van fietsen) is na 24 uur nog niet watervast en enkele dagen is ook hechting waardeloos. Daarnaast vind ik de retounering van jullie producten veel te omslachtig , ondernemer moet zelf naar postkantoor en actie ondernemen , terwijl het zijn schuld niet is dat jullie product niet deugt.
Beste Reinier,

In dank hebben wij je beoordeling ontvangen. Jammer dat je niet tevreden bent met de producten.

Helaas is deze klacht niet bij ons bekend. Je geeft aan dat het product niet goed hecht. Dit komt omdat je geen primer hebt gespoten waardoor het product ook niet kan hechten op de ondergrond.

Het retourproces is bij ons duidelijk uitgeschreven en is voor inzichtelijk. Wanneer je met ons contact had opgenomen over de klacht, hadden we graag wat voor je willen betekenen om de producten waarover jij niet tevreden bent op te halen!

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,
CROP