Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Pluspunten
Hele snelle levering. Prima ingepakt, alles tot nu toe steeds compleet.
Nog geen kunnen ontdekken!
Suzet

25/04/2017

Pluspunten
snel en duidelijk
de kosten van het bij u bestelde product zijn veel hoger (€ 31,40 / 24,40) dan bij een andere online drogist... Ik stap dus over
B.
Lelystad

25/04/2017

Pluspunten

in mijn bestellijst stonden nog oude items van ruim een jaar geleden. Dat heb ik niet gezien, maar zit nu dus met producten die ik niet nodig heb. dat lijkt me een slechte zaak.

verder geen opmerkingen
Antwoord De Online Drogist
Beste WK, wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij vinden het erg vervelend dat u producten heeft ontvangen die nog in uw bestelmand zaten. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij zullen u per mail gegevens mailen zodat u deze producten kosteloos kunt retourneren. Wat er exact mis is gegaan, kunnen wij helaas niet meer achterhalen, maar wij zullen uiteraard uitzoeken hoe deze fout is ontstaan. Onze excuses voor het ongemak.

DeOnlineDrogist
WK
Capelle a/d IJssel

24/04/2017

Pluspunten
xx
als ik 4 kilo bestel en 1 kilo krijg
na 3 keer bellen is het nagestuurd
Beste Ger,

fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij hebben uw order er even bijgepakt. Helaas is er het een en ander niet helemaal goed gegaan met uw bestelling. Wij hebben geprobeerd dit zo goed en zo snel mogelijk op te lossen voor u.

Onze excuses voor het ongemak.

De Online Drogist
ger
hellevoetsluis

24/04/2017

22/04/2017

Pluspunten
Correcte levering goede prijs/kwaliteit

Luc
Gent,België

22/04/2017

Pluspunten
Ik ben al vele jaren erg tevreden over de online drogist, ben MS patiënt en het is voor mij ideaal op deze wijze artikelen te bestellen. Minder tevreden DEZE laatste bestelling was ik over ptt post, welke beweerde aangebeld (op 2 verschillende afleverdata) hebben maar was volgns mij niet het geval en moest het pakket nu ophalen bij het afhaalpunt van post. ik zal deze bezorgdienst ook NIET meer kiezen. Artikelen PERFECT!!
ga zo door...
Martin
Alkmaar

22/04/2017

Pluspunten
Berg geod!

Justine
Hillegom

21/04/2017

Pluspunten
Snelle levering. Achteraf betalen vind ik zeer positief
Veel te grote verpakking ( doos) voor een klein tubetje zalf.
Beste Anja

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Het spijt ons te moeten horen dat uw bestelling in een erg grote doos is verstuurd terwijl dit niet nodig was geweest. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen onze inpakkers hier dan ook zeker even op aanspreken, zodat zij hier voortaan wat zorgvuldiger mee omgaan.

DeOnlineDrogist
Anja
Fijnaart

21/04/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede service

Joren

21/04/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ