Website: https://www.dakraampje.nl/
Plaats: Arnhem

Dakraampje.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Hadden een klacht over teveel lichtinval bij een Velux verduisterend rolgordijn. Dit wordt niet opgelost. Kastje naar de muur verhaal.
We hebben meerdere Velux verduisterende rolgordijnen in huis welke wel goed zijn. Dus kunnen goed vergelijken.
Antwoord Dakraampje.nl
VELUX nederland heeft uw foto beoordeeld, VELUX geeft aan dat het kleine beetje licht wat erdoor komt heel normaal is en dit nog geen 2% is en uw rolgordijn dus 98% verduisterend is. Mocht u niet tevreden zijn dan kan het gratis retour en storten we de aankoop terug. Ook hebben we gevraagt naar een foto van uw andere gordijn maar nooit ontvangen. VELUX geeft aan dat wanneer we een nieuwe sturen dit het randje licht boven de cassete niet weg gaat nemen.
Fokko
Meerstad

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Velux verduisterend rolgordijn.
Service gerichter werken.
Niet de fouten op de client afschuiven maar ook fouten die ze zelf maken toegeven en dat doen ze niet.
Telefonisch bereikbaar niet alles via mail en chat.
Antwoord Dakraampje.nl
Vervelend dat er iets mis is gegaan, volgens onze info is er een nieuw product toegestuurd. We zien in het dossier dat u een verkeerde code heeft aangevinkt. Desondanks hebben we een nieuw rolgordijn toegestuurd. Veel plezier met u Velux rolgordijn de verkeerde kunt u terug sturen.
Andre

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Velux rolgordijn (104)

Antwoord Dakraampje.nl
We hebben in uw dossier gezien dat u een dakraam type 4 rolgordijn besteld heeft, deze past niet op een SK06. ook heeft u de order al een paar maanden in huis en gemonteerd. Deze past inderdaat niet op een SK06. Doordat u deze al een paar maanden in huis heeft en gemonteerd heeft kan dit inderdaat niet retour. Voor een nieuw rolgordijn wil ik u best korting geven. De gebruikte en verkeerd bestelde kunt u het beste op marktplaats verkopen.
Met vriendelijke groet, Emiel

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Hoogeveen
20/08/2018

Velux verduisterend rolgordijn type raam GGL SK 06
Direct gecontroleerd of het goede type binnengekomen was wat ik besteld heb . Voor opening gecontroleerd. Typenummer klopt Vandaag het rolgordijn plaatsen.
Blijkt dat de aluminium geleiders tekort zijn. Weet nog niet of de lengte goed is van het gordijn omdat dat nog niet los geweest is. Contact gehad met uw bedrijf , Omdat de retour termijn verlopen is , word het gordijn niet terug genomen en word geen enkele oplossing aangeboden.Advies van uw bedrijf, verkoop via marktplaats. Geen enkele tegemoetkoming .
Conclusie: Service 0,0
Zal bij niemand uw bedrijf adviseren.!!!!!!
Pluspunten
Communicatie je wordt niet terug gebeld, en je kunt blijkbaar ook niemand aan de lijn krijgen.
Nu er een mindere beoordeling heeft plaats gevonden, weet u mij direct te vinden en wordt ik gespamd met mail. of ik de beoordeling niet wil aanpassen. En weet u of mijn vraag dringend was? raar..... bel niet voor niets, voor mij was het dringend en had geen andere mogelijkheid om contact met u op te nemen.
Maak dan geen belofte dat u binnen 1 uur terug belt als u dat niet kan. Ik kan een uitzondering zijn, maar zoals u nu met mij gecommuniceerd klopt van geen kant.
Antwoord Dakraampje.nl
Beste heer, zoals u kunt terug lezen in de vakantie melding zijn wij via de live chat of email bereikbaar. Het is dan handiger even uw vraag per email te stellen, we zullen deze snel beantwoorden.

Gepubliceerd op: 18/07/2018

17/07/2018