Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Pluspunten
Snelle levering en zorgvuldig verpakt

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Ondanks ik een fout adres had door gegeven kwam mijn sending niet toe, gelukkig kon ik op de track and trace kijken wat er ongeveer gebeurd was, het pakje werd terug naar afzender gestuurd.
Na dat ik contact met de online drogist zocht werd ik goed geholpen en is mijn pakket zonder extra kosten de volgende dag nog geleverd.
Ik ben zeer tevreden voor de service en nazorg.
Het pakje was netjes en compact verpakt.
Nee
Joyce

Gepubliceerd op: 18/01/2019

W S
Huizen

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Lage prijzen, veel keus, snelle levering.

Linda

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ruim assortiment, snelle en discrete levering, mogelijkheid je pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen, ik vind dit persoonlijk erg fijn. Goede kwaliteit producten, altijd netjes verpakt zodat er geen beschadigingen optreden. Ben uitermate tevreden en bestel hier altijd vast mijn favoriete merk gezichtsproducten.
Misschien leuk zo nu en dan aantrekkelijke kortingsacties aan trouwe klanten aanbieden op meest bestelde producten?
Antwoord De Online Drogist
Beste Jo-Ann

heel erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen een review over ons te schrijven. Wij zullen uw tip doorgeven aan het marketingteam, wellicht dat zij een dergelijke actie kunnen ontwikkelen in de toekomst.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Jo-Ann

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Komen na wat ze beloven

Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
snelle levering, goede terugkoppeling over de status van de order. Veel op voorraad en vaker nog goedkoper dat dat je de gewone drogist bezoekt.

Raymond
Puth

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Goede aanbiedingen, snelle levering, keurig verpakt.

ITD
Elsloo

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Groot assortiment en snelle levering

Amanda
Julianadorp