Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering goed verpakt
Jammer dat er een pot van lucovitaal erbij zat zonder dicht folie onder de dop was volgens mij geen capsule eruit waren xxl potten nee deze review gegeven te hebben en via contactformulier dit te hebben aangegeven sturen ze mij een nieuwe prima service over de top zelfs compliment voor de onlinedrogist
Beste Anita,

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat een van de door u bestelde potten niet goed gesealed was. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Graag horen wij van u om welke van de door u bestelde potten Lucovitaal dit gaat, zodat wij u een passende oplossing hiervoor kunnen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Anita
Helmond

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering goed verpakt

Helmond
16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering.Correct alles afgehandeld. Top!!!
Maria Kemperman
Wehl

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snel verzonden
Producten die gemakkelijk door de brievenbus kunnen ook op die manier verpakken. Dit scheelt verpakkingsmateriaal en daarnaast verzendkosten
Beste Riekie,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben gekozen om alle bestellingen, ongeacht de grootte, te versturen via de pakketdienst van PostNL. De orders worden in een pakket geplaatst die zoveel mogelijk aansluit op de grootte.

Riekie
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Levert goeie producten
Bezorging kwam 3 dagen later dan verwacht, geen berichtgeving ontvangen.
Beste Erdinc cerek,

Allereerst willen wij u even bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. U heeft op vrijdag een bestelling geplaatst en deze is ook gelijk dezelfde dag verstuurd. Op zaterdag is de chauffeur langs geweest om het pakketje af te leveren. Helaas hebben ze u toen gemist. Gelukkig is het pakketje op maandagochtend alsnog afgeleverd als het goed is. Vervelend dus dat er een weekend tussen zat.
Onze excuses voor het ongemak.

Erdinc cerek

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
Gevarieerd aanbod en snelle levering
Indicatie stellen voor het gebruik van bepaalde middelen en ook contra-indicaties aangeven.
Beste Dingena

heel erg bedankt voor uw review. Helaas mogen wij bij supplementen en homeopathische producten wettelijk niet meer vermelden wat de indicatie is. Als er bijwerkingen of contra indicaties bekend zijn, wordt dit altijd vermeld in de gebruiksaanwijzing die op onze site in te zien is. Uiteraard kunt u met vragen over de werking, bijwerkingen en contra-indicaties altijd contact opnemen met onze gediplomeerd drogisten. Zij helpen u graag verder.

Dingena
Winkel

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
snelle levering zonder bezorgkosten
10% korting beloven op volgende bestelling en dan niet waarmaken op bestelling Granufink.
Zou geneesmiddel zijn en korting "wettelijk"(?) verboden. Lijkt mij nonsens...
Beste D.
Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Op geregistreerde geneesmiddelen en zuigelingenvoeding tot 6 maanden mag zoals in de gneesmiddelenwet staat, geen korting gegeven worden. Granufink heeft een RVG nummer, het registratienummer en valt dan ook daaronder. Helaas kunnen en mogen wij daar geen uitzonderingen op maken. Uw kortingscode kan wel bij alle andere producten toegepast worden.
D.
Zuid Scharwoude

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Had ook nog kleurshampoo nummer 11 van Schwarzkopf willen bestellen, was niet meer te krijgen bij jullie! Jammer, uiteindelijk na veel zoekwerk in Duitsland geslaagd.
Beste Panter,

Erg bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Helaas is de Schwarzkopf kleurshampoo 11 in Nederland niet meer te verkrijgen, waardoor wij dit product ook niet meer kunnen leveren. Onze excuses hiervoor. Fijn te horen dat u in Duitsland het product nog wel hebt kunnen vinden.

Panter

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Handtekening voor ontvangst is erg lastig als je beiden werkt.

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
kreeg kortingsbon van 10% voor volgende bestelling omdat niet de volgende dag geleverd werd
Geen reclame meer maken dat het de volgende dag niet bezorgd wordt als je het niet zelf waar kan maken.
Beste Benno Brozius,

heel erg bedankt voor uw review. Het is inderdaad vervelend dat wij wel eens iemand teleur moeten stellen omdat wij door onvoorziene omstandigheden een bestelling later kunnen leveren dan beloofd. Wij vinden dat ook heel erg vervelend en proberen dergelijke situaties zoveel mogelijk te voorkomen. Maar helaas gaat er ook bij ons wel eens iets niet zoals wij willen. Wij proberen in dergelijke, gelukkige zeldzame, situaties onze klanten wel altijd zo snel mogelijk te informeren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Benno Brozius
De Kwakel

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Makkelijke site overzichtelijk
Levertijd
Beste Kim

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling te laat is geleverd. Wij hebben even gekeken en zien inderdaad dat uw eerste bestelling bij ons een dag vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij zullen hierover dan ook een officiële klacht indienen bij PostNL. Uw tweede bestelling bij ons is gelukkig wel gewoon de volgende dag geleverd. Dus waarschijnlijk was de vetraagde levering een incident, maar het blijft vervelend.

Kim
Echt