Website: http://www.dehorecabazaar.nl
Adres: Boogershof 6-8 5298MN
Plaats: Liempde

De Horeca Bazaar

Antwoord De Horeca Bazaar
Wauw! Wat een mooie cijferlijst Femke! Super bedankt! Heel veel plezier van de shotglaasjes en vlaggenlijn! Graag tot ziens! Groetjes, Maud.
Cafeop2

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Het product zelf de confettikanonen zijn heel erg mooi bij gebruik ;)
Mijn bestelling was twee confetti kanonen besteld, ze kwammen twee dagen voor de datum dat ik hem moest gebruiken binnen, maar ik hadt ze wel een week van tevoren besteld.
En de confetti kanonen kwam in een veel te grote doos binnen, waardoor de doos beschadig was.
Antwoord De Horeca Bazaar
Beste Emma, bedankt voor deze mooie review! Fijn dat de confetti shooters naar wens waren! Betreft je verbeterpunt, ik zie dat je hebt gekozen voor vooruitbetaling. Wij kunnen je bestelling pas versturen op het moment dat de factuur betaald is. Vandaar dat het wat langer heeft geduurd voordat het pakket binnen was. Uiteraard zien we je graag nog eens terug! :) Groetjes, Maud.
Emma
Weesp

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Antwoord De Horeca Bazaar
Hoi Roel! Bedankt voor deze super review! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Hier worden wij natuurlijk heel vrolijk van. Heel veel plezier van de strandballen! Groetjes, Maud.

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
snelle levering goede communicatie en betaalbaar.
ga zo door
Antwoord De Horeca Bazaar
Hoi Ab! Bedankt voor deze geweldige KiYoh review! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent! Ik hoop dat de foam sticks naar wens zijn en veel plezier er van! Graag tot ziens :) Groetjes, Maud.

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Snelle service

Antwoord De Horeca Bazaar
Hoi! Super bedankt voor deze 10! Daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Ik hoop dat de foam sticks en confetti shooters ook helemaal naar wens waren. We zien jullie graag nog eens terug! Groetjes, Maud.
Cafe de Preek
Uden

Gepubliceerd op: 05/04/2019

betere voorbeelden laten zien
Antwoord De Horeca Bazaar
Bedankt voor deze mooie KiYoh review Mikey! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Betreft het verbeterpunt, bedankt voor je feedback. Ik zal het meenemen! Ik hoop dat de fakkels naar wens waren!
Groetjes, Maud.

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Beste Ad,
Bedankt voor deze 10! We zijn uiteraard erg tevreden met deze puntenlijst :). Nog heel veel plezier van je Hawaii kransen en wellicht tot snel!
Fun Look
Helmond

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Antwoord De Horeca Bazaar
Wauw, heel erg bedankt voor deze 10 Guy! Echt een top puntenlijst; dankjewel. Ik ga er vanuit dat de streamers dus naar wens zijn geweest :).
Guy
BE-Bornem

Beste Martijn,
Super bedankt voor deze mooie puntenlijst! Een 8 is helemaal top. Nog veel plezier van je sound activated led armbandjes!

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Ik had vrij last minute besteld en kreeg keurig op tijd geleverd. Prima service en bestel een andere keer zo weer bij jullie.
Check de kwaliteit van de licht tubes even. Er waren er best veel die het niet deden of uitvielen. Gelukkig hadden wij er genoeg.
Antwoord De Horeca Bazaar
Heel erg bedankt voor deze KiyOh review Manuela! Super fijn om te lezen dat je onze service waardeert en vaker bij ons gaat bestellen :). Wij werken met een maximale foutmarge van 5% bij onze LED producten. Wanneer je hier boven zit voldoet het niet aan onze eisen en zoeken we graag naar een passende oplossing voor je! Gelukkig had je er voldoende. Mocht dit in het vervolg nog eens voorkomen dan hoor ik het graag z.s.m. van je zodat we het kunnen oplossen! Al zal ik voor de zekerheid vast onze foam sticks controleren.
Manuela
Alphen aan den Rijn