Bedrijfsgegevens

Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7173893

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

De Online Drogist
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7040 beoordelingen (12 maanden)
55551 beoordelingen (totaal)
528322 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (5676)
18% (1263)
1% (56)
0% (19)
0% (32)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

4
Pluspunten
Email werd heel snel beantwoord maar niet met gehoopte oplossing
Verbeterpunten
Beloftes nakomen qua levering. Bestelling 4/11/18 onmiddellijk betaald. Nog altijd niet toegekomen op 12/11/18... Opgegeven adres klopt volledig.
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog altijd niet is geleverd. Wij hebben gelijk even gekeken bij de informatie van PostNL en zij hebben uw pakketje toch retour gestuurd in verband met het adres. Zou u onze klantenservice voor alle zekerheid de juiste adres gegevens nog even kunnen doorgeven? Dan kunnen zij zorgen dat uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Eerst moet in een hele pagina invullen met allerlei gegevens en daarna wordt mij meegedeeld dat met een simpele nagelknipper niet naar Portugal verstuurt...(ik ben bereid de extrakosten daaroor te betalen maar zelfs die kans werd me niet gegund...
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Beste Gustaaf

heel erg bedankt voor uw review. Alle producten in ons assortiment kunt u ook in Portugal laten leveren. Wij hebben ook al een kleine bestelling van u geleverd in Portugal. Wij hebben het even geprobeerd ook, om te kijken of wij een melding kregen, maar wij kunnen gewoon een nagelknipper bestellen en laten leveren in Portugal. Wij zouden het op prijs stellen als u contact wilt opnemen met onze klantenservice mocht de bestelling echt niet lukken, dan kunnen zij hem voor u aanmaken. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Gustaaf
São Mateus-Azoren

Gepubliceerd op: 10/11/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn advies is beter de klanten op de hoogte houden over bezorgtijden. In mijn geval was er een vertraging met mijn bestelling en zelfs met hulp van track en trace code wist ik niet wanneer ik het zou krijgen. Het was 2-3 dagen te laat. Dus ik was teleurgesteld.
Antwoord De Online Drogist
Beste klant,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. De levering van onze pakketten wordt verzorgd door de pakketdienst van PostNL en via hun track en tracecode kunt u uw pakket volgen. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor vragen over leveringen zodat wij dit met PostNL kunnen regelen.

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 08/11/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Service aan de telefoon is wel goed.
Verbeterpunten
Mensen moeten goed kijken wat er besteld is want ik heb drie keer wat besteld en alle keren moest ik bellen dat ik niet de goede hoeveelheid had gekregen. Ik bestelde elke keer 4 keer een kilo drop en elke keer kreeg ik maar 1 kilo thuisgestuurd. Dat kwam waarschijnlijk omdat die 4 kilo als aantal 1 vermeld stond. En de laatste keer dat ik er over belde kreeg ik niet daarna de andere 3 kilo, maar de volgende dag weer 1 kilo. Zo jammer.
Antwoord De Online Drogist
Beste Gosse,

Heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Erg vervelend dat het een aantal keer is voorgekomen dat u niet de juiste hoeveelheid drop hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wij hebben dit doorgegeven aan het hoofd van onze inpakafdeling en deze zal kijken naar een oplossing, zodat dit in de nabije toekomst niet meer kan gebeuren.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist
Gosse
Zwagerbosch

Gepubliceerd op: 23/08/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Belofte van volgende dag bezorging niet waargemaakt helaas, was wel de reden voor keuze dit bedrijf
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw pakket niet de volgende dag is geleverd. Wij hebben uw bestelling er even bij gezocht en zien dat deze dezelfde dag door ons is verstuurd en ook bij PostNL is gesorteerd. Helaas is uw pakketje echter te laat bij hun depot aangekomen om nog mee te kunnen met de uitlevering die dag. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij zullen hierover dan ook een officiële klacht indienen bij PostNL. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 06/08/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Ben de Werd
Breda

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levertijd klopt niet. Ik moest langer wachten op mijn product en dat was in dit geval zeer negatief voor mij. Daarbij moest ik ook verzendkosten betalen. De volgende keer koop ik mijn product wel gewoon in de winkel.
Antwoord De Online Drogist
Beste klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw levering langer heeft geduurd dan aangegeven. Helaas was uw levering inderdaad door een storing vertraagd. Uiteraard heel erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Helaas was er sprake van overmacht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist

Klant

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Erg onvriendelijke klantenservice en veel te laat bezorgd. Helaas erg ontevreden!
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u onvriendelijk te woord gestaan bent door onze klantenservice. Dat is zeer zeker niet de bedoeling en niet de manier waarop zij met onze klanten horen om te gaan. Wij zullen het gesprek met de betreffende medewerker terugluisteren en bespreken. Wat betreft de levering van uw bestelling, helaas heeft PostNL de vrijdag dat uw bestelling is verstuurd te maken gekregen met een storing, waardoor de levering van een deel van de zendingen inderdaad vertraagd was. Helaas is hier sprake van overmacht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 14/07/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Donderdag besteld had het maandag pas in huis!
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling er even bij gezocht en zien dat deze inderdaad bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Uw bestelling is vrijdags bij ons binnen gekomen en had dan ook zaterdag moeten worden geleverd, maar door een storing bij PostNL is dit helaas niet gelukt en is uw bestelling op maandag pas bezorgd. Wij hebben u hierover ook zaterdag direct gemaild. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 14/07/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
- geen verzendingskosten reeds voor een bestelling van meer dan 20 €
- vlotte en snelle levering
Verbeterpunten
- duurdere prijzen dan in de supermarkt Delhaize (België).
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Helaas kunnen wij niet in alles de goedkoopste zijn. Wij willen ons onderscheiden van de markt door ons serviceniveau, onze vakkennis en een zeer snelle, zo goedkoop mogelijke levering. Hierbij kiezen wij ervoor de producten tegen Nederlandse marktconforme prijzen aan te bieden. Mocht u een product elders echter veel goedkoper tegenkomen, dan kunt u hierover altijd contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken of wij u tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer