Website: www.nonpaints.com
Adres: Anthonetta Kuijlstraat 43a-43c 3066GS
Plaats: Rotterdam

Car Repair Online Products, beter bekend als CROP, is een familiebedrijf met ruim 84 jaar ervaring in de paint en non-paints industrie m.b.t. de autobranche. Hiernaast zijn wij ook de eerste webwinkel in Nederland, die gespecialiseerd is in autolakverwerkende producten die vanzelfsprekend alleen aan de strengste kwaliteitsnormen voldoen.

Omdat wij door onze jarenlange ervaring de eisen en wensen van de gerenommeerde autoschadebedrijven exact kennen, garanderen wij dat alle artikelen van topkwaliteit zijn. Maar wèl tegen zeer scherpe prijzen!

Wij zijn tevens bij de uitreiking van de Thuiswinkel Awards 2016 door het publiek en een vakjury (bestaande uit experts uit de branche en redacteuren van mediapartners) verkozen en bekroond tot ‘Beste Webwinkel van het Jaar’ in de categorie Auto’s & Accessoires.

CROP (Car Repair Online Products)

Pluspunten
Spuitbussen zijn van een goede kwaliteit.
Wat denken jullie van het waarmaken van de bezorgtijd?!
Dit is de tweede keer dat ik bij jullie iets bestel, en beide keren komt het niet op tijd aan?! Mijn werkdag is voorbij, en heb mijn klant moeten vertellen dat ik zijn werk niet kan meegeven. Bezorgtijd was rond de ochtend, en het is nu 19:15.

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Snell levering je krijgt het zeker
Alleen bestel geen carbon want je krijg grijs
Beter verkoop titel ivm carbon= grijs en voor een busje plasti dip waar je 5 euro verzenden overbetaald mag je wel verwachten wat je je krijgt
Beste Glenn,

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende omtrent de kleur Carbon. Wel fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering.

MoTip noemt het de kleur Carbon. Daarom hebben wij dit ook zo overgenomen in onze productomschrijvingen. Zoals je wellicht kan begrijpen, kan je uit een spuitbus natuurlijk niet de structuur van carbon krijgen. Dit is onmogelijk. Hiervoor zal je onderdelen moeten wrappen of echt carbon kopen. Echter is dit vele malen duurder. De kleur uit de spuitbus is de kleur grijs/antraciet dat op Carbon zit. Vandaar dat MoTip ook deze kleur zo genoemd heeft.

We wensen je verder veel plezier met je bestelling toe.

Met vriendelijke groeten,

nog niets ontvangen
C. repair / j.joossens
Kapellen 2950 Pannenhoefdreef 97 Belgie

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Producten zijn goed!
Na mijn bestelling 3 dagen niets gehoord , daarna kreeg ik een pro forma factuur die ik vooruit moest betalen alvorens ze tot verzending overgingen.
Ik had echter mijn bestelling gewoon online betaald , ze hebben hun zaakjes dan ook zeker niet op orde.
Beste Alex,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat je ons hebt beoordeeld met een onvoldoende. Dit omdat jij een bepaald product hebt besteld van MoTip, waarbij er gevraagd wordt om een MoTip kleurnummer. Hier heb je jouw eigen auto kleurnummer opgegeven. Geen probleem, kan gebeuren. Wij hebben direct een mail verstuurd met de vraag om het juiste nummer op te geven. Dit heeft echter helaas even geduurd waardoor we 2 dagen later een reminder hebt gemaild. We betreuren het dat je hierdoor ons beoordeeld met een onvoldoende.
We wensen je veel plezier met de producten!

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
prijs
zeggen dat product op voorraad is maar nadat je betaald heb blijkt dit niet zo te zijn
Beste heer Hunnink,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent.

Op het moment van bestellen hadden wij de schuurmachine op voorraad. Helaas door een voorraadverschil konden we deze echter niet uitleveren. Hierover hebben wij jou dan direct pro-actief op de hoogte gesteld en het product weer ruim besteld. Deze is vervolgens 2 dagen later binnen gekomen en is je bestelling alsnog direct en snel opgestuurd.

Onze excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met de machine.

Met vriendelijke groeten,
w
ede

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten

Het planbord wat we binnen kregen was beschadigd. Waarschijnlijk door de transporteur aangezien er een gat in de doos zat. Hiervoor heb ik ze meerdere mails gestuurd en een aantal keer gebeld waarop werd gezegd dat ze me hierover zouden terugbellen. Alleen helaas nooit niets meer vernomen.
Beste heer van Driel.

Het planbord is inderdaad helaas beschadigd aangekomen. De transporteur heeft tijdens transport het product beschadigd waardoor we de schadeclaim in moesten dienen. Helaas gaat hier altijd even een paar dagen over heen. We waren dus in afwachting van een antwoord vanuit hen en hebben dit dan ook een paar keer aan jou medegedeeld. Wij hadden ook graag gewild dat dit sneller ging dan verwacht!

Vanzelfsprekend hebben we direct een nieuw planbord verstuurd zodat jullie snel over een nieuw product beschikte!

Vriendelijke groeten,
Autobedrijf van Driel
Liempde

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
product looks good but...
have not received my product yet.... So cant recommend
John
9 Foxfield Ave. Bradley Stoke Bristol BS32 0BN UK

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten

We hebben de bestelling nog steeds niet ontvangen, ondanks dat op de website stond dat het product in voorraad was. Na een telefoontje blijkt dit niet zo te zijn en kunnen ze waarschijnlijk pas in het nieuwe jaar leveren. Erg slecht!
S. Mol Autoschade B.V.
De Krim

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Ik had spuitbus ral 9004 mat besteld alleen denk ik dat ze de mat vergeten waren was gewoon zijdeglans dus hele teleurstelling .
Casper
Barneveld

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten

Bestelling geannulleerd via de mail. Krijg je vervolgens geen reactie op. Dom! Ook nog steeds na 3 week geen geld terug! Waardeloos bedrijf
Beste Pascal.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende.

Helaas hebben we je mail nooit ontvangen! Onze oprechte excuses dat daarom de annulering niet direct in gang is gezet. Zojuist hebben we je gebeld en hebben we samen een fijn telefoongesprek gehad. Hierbij hebben we direct je annulering alsnog verwerkt en het geld over gemaakt op je rekening!

Excuses dat er wat verwarring ontstaan is en wij nooit de mail hebben gekregen om direct te handelen.

Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijk groeten,

Gepubliceerd op: 17/11/2018