Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Zoveelste keer dat bestelling niet de volgende dag in huis is

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
delivery on time
they delivered the wrong products, the picures of the sold items on the webshop are different of what you get and the retour process it seems it seems is going to be a hell. So, first and very last time I order something here,

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Betere prijzen L'Oréal men expert baardolie heb ik 15 euro voor betaald , overal wordt ie voor 7.50 aangeboden .
Jammer maar ik zal niets meer bij jullie bestellen
Beste redouan

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben even gekeken en zien inderdaad dat er enkele winkels zijn die op dit moment een actie hebben op de baardolie en hem dus met een flinke korting aanbieden. Zij hebben hiervoor waarschijnlijk een leuke inkoopkorting kunnen bedingen bij L'Oreal. Helaas kunnen wij niet meegaan in deze prijs, omdat wij deze inkoopkorting op dit moment niet hebben. Wij hebben weer andere aanbiedingen lopen. Wellicht dat wij binnenkort ook een dergelijke actie met de baardolie kunnen doen in overleg met L'Oreal.

redouan
den haag

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Ik heb via deonlinedrogist.nl 1 product gekocht en gebetaald voor sameday bezorging, na bijna 36 uren heb ik eindelijk mijn pakket ontvangen!!! Ik ga voor ZEKER NIET MEER IETS KOPEN VIA DEZE BEDRIJF!!! DEZE BEDRIJF ALS EXCUSE ZIJ DAT ZIJ GEVEN TERUG HET BEDRAAG VAN SAMEDAY BEZORGING TERUG PLUS 15% TERUG GESTORT OP MIJN PAYPAL ACCOUBT, EN IK HEB NOG NIEKS ONTVANGEN!!! SCANDAL!!!! Ik ga NIET MEER IETS KOPEN VIA HUN, BETER MEER BETALEN MAAR DE DAG NA ALLES ONTVANGEN DAN WACHTEN VOOR 2 AVONDEN!!!! TIJD VERLIEST!!! IK BEN ZEKER DAT WAT DE MEVROUW ZIJ VIA WHATSAPP OVER HET EXTRA BEDRAAG VAN SAMEDAY BEZORGING PLUS DE 15% ALS EXCUSES VROOM HUN IK GA NOOIT MEER ONTVANGEN, OP DEZE MANIER EEN BEDRIJF GROEIT SNEL MAAR IK VINDT ECHT VRESELIJK!!! Addio voor goed!
Beste Gaia

heel erg bedankt dat u een review wilde schrijven. Het is inderdaad heel erg vervelend dat uw pakket niet dezelfde dag werd geleverd door tijdsgebrek en drukte bij de koerier. Natuurlijk is dat niet de bedoeling en wij hebben uw klacht ook zeer serieus genomen en met de koerier besproken. Helaas zijn wij voor de levering van de pakketten ook afhankelijk van externe bedrijven en kunnen wij bij wanprestaties van hen niet veel meer dan een klacht indienen en de klant een tegemoetkoming aanbieden. Wat wij bij u dus ook hebben gedaan. De bedragen zijn de volgende dag direct via PaYpal aan u terugbetaald. Wij zijn blij te horen dat u uiteindelijk alsnog uw pakket heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Gaia
Middelburg

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Ik denk dat jullie alles nep is wand ik val geen gram af van die zooi van jullie

Nico
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Geen!
Niet beloven te leveren de volgende dag! Dit is namelijk niet gedaan
Beste Marijke Stol,

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend te moeten horen dat uw bestelling de volgende dag niet is geleverd. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij hebben even gekeken bij de informatie van PostNL en zien inderdaad dat de levering door hen met een dag is uitgesteld. Wij zullen nog even navraag voor u doen naar de reden van deze vertraging en hierover ook een klacht neerleggen bij hen. Onze excuses dat uw bestelling hierdoor een dagje later geleverd is.

Marijke stol
Zoutkamp

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Snelle afwikkeling van het order
lijkt een firma van bedriegerij
meer dan ene week om iets te leveren en dan al om een beoordeling vragen .... tuut ... slecht bezig
Beste Wim Rosseau

heel erg bedankt dat u een review hebt willen schrijven. Wat vervelend dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling er even bijgezocht. Deze is op 23 september bij ons binnen gekomen en dezelfde dag nog door ons verstuurd. PostNL is de 24e en 25e bij u aan de deur geweest, maar trof niemand thuis. Uw pakketje is dan ook overgedragen aan de afhaallocatie bij u in de buurt, waar u het met een geldig legitimatiebewijs kunt afhalen. Wij zullen via de persoonlijke mail nog even het adres van uw afhaalpunt doorgeven en de link naar de trackingsite van PostNL zodat u alle informatie hierover zelf ook in kan zien.

Wim Rosseau

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Slecht artikelen ontbreken in je bestelling!

Beste Karen

heel erg bedankt voor uw review. Helaas was er inderdaad iets niet helemaal goed gegaan met uw bestelling. Uiteraard is dat niet de bedoeling en zeker ook geen opzet geweest. Gelukkig hebt u direct contact met ons gezocht, zodat wij de fout ook gelijk konden herstellen en de ontbrekende producten konden nazenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Karen
Delft

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Beste klant,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.
U heeft ons met een onvoldoende beoordeeld, maar u heeft geen verbeterpunten opgegeven. Uiteraard kan het zo zijn dat er dingen zijn die niet helemaal naar wens zijn geweest, dan horen wij dat graag, zodat wij een passende oplossing kunnen zoeken. Mocht u de onvoldoende echter per abuis hebben gegeven, dan zouden wij het erg op prijs stellen, wanneer u dit zou willen aanpassen.

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
De juste product en opsturen
Beste Ta,

Erg bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Vervelend dat u een ander product had verwacht dan u heeft besteld. U heeft hierover contact met ons opgenomen via de klantenservice.
Een van de grote leveranciers van producten die horen bij uw therapie, heeft de naam van deze therapie als merknaam gekozen. Dit kan verwarring geven, omdat meerdere fabrikanten middelen leveren die voldoen aan deze therapie, maar dus een andere merknaam dragen. Wij begrijpen dat u dacht een product te hebben besteld van de grote naam in dit segment, maar u heeft dezelfde druppels van een minder bekende leverancier besteld. Uiteraard doen wij er niet moeilijk over dat u het product nu wilt retourneren. U heeft van ons een antwoordnummer ontvangen en kan het verkeerd bestelde product dan ook kosteloos aan ons retourneren.

Ta

Gepubliceerd op: 01/10/2018