Website: https://www.dakraampje.nl/
Plaats: Arnhem

Dakraampje.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Compleet falende communicatie over de maatvoering. Totaal onhulpzaam aan de telefoon. Vreselijk bedrijf. Wordt gewoon niet naar je geluiseterd. Ze willen alleen maar dozen schuiven en zijn niet in de individuele klant geinteresseerd. Ik heb gelijk mijn order geannuleerd.
Antwoord Dakraampje.nl
Jammer dat de instructie video en maten niet voldoende waren om zelf een beslissing te nemen of de hor zou passen op uw interieur afwerking. Wij kunnen en willen voor een maatcontrole insectenhor die lokaal gedaan moet worden door de klant geen verantwoording nemen.

Als wij dit moeten doen dan sturen we een monteur langs en dan heeft u de zekerheid. Dit past niet in de prijzen van onze online verkoop.

U had direct deze beoordeling mogen plaatsen en had niet hoeven wachten tot het geld op uw rekening stond. Wellicht iemand in de buurt die samen met u en een rolmaat op kan meten of de hor past. De maten zijn u tot 4 keer toegestuurd samen met de intructie film. Fijne pasen en geniet van de zon.
Jeroen
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Particulier
Gezin 35-55 jr

Velux Hor
Pluspunten
Het product zelf is Ok
Op mijn vraag om de verkeerde facturatie te corrigeren zegt men dat dit onmogelijk is , ook na aandringen om dit op te lossen. Terwijl dit heel simpel kon worden opgelost blijft men dit botweg weigeren. Als ik dan zeg dat ik de bestelling wens te annuleren als men het niet kan oplossen zegt men dat dat te laat is ook al was het binnen de 10 minuten na de bestelling.
Antwoord Dakraampje.nl
Beste, een Factuur met een ongeldig btw nummer in Belgiƫ kunnen wij niet aanpassen. Wij hebben u aangegeven dat u dit zelf moet doen door een account aan te maken. Dit vermelden wij ook op de betaal pagina. Op moment dat u toch afrekent met btw is dit niet terug te draaien. De vermelde tekst dat mensen in Belgiƫ een account aan moeten maken staat er om die reden bij vermeld. Annuleren is nooit een probleem dit kan binnen 14 dagen. Alleen uw order was al onderweg.
Jvr

Gepubliceerd op: 23/07/2018