Bedrijfsgegevens

Website: https://www.dakraampje.nl/
Adres: Conradweg 10 6827 BZ
Plaats: Arnhem
Telefoon: 026-3232918

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Dakraampje.nl
totaal score
9.2
Kwaliteit
9.3
Kennis & Vakmanschap
9.2
Communicatie
9.1
Betrouwbaarheid
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
570 beoordelingen (12 maanden)
2357 beoordelingen (totaal)
27351 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (454)
20% (114)
1% (4)
0% (2)
0% (2)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

4
Pluspunten
Levert voor de scherpste prijs
Verbeterpunten
Communicatie is echt heel bijzonder. Van klantenservice tot directeur, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Koppig en klantonvriendelijk. Moeten duidelijk een scholing klantenservice, te beginnen met hoe je klanten aanspreekt. Al met al is het product geleverd, verder zal ik hier niets meer bestellen.
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Betrouwbaarheid
Antwoord Dakraampje.nl
Beste heer, u heeft tijdens een internet storing willen bestellen. Wij hebben u dit wel 10 x gemeld. Orders van andere klanten zijn gewoon binnen gekomen en dit heeft u kunnen zien aan uw bestelnummer. Probleem van niet kunnen bestellen was of uw bank of internet. Jammer dat 10 e-mailtjes ertoe doen dat u aangeeft dat we koppig zijn. Zo worden wij niet ervaren en onze beoordelingen hier spreken boekdelen. Uiteindelijk heeft u gewoon kunnen bestellen wat inhoud dat er technisch niets mis was in de webshop. Jammer dat de storing bij uw bank ertoe moet leiden dat u er een slecht gevoel aan over houd. Ik eens u veel plezier met uw rolgordijntje. Groet Rico
Klant

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Single, <35 jr

Aankoop
Velux rolgordijn
4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Servicegerichtheid:
Toen bleek dat er een onderdeel -dat ik wel verwachtte maar mogelijk apart besteld had moeten worden ondanks dat ik dat vooraf nergens las en toch de conversietool had gebruikt- ontstond direct een onvriendelijke discussie.
Mijn tip is begrip tonen en actief oplossingsgericht meedenken. Tegen betaling had ik het onderdeel gewoon bij willen bestellen en zelf het doorsturen naar Frankrijk kunnen organiseren. Dit omdat versturen naar Frankrijk kennelijk niet tot de mogelijkheden van de firma behoort.
Kwaliteit
Communicatie
Betrouwbaarheid
Antwoord Dakraampje.nl
Beste heer, bedankt voor WEDEROM uw aanpassing van deze beoordeling, in de e-mail geeft u aan er op te staan dat het onderdeel van uw dakraam ( wat niet bij uw rolgordijn hoort) naar Frankrijk gestuurd moest worden, wat wij niet deden. Uw e-mail is niet alleen onvriendelijk maar ook op onwaarheden gebaseerd zoals ook uw beoordeling, u heeft nu 2 KEER uw beoordeling aangepast omdat u elke keer leugens in uw beoordeling vermeld waar wij keurig op reageren. Wij sluiten uw dossier en vragen u ergens anders het missende onderdeel van uw dakraam te bestellen. Groet, Team dakraampje.nl
Jonker
Frankrijk

Gepubliceerd op: 23/06/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Gezin 35-55 jr

Aankoop
Twee Velux dakraam gordijnenwasrvan 1 met en 1 zonder 'klem'.
Disclaimer