Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Mijn pakket was zoals afgesproken niet savonds geleverd. ( Niet dat jullie daar aan konden doen, fout lag bij de post) ik heb daarover geappd naar jullie en gevraagd om n reactie terug. Reactie terug bleef uit dus weer geappd, reactie terug maar niets van excuses. Niet zo fatsoenlijk
Communiceren naar klanten.
Evt korting aanbieden als klanten tevergeefs n hele avond op hun pakket zitten wachten
Beste klant,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. Wij zullen hierover nog even via een persoonlijke mail contact met u opnemen.

S
Vogelwaarde

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Klote kut kankerbedrijf
Verbeteren gaan ze nooit doen
Alleen geld is belangrijk voor deze kut honden
Beste klant,
Wij hebben uw order er even bij gepakt, deze is van dinsdagavond 26 maart jl en bezorgd bij uw op woensdagmiddag 27 maart. Kunt u aangeven wat een verbeterpunt zou kunnen zijn?

Kanker toch op
Lulletje en kutje beesten

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten

Ik ben heel ontevreden over de producten die ik donderdag 28 maart gekocht heb bij de Online Drogist. Heb 3x orange care Spot pen ontvangen die alle drie lekte en die al bijna leeg zijn. Ik ga van deze bestelling het bedrag terug vorderen. Rotzooi!!!
Beste klant,

bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij hebben even voor u gekeken maar we kunnen helaas geen order van u vinden met dit product. Zou u het ordernummer via de klantenservice even door kunnen geven zodat wij dit voor u op kunnen lossen als u het wel bij ons heeft besteld?

L.J.M.
Leidschendam

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten

Web applicatie aanpassen zodat adreswijzigingen worden doorgevoerd. En misschien gewoon de klant gelijk geven en sorry zeggen voor het ongemsk
Beste Marianne,

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestel historie er even bij gepakt en zien geen gemelde problemen rond een adreswijziging, Uw bestellingen worden op uw verzoek altijd op een afhaalpunt van PostNL geleverd. Graag horen wij van u wat er mis is in uw adresgegevens, zodat wij dit voor u kunnen aanpassen. U kunt dit overigens ook zelf, wanneer u bent ingelogd op onze site. Via de button 'mijn account' kunt u al uw persoonlijke gegevens zelf aanpassen.
Onze excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet
Marianne
WOUDENBERG

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Ik ben niet blij met deze crème! Zeer slechte geur van oud en muf ... Ik zou deze crème niet meer kopen. Helaas gaat het voor mijn benen. Vita Cura Lanette Creme FNA

Beste albena kolarska,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Lanette Creme FNA is een creme waar op zich weinig geur aan zit omdat er verder geen toevoegingen in zitten. Wij vinden het erg vervelend dat u de geur als oud en muf ervaart en wij zullen het aankoopbedrag dan ook verwijderen van uw digitale acceptgiro bij Afterpay. De creme kunt u, indien gewenst, gewoon blijven gebruiken.

albena kolarska
vlaardingen

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Snelle zending.
Alles in voorraad

Elronorav

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Is nooit geleverd
Beste van de kieft,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.

Wij hebben even voor u gekeken en u heeft het verzoek ingediend om het pakketje terug te laten sturen naar ons. Wij zullen even navraag doen bij PostNL of dit inmiddels al is gelukt. Zodra wij meer informatie hebben dan laten we het u even weten.
Mijn excuses voor het ongemak.

Van de kieft
Barneveld

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
snel
AUB complete besteling inleveren
Beste BBadvies and Research

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw bestelling er even bijgezocht en zien dat deze inderdaad niet in zijn geheel kon worden geleverd, omdat er niet voldoende voorraad was. Wij hebben het voorradige deel direct verzonden en u per mail op de hoogte gebracht. Op uw verzoek hebben wij de nazending geannuleerd, omdat deze niet op tijd voor uw vakantie kon worden geleverd. Uiteraard wordt het aankoopbedrag van deze nalevering op uw rekening teruggestort.

Met vriendelijke groet
BBadvies and Research
Zeist

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten

bezorging is nooit op adres gearriveerd, niet de schuld van postNL
Beste Giannis

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zien inderdaad dat u contact hebt opgenomen over uw pakketje dat door PostNL retour is gezonden in verband met een foutief adres. Het adres bleek echter gewoon te kloppen en wij hebben dan ook direct een nieuwe zending aangemaakt en naar u verzonden. Deze is de volgende dag ook bij u afgeleverd. De nalevering van het product wat wij op dat moment niet meer op voorraad hadden, is enige dagen later ook op uw adres bezorgd. Wij vinden het ook heel vervelend wanneer zendingen niet direct worden geleverd en zijn dan ook blij dat u dit bij ons hebt gemeld, zodat wij dit ook direct voor u konden oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

Giannis

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
gezeur van iedereen om te beoordelen

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Het spijt mij te moeten horen dat u het boordelingsverzoek als vervelend beschouwt. Wij zullen u uitschrijven voor onze mailinglijst, zodat u enkel nog mails ontvangt die betrekking hebben op een lopende bestelling.

Gepubliceerd op: 11/02/2019