Bedrijfsgegevens

Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7173893

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

De Online Drogist
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7187 beoordelingen (12 maanden)
57044 beoordelingen (totaal)
537491 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (5855)
17% (1252)
1% (65)
0% (20)
0% (32)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
bezorging is nooit op adres gearriveerd, niet de schuld van postNL
Antwoord De Online Drogist
Beste Giannis

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zien inderdaad dat u contact hebt opgenomen over uw pakketje dat door PostNL retour is gezonden in verband met een foutief adres. Het adres bleek echter gewoon te kloppen en wij hebben dan ook direct een nieuwe zending aangemaakt en naar u verzonden. Deze is de volgende dag ook bij u afgeleverd. De nalevering van het product wat wij op dat moment niet meer op voorraad hadden, is enige dagen later ook op uw adres bezorgd. Wij vinden het ook heel vervelend wanneer zendingen niet direct worden geleverd en zijn dan ook blij dat u dit bij ons hebt gemeld, zodat wij dit ook direct voor u konden oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Giannis
Utrecht

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
gezeur van iedereen om te beoordelen
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Beste klant,

Bedankt voor uw review. Het spijt mij te moeten horen dat u het boordelingsverzoek als vervelend beschouwt. Wij zullen u uitschrijven voor onze mailinglijst, zodat u enkel nog mails ontvangt die betrekking hebben op een lopende bestelling.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Veel te duur
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelhistorie er even bij gezocht en zien dat u bijna elke bestelling gebruik gemaakt heeft van mooie aanbiedingen. Alleen bij uw laatste bestelling heeft u een product besteld dat niet in de aanbieding was en voor de gewone prijs wordt aangeboden. Wij hebben dit product ook nergens goedkoper gezien en zijn dan ook niet duurder dan een ander. Sommige producten zijn nou eenmaal helaas niet zo goedkoop.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet geleverd terwijl ik betaald heb!
Antwoord De Online Drogist
Beste Jeroen

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw bestelling er even bij gezocht en zien dat PostNL twee maal voor een dichte deur heeft gestaan en uw pakketje dus heeft afgegeven bij de afhaallocatie bij u in de buurt, waar u het met een geldig legitimatiebewijs kunt afhalen. Wij zullen u via de persoonlijke mail ook nog even doorgeven waar uw pakketje is afgegeven. Deze informatie kunt u ook vinden in de link die u van ons hebt ontvangen om de levering van uw pakket te volgen.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Jeroen
Werkendam

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Ik ben erg ontevreden, want ik heb nog niets ontvangen
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Beste Tini,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zien dat er inmiddels contact met u is geweest omdat uw pakket retour was gezondenn door PostNL. Zij konden uw pakketje niet leveren omdat het huisnummer niet correct was opgegeven. Gelukkig hebben wij de gegevens inmiddels kunnen wijzigen en uw bestelling opnieuw kosteloos naar u kunnen versturen. De nieuwe zending is ook al bij u afgeleverd.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Tini
Emmeloord

Gepubliceerd op: 26/12/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Zoveelste keer dat bestelling niet de volgende dag in huis is
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
delivery on time
Verbeterpunten
they delivered the wrong products, the picures of the sold items on the webshop are different of what you get and the retour process it seems it seems is going to be a hell. So, first and very last time I order something here,
Klant

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
2
Verbeterpunten
Betere prijzen L'Oréal men expert baardolie heb ik 15 euro voor betaald , overal wordt ie voor 7.50 aangeboden .
Jammer maar ik zal niets meer bij jullie bestellen
Antwoord De Online Drogist
Beste redouan

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben even gekeken en zien inderdaad dat er enkele winkels zijn die op dit moment een actie hebben op de baardolie en hem dus met een flinke korting aanbieden. Zij hebben hiervoor waarschijnlijk een leuke inkoopkorting kunnen bedingen bij L'Oreal. Helaas kunnen wij niet meegaan in deze prijs, omdat wij deze inkoopkorting op dit moment niet hebben. Wij hebben weer andere aanbiedingen lopen. Wellicht dat wij binnenkort ook een dergelijke actie met de baardolie kunnen doen in overleg met L'Oreal.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
redouan
den haag

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Ik heb via deonlinedrogist.nl 1 product gekocht en gebetaald voor sameday bezorging, na bijna 36 uren heb ik eindelijk mijn pakket ontvangen!!! Ik ga voor ZEKER NIET MEER IETS KOPEN VIA DEZE BEDRIJF!!! DEZE BEDRIJF ALS EXCUSE ZIJ DAT ZIJ GEVEN TERUG HET BEDRAAG VAN SAMEDAY BEZORGING TERUG PLUS 15% TERUG GESTORT OP MIJN PAYPAL ACCOUBT, EN IK HEB NOG NIEKS ONTVANGEN!!! SCANDAL!!!! Ik ga NIET MEER IETS KOPEN VIA HUN, BETER MEER BETALEN MAAR DE DAG NA ALLES ONTVANGEN DAN WACHTEN VOOR 2 AVONDEN!!!! TIJD VERLIEST!!! IK BEN ZEKER DAT WAT DE MEVROUW ZIJ VIA WHATSAPP OVER HET EXTRA BEDRAAG VAN SAMEDAY BEZORGING PLUS DE 15% ALS EXCUSES VROOM HUN IK GA NOOIT MEER ONTVANGEN, OP DEZE MANIER EEN BEDRIJF GROEIT SNEL MAAR IK VINDT ECHT VRESELIJK!!!
Verbeterpunten
Ik heb via deonlinedrogist.nl 1 product gekocht en gebetaald voor sameday bezorging, na bijna 36 uren heb ik eindelijk mijn pakket ontvangen!!! Ik ga voor ZEKER NIET MEER IETS KOPEN VIA DEZE BEDRIJF!!! DEZE BEDRIJF ALS EXCUSE ZIJ DAT ZIJ GEVEN TERUG HET BEDRAAG VAN SAMEDAY BEZORGING TERUG PLUS 15% TERUG GESTORT OP MIJN PAYPAL ACCOUBT, EN IK HEB NOG NIEKS ONTVANGEN!!! SCANDAL!!!! Ik ga NIET MEER IETS KOPEN VIA HUN, BETER MEER BETALEN MAAR DE DAG NA ALLES ONTVANGEN DAN WACHTEN VOOR 2 AVONDEN!!!! TIJD VERLIEST!!! IK BEN ZEKER DAT WAT DE MEVROUW ZIJ VIA WHATSAPP OVER HET EXTRA BEDRAAG VAN SAMEDAY BEZORGING PLUS DE 15% ALS EXCUSES VROOM HUN IK GA NOOIT MEER ONTVANGEN, OP DEZE MANIER EEN BEDRIJF GROEIT SNEL MAAR IK VINDT ECHT VRESELIJK!!! Addio voor goed!
Antwoord De Online Drogist
Beste Gaia

heel erg bedankt dat u een review wilde schrijven. Het is inderdaad heel erg vervelend dat uw pakket niet dezelfde dag werd geleverd door tijdsgebrek en drukte bij de koerier. Natuurlijk is dat niet de bedoeling en wij hebben uw klacht ook zeer serieus genomen en met de koerier besproken. Helaas zijn wij voor de levering van de pakketten ook afhankelijk van externe bedrijven en kunnen wij bij wanprestaties van hen niet veel meer dan een klacht indienen en de klant een tegemoetkoming aanbieden. Wat wij bij u dus ook hebben gedaan. De bedragen zijn de volgende dag direct via PaYpal aan u terugbetaald. Wij zijn blij te horen dat u uiteindelijk alsnog uw pakket heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Gaia
Middelburg

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Ik denk dat jullie alles nep is wand ik val geen gram af van die zooi van jullie
Verbeterpunten
 
Nico
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 24/11/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer