Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
eerste telefonisch onthaal was positief, er werd een belofte gedaan om te informeren bij de leverancier en me het antwoord op mijn vragen te laten kennen per mail.(23/1/19)
de gedane belofte aan de telefoon bleef uit, vandaar mijn 2de telefonische oproep, teleurstelling: de mevrouw (zelfde stem, zelfde uitdrukkingen) bleek zich niet meer te herinneren wat ze beloofd had. Heb pakketje terug gezonden, wacht nu op terugbetaling via VISA. (tel. 28/1)
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de navraag die wij u beloofd hadden te zullen doen, niet hebben gedaan en dat wij onze beloftes hierin niet zijn nagekomen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij zullen dit dan ook met de betreffende medewerker bespreken, zodat dergelijke situaties in de toekomst kunnen worden voorkomen. Wij hebben uw retourzending inmiddels ontvangen en het aankoopbedrag is ook al op uw rekening teruggestort. Onze excuses voor deze gang van zaken.

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle verzending.
Prijzen zouden scherper kunnen als ik vergelijk met de concurrentie.
Vlinder

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Verder goed maar het was niet vandaag besteld voor 22 uur morgen in huis 2 dagen later!
Als je reclame maakt voor 22 uur besteld morgen in huis moet je dat ook waarmaken en geen 2 dagen later.
D
Rijssen

Krista
MAASSLUIS

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Altijd positieve ervaringen, alleen bij laatste bestelling een apparaat wat niet werkt.
Zeker weten, dat apparatuur ook daadwerkelijk werkt.

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Vlugge levering en goede prijzen.
Op het ogenblik dat ik mijn bestelling deed van "2B Eyeliner Retractable Waterproof 01 Black" was het op voorraad ,ik heb dan maar een bestelling geplaatst en nog andere artikels bijbesteld om geen portkosten te moeten betalen, een paar dagen later krijg ik een mail dat het toch niet op voorraad is en leveren jullie de rest dan toch, dit is toch een vals beeld naar de klanten toe als ik dat had geweten had ik geen bestelling geplaatst, ik wacht nog steeds op mijn 2B Eyeliner Retractable Waterproof 01 Black die reeds betaalt zijn.Hopelijk worden die vlug geleverd.
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het product dat u bestelde toch niet op voorraad bleek te zijn toen de bestelling werd verwerkt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een product er niet is terwijl het er wel had moeten zijn. Hoewel dit natuurlijk niet de bedoeling is, gaat er ook bij ons voorraad beheer wel eens wat fout en komt het wel eens voor dat de werkelijke voorraad niet klopt met de voorraad zoals op onze site vertoont. Wij doen ons uiterste best om dergelijke dingen te voorkomen, maar helaas lukt dat niet altijd. Onze excuses hiervoor. Wij hopen uw product zo spoedig mogelijk te kunnen naleveren.

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Goede en snelle levering
Website voor woon adres en levering/factuur adres mag gebruikers vriendelijker. Gaf mij wat problemen bij het invullen
Beste Cor,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat het lastig voor u was de juiste gegevens in te vullen. Wij zullen eens laten kijken naar hoe dit eventueel vereenvoudigd kan worden, want als het voor u lastig is, zullen meer mensen moeite hiermee hebben. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice wanneer u problemen ondervindt bij het invullen van gegevens.

Cor
Bennekom

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Goede prijs
Op site stond product op voorraad,echter na bestellen kreeg ik mail dat het niet in voorraad was
Beste Marc,

heel erg bedankt voor uw review. Het is inderdaad heel erg vervelend als bij de verwerking van een bestelling blijkt dat de voorraad niet klopt. Uiteraard is dat niet de bedoeling en proberen wij dergelijke verschillen ook zoveel mogelijk te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

marc
biervliet