Bedrijfsgegevens

Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7173893

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

De Online Drogist
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7263 beoordelingen (12 maanden)
58573 beoordelingen (totaal)
546861 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (5884)
17% (1262)
1% (65)
0% (20)
0% (33)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

4
Pluspunten
De bestelling snel ontvangen.
Verbeterpunten
Heel jammer dat jullie onnodig zoveel verpakkingsmateriaal gebruiken. Neem een voorbeeld aan Vitamines per post of Flinndal. Bij hun kan de bestelling zo door de brievenbus. Vaak geen verzendkosten en ook handig en licht verpakt voor op vakantie. Denk s.v.p. meer aan het milieu! Nu is er ook weer plastic afval ontstaan en heeft er een bestelbusje onnodig rondgereden.
Antwoord De Online Drogist
Beste Amy,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben er voor gekozen om alle bestellingen, ongeacht de grootte, te versturen met de pakketpost van PostNL. Bij het inpakken wordt er rekening gehouden met de grootte en daarop de verpakking aangepast zodat er zo min mogelijk opvulmateriaal wordt gebruikt.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Amy
Voorschoten

Gepubliceerd op: 22/04/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slecht heb besteld en niets gekregen ook geen reactie op mijn email hierover
Antwoord De Online Drogist
Beste klant,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. En wat vervelend dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Wij zullen via een persoonlijke mail even contact met u opnemen om door te geven waar uw pakketje voor u klaar ligt.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Levering na vijf werkdagt automatische stopzettingen,dat moet sneller kunnen,verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Proeftijd van 14 dagen is aan de korte kant,dat je dan moet opzeggen en het restant capsules moet terugsturen vind ik zondermeer belachelijk.Als je vergeet op te zeggen zit je zo maar weer een maand er aan vast voor ca 50 euro .Klantvriendelijk zou zijn een langere proeftijd met automatische stopzetting als je niet door wil gaan en worden jullie rijker van die paar teruggestuurde capsules?
George
Dordrecht

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Levering na vijf werkdagt automatische stopzettingen,dat moet sneller kunnen,verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Proeftijd van 14 dagen is aan de korte kant,dat je dan moet opzeggen en het restant capsules moet terugsturen vind ik zondermeer belachelijk.Als je vergeet op te zeggen zit je zo maar weer een maand er aan vast voor ca 50 euro .Klantvriendelijk zou zijn een langere proeftijd met automatische stopzetting als je niet door wil gaan en worden jullie rijker van die paar teruggestuurde capsules?

Dordrecht
22/02/2019

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Meestal de volgende dag in huis mits voor 21:30 besteld. Maar niet altijd! Zie verbeterpunten.
Verbeterpunten
Bij de producten staat dat wanneer er voor 21:30 een bestelling is gemaakt, deze de volgende dag zou arriveren. Echter is dit niet altijd het geval en dit zou tijdens het afrekenen duidelijk moeten zijn geworden door middel van een waarschuwing. Dit is mij ontgaan en in de mail die je toegestuurd krijgt ter bevestiging staat daar verder ook niks over.

Het verbeterpunt is dus bij deze dat de communicatie beter mag en iets minder misleidend. Bij de producten zelf zeker maar ook de bevestigingsmail voor de duidelijkheid. De dame aan de telefoon was duidelijk en gaf ook aan dat een bestelling van iets voor 21:30 net wel of net niet op tijd bij ze binnenkomt terwijl voor mijn idee gecommuniceerd wordt dat wanneer de klant voor 21:30 besteld, het pakket er de volgende dag is.

Nu ga ik de peertjes op het vuur zetten want daar zit ik maar mooi mee.
Antwoord De Online Drogist
Beste Guido

heel erg bedankt voor uw review. Wij begrijpen hoe vervelend het voor u was dat uw bestelling later geleverd werd en wij begrijpen ook dat u het jammer vindt dat het niet overal vermeld werd. Omdat het hier om een uitzondering ging, die gelukkig zelden voorkomt, was het voor ons onmogelijk om alle uitingen naar de klanten aan te passen en hebben wij alleen een melding op de site gezet. Wanneer dergelijke situaties met regelmaat zouden voorkomen, zou het inderdaad een goede optie zijn om alle communicatie aan te passen. Maar gelukkig is hier echt sprake geweest van een uitzonderlijke situatie. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Guido
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
Gebruiksvriendelijke site
Verbeterpunten
Er staat vermeld dat wanneer er voor 21.30 besteld wordt, er de volgende werkdag geleverd zal worden. Dit klopt niet. Het duurt een dag langer. Bij navraag hoor ik dat er een melding hiervan gedaan is maar dit is niet meer aan te tonen.
Antwoord De Online Drogist
Beste Aly,

Bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Tijdens uw bestelling heeft er inderdaad een melding op de site gestaan (in het winkelmandje) dat wegens enorme drukte niet alle bestellingen op tijd konden worden verwerkt en verstuurd, waardoor er een kans op vertraging was. Vervelend dat u deze melding over het hoofd heeft gezien. Het pakketje is alsnog een dag later bij u bezorgd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist
Aly
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Gel speciaal uitgezocht op de afbeelding omdat deze elders niet meer leverbaar is. Helaas een ander soort hier van ontvangen.
Antwoord De Online Drogist
Beste Thea,

Bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Erg vervelend te horen dat u andere gel heeft ontvangen dan dat op de site staat afgebeeld. Onze excuses hiervoor. Wij zien dat u hierover nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Zou u dit alsnog willen doen? U kunt dan even mailen naar klantenservice@dod.nl Zou u dan willen laten weten welke gel u heeft ontvangen?
Onze medewerkers zullen dit dan verder voor u uitzoeken en dit uiteraard voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,

DeOnlineDrogist
Thea
Den Haag

Gepubliceerd op: 14/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
5 sterren
Verbeterpunten
 
Marianne
Voorburg

Gepubliceerd op: 24/12/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
5 sterren
Verbeterpunten
 

Voorburg
10/12/2018

Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
- snelle levering
Verbeterpunten
- Klantenservice onvriendelijk
- Retourneringsproces erg omslachtig, zelf een retoursticker uitprinten die je eerst aan moet vragen via de klantenservice?
Antwoord De Online Drogist
Beste John

wat vervelend om te horen dat u het contact met onze klantenservice als onvriendelijk heeft ervaren. Uiteraard is dat niet de bedoeling en waarschijnlijk ook zeker niet zo zijn bedoeld door de betreffende medewerker. Wij zullen het gesprek samen met de medewerker even terugluisteren om hier ook lering uit te trekken.
De retourprocedure is inderdaad wel aan vernieuwing toe, wij zijn druk bezig hoe wij dit proces kunnen verbeteren en vergemakkelijken.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
John

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Email werd heel snel beantwoord maar niet met gehoopte oplossing
Verbeterpunten
Beloftes nakomen qua levering. Bestelling 4/11/18 onmiddellijk betaald. Nog altijd niet toegekomen op 12/11/18... Opgegeven adres klopt volledig.
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog altijd niet is geleverd. Wij hebben gelijk even gekeken bij de informatie van PostNL en zij hebben uw pakketje toch retour gestuurd in verband met het adres. Zou u onze klantenservice voor alle zekerheid de juiste adres gegevens nog even kunnen doorgeven? Dan kunnen zij zorgen dat uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Eerst moet in een hele pagina invullen met allerlei gegevens en daarna wordt mij meegedeeld dat met een simpele nagelknipper niet naar Portugal verstuurt...(ik ben bereid de extrakosten daaroor te betalen maar zelfs die kans werd me niet gegund...
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Beste Gustaaf

heel erg bedankt voor uw review. Alle producten in ons assortiment kunt u ook in Portugal laten leveren. Wij hebben ook al een kleine bestelling van u geleverd in Portugal. Wij hebben het even geprobeerd ook, om te kijken of wij een melding kregen, maar wij kunnen gewoon een nagelknipper bestellen en laten leveren in Portugal. Wij zouden het op prijs stellen als u contact wilt opnemen met onze klantenservice mocht de bestelling echt niet lukken, dan kunnen zij hem voor u aanmaken. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Gustaaf
São Mateus-Azoren

Gepubliceerd op: 10/11/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer