Website: https://cryptomaan.nl
Adres: Geerke 113 5235HK
Plaats: Den Bosch
Telefoon: +31850014412

Cryptomaan

Pluspunten
Helaas heb ik het weer, de ledger die ik besteld heb voor €95 is op blackfriday ineens €49. Dat terwijl DHL het bestelde niet eens heeft bezorgd, althans het afhaalpunt is heel beperkt geopend, slecht ervaring.
Al dergelijke actie voorbereid worden, graag de klant op de hoogte stellen, nu voel ik me echt bekocht.
Antwoord Cryptomaan
Beste Theo,

De actie is alleen op de zwarte versie met Black Friday. Mocht je de prijs over het hoofd hebben gezien dan is dit natuurlijk vervelend en dat begrijpen we.

Wat betreft levering van DHL is natuurlijk erg vervelend en ik ben bang dat dit door de Black Friday drukte is gekomen.

We ruilen natuurlijk graag kostenloos het exemplaar om voor een zwarte.

Vriendelijke groet,
Elmar Witjes
Theo

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Duidelijke over en zeer korte levertijd
Discreet laten bezorgen
René
Hilversum

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Filip

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Supersnelle levering!
Handleiding of link naar online video/ handleiding aanleveren
Danny
Den haag

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Snelle en adequate communicatie. Uiterst tevreden.
Heemstede

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Top klantenservice! Reageren zeer snel op email en telefoon en gaan meteen aan de slag om je te helpen met problemen. Er ging het een en ander mis met mijn bestelling en er was een manco aan een product waar ze zelf niks aan konden doen. Heb toen veelvuldig contact gehad met cryptomaan per telefoon en email en kreeg het idee dat ze alles in het werk zetten om mijn probleem op te lossen.

Heel erg bedankt Elmar & Ronald, en ook een speciaal bedankje aan Steven van Cryptotag voor de kaart en pepernoten!
Ga vooral zo door!

Misschien losse Cryptotag platen toevoegen als los te bestellen product in jullie internet assortiment.
Q
Voorschoten

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Eerste bestelling geplaatst bij Cryptomaan, een cryptotag, mooi verpakt, kwalitatief materiaal van hamer voor het slaan t.e.m. lucifers om je briefje te verbranden. Alles mooi vormgegeven ook, en zeer stevig en robuust. Zeker aan te raden voor je beveiliging.
Voorlopig nog geen, er mogen gerust meer unieke producten aangeboden worden.
Jeroen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
- vriendelijke & enorm snelle service bij hulp of problemen. Ondanks de staking van Bpost toch een snelle levering gehad.

Antwoord Cryptomaan
Hoi Anita,

Natuurlijk erg vervelend dat het pakje niet op tijd is aangekomen. Excuses hiervoor. Zoals we hebben aangegeven op de track and track and trace is er een vakbondsactie bij Bpost.

Helaas lijkt het in het systeem van Bpost alsof de zender nog het pakje aan het klaarmaken is terwijl hij bij ons al lang het magazijn uit is.

Los van dat het een probleem is van Bpost willen we wel graag verantwoordelijkheid nemen en kijken naar een geschikte compensatie. Zou je jouw telefoonnummer kunnen mailen naar hallo@cryptomaan.nl? Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
Elmar Witjes

Pluspunten

Morgen in huis, is ook morgen in huis. Pakket zou nog worden klaargemaakt door de verkoper na 2 dagen besteltijd ...

20/11/2018

Pluspunten
ongecompliceerd en snelle levering
Arie
ter apel

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Simpel bestellen, snelle levering.

Sven
SITTARD