Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Terug naar alle beoordelingen

Lena Van den Elsen

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
De gevraagde producten zijn daadwerkelijk ok.
Negatief: ik krijg een bericht dat het pakket verzonden is naar de PostNl locatie maar zelfs vier dagen later is op basis van de Track & Trace code het parket nog steeds niet geleverd terwijl het wel degelijk al aanwezig is in de Post Nl locatie in Merchtem. Dit is nu al drie maal zo moeilijk verlopen. De opvolging van mijn bestelling vraagt op deze manier veel meer energie en tijd dan nodig. Onderzoek aub waaraan dat ligt en zet het recht. Verder beschikbaar voor uw opvolging en bemerkingen.
Beste di Sole e Terra,

Hartelijk bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Wij hebben uw laatste bestelling van 13 mei erbij gepakt en zien dat u als afleveradres uw huisadres heeft ingevuld. Uw pakket is op 14 mei ook afgeleverd op uw huisadres. Mocht het toch om een bestelling bij ons gaan, dan horen wij dit graag van u. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice, zodat het uitgezocht kan worden.

di Sole e Terra
1861 Wolvertem België

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten

Slechte informatie op de website
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wij horen graag van u welke informatie u slecht vindt of mist. Helaas weten wij zo niet waar u op doelt. In uw bestellingen kunnen wij ook niks terugvinden wat voor ons verduidelijkt waar u op doelt. Wij horen het graag van u, zodat wij ook kunnen zorgen dat de informatie die u zoekt, verbeterd wordt.

Met vriendelijke groet

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Pluspunten
Het product wat ik kocht voldeed niet aan de verwachting. Het was een gipshoes voor de voet, maar ik kon mijn hele been er in kwijt. En ik ben 180cm lang.
Beste Phina,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij zullen via een persoonlijke mail nog even contact met u opnemen om dit verder uit te zoeken met u.

Onze excuses voor het ongemak.
Phina

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Goede producten, nette levering, snelle afhandeling.
Levertijd, deze duurt steeds zeker 2d langer dan aangegeven. En mijn inzicht, laat het thuis bezorgen want dan wordt het sneller geleverd dan bij een ophaal-locatie. Dan duurt het nog langer.
Tatjana
Heerlen

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
De spullen retour gestuurd helaas nog niet terugbetaald door jullie.
Terugbetalen.
Beste Do,

Bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Een retourverwerking neemt ongeveer 1-2 weken beslag. Zodra wij uw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u van ons een mailtje en storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekening.

Do
Bloemendaal

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
goed overzicht vlot bezorgt en voordelig
lidia
Krommenie

Gepubliceerd op: 11/05/2019

snellere bezorging; beloof niet binnen 24 uur, als het 72 uur duurt
Beste Lisanne,

Erg bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Wij hebben uw bestelling er even bij gezocht en zien dat uw pakketje vertraging had opgelopen bij PostNL, waardoor het niet binnen 24 uur is bezorgd. Dit is uiteraard niet zoals het hoort te gaan en wij vinden dit dan ook heel erg vervelend. Wij zullen hiervoor een klacht indienen bij PostNL. Onze excuses voor het ongemak.

Lisanne
Kerkrade

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Snel afgehandeld, snel verstuurd.
Echt enorm veel plasticafval bij de verzending, onze plasticcontainer zit in 1x vol. Het zou voor mij zeker een reden zijn om het niet meer te bestellen op deze manier of het anderen aan te raden.
Beste klant,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Vervelend dat er zo veel plastic bij uw bestelling in was gedaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen dit zeker doorgeven in het magazijn zodat hier beter op gelet kan worden in het vervolg. Onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Snelle levering goed verpakt
Jammer dat er een pot van lucovitaal erbij zat zonder dicht folie onder de dop was volgens mij geen capsule eruit waren xxl potten nee deze review gegeven te hebben en via contactformulier dit te hebben aangegeven sturen ze mij een nieuwe prima service over de top zelfs compliment voor de onlinedrogist
Beste Anita,

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat een van de door u bestelde potten niet goed gesealed was. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Graag horen wij van u om welke van de door u bestelde potten Lucovitaal dit gaat, zodat wij u een passende oplossing hiervoor kunnen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
Anita

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering goed verpakt

16/04/2019