Website: https://www.dakraampje.nl/
Adres: Conradweg 10 6827 BZ
Plaats: Arnhem

Dakraampje.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Levert voor de scherpste prijs
Communicatie is echt heel bijzonder. Van klantenservice tot directeur, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Koppig en klantonvriendelijk. Moeten duidelijk een scholing klantenservice, te beginnen met hoe je klanten aanspreekt. Al met al is het product geleverd, verder zal ik hier niets meer bestellen.
Antwoord Dakraampje.nl
Beste heer, u heeft tijdens een internet storing willen bestellen. Wij hebben u dit wel 10 x gemeld. Orders van andere klanten zijn gewoon binnen gekomen en dit heeft u kunnen zien aan uw bestelnummer. Probleem van niet kunnen bestellen was of uw bank of internet. Jammer dat 10 e-mailtjes ertoe doen dat u aangeeft dat we koppig zijn. Zo worden wij niet ervaren en onze beoordelingen hier spreken boekdelen. Uiteindelijk heeft u gewoon kunnen bestellen wat inhoud dat er technisch niets mis was in de webshop. Jammer dat de storing bij uw bank ertoe moet leiden dat u er een slecht gevoel aan over houd. Ik eens u veel plezier met uw rolgordijntje. Groet Rico

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Particulier
Single, <35 jr

Velux rolgordijn
Pluspunten
Servicegerichtheid:
Toen bleek dat er een onderdeel -dat ik wel verwachtte maar mogelijk apart besteld had moeten worden ondanks dat ik dat vooraf nergens las en toch de conversietool had gebruikt- ontstond direct een onvriendelijke discussie.
Mijn tip is begrip tonen en actief oplossingsgericht meedenken. Tegen betaling had ik het onderdeel gewoon bij willen bestellen en zelf het doorsturen naar Frankrijk kunnen organiseren. Dit omdat versturen naar Frankrijk kennelijk niet tot de mogelijkheden van de firma behoort.
Antwoord Dakraampje.nl
Beste heer, bedankt voor WEDEROM uw aanpassing van deze beoordeling, in de e-mail geeft u aan er op te staan dat het onderdeel van uw dakraam ( wat niet bij uw rolgordijn hoort) naar Frankrijk gestuurd moest worden, wat wij niet deden. Uw e-mail is niet alleen onvriendelijk maar ook op onwaarheden gebaseerd zoals ook uw beoordeling, u heeft nu 2 KEER uw beoordeling aangepast omdat u elke keer leugens in uw beoordeling vermeld waar wij keurig op reageren. Wij sluiten uw dossier en vragen u ergens anders het missende onderdeel van uw dakraam te bestellen. Groet, Team dakraampje.nl
Jonker
Frankrijk

Gepubliceerd op: 23/06/2018
Particulier
Gezin 35-55 jr

Twee Velux dakraam gordijnenwasrvan 1 met en 1 zonder 'klem'.