Bedrijfsgegevens

Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7173893

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

De Online Drogist
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7040 beoordelingen (12 maanden)
55551 beoordelingen (totaal)
528321 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (5676)
18% (1263)
1% (56)
0% (19)
0% (32)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

5
Pluspunten
Prijs/kwaliteit
Verbeterpunten
Levertijd 3dagen ipv 1
Antwoord De Online Drogist
Beste Inge

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw levering vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij zullen hierover dan ook contact opnemen met hen en een officiële klacht bij hen neerleggen, zodat wij dergelijke dingen in de toekomst zoveel mogelijk kunnen voorkomen. Onze excuses voor de vertraging van de levering van het pakket.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Inge

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Toegankelijk en luisterend oor voor de klant
Verbeterpunten
Belofte dat binnen 24 uur werd geleverd klopte niet.
PostNL had bestelling verkeerd gesorteerd; maar mij daarvan niet op de hoogte gebracht en bleef telkens nieuwe data en tijden doorgeven waarvan ze al wisten dat het niet haalbaar was.
Antwoord De Online Drogist
Beste klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling steeds weer werd uitgesteld door PostNL. Wij zullen hierover contact met hen opnemen en een klacht hierover bij hen indienen. Onze excuses voor de vertraging die de levering hierdoor heeft opgelopen.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 19/11/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Prijs was goed en gratis aflevering. Helaas, 'volgende dag' aflevering was niet waar.
Verbeterpunten
 
Antwoord De Online Drogist
Beste BJH

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet gewoon de volgende dag is geleverd. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wij zien ook dat uw pakketje bij PostNL een dag vertraging heeft opgelopen. Wij zullen hierover dan ook een officiële klacht indienen bij hen. Want zij horen gewoon uw bestelling de volgende dag af te leveren. Onze excuses voor deze vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist
BJH

Gepubliceerd op: 07/11/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Duidelijke site, goede producten
Verbeterpunten
I.p.v. 1 dag levertijd, waren de producten 4 dagen later pas in huis. Ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is ‘de online drogist’ of PostNL, maar als je hiermee adverteert moet je ‘t nakomen.
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo lang onderweg is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij hebben uw bestelling er even bij gezocht en zien inderdaad dat PostNL de levering een paar keer heeft uitgesteld. Wij zullen navraag doen wat hiervan de reden is geweest en uiteraard hierover ook een officiële klacht neerleggen bij hen. Want u moet er toch op kunnen vertrouwen dat uw bestelling de volgende dag gewoon wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 05/11/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
6
Pluspunten
De prijs kwaliteit verhouding.
Verbeterpunten
Toezegging levering volgende dag, heeft echter vijf dagen geduurd!
Antwoord De Online Drogist
Beste Klant

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo lang onderweg is geweest. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Helaas zien wij dat de levering van uw pakketje verschillende malen door PostNL is uitgesteld. Wat hiervan de reden is, weten wij niet, maar gaan wij uiteraard uitzoeken. Wij vinden het heel vervelend dat u hierdoor zoveel langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan noodzakelijk, onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Klant

Gepubliceerd op: 02/11/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Klantenservice is goed als er een klacht is/
Verbeterpunten
Houdbaarheidsdatum van de producten in de gaten houden. Mijn product wat 2 maanden over de datum. Wel nieuwe toegestuurd gekregen.
Antwoord De Online Drogist
Beste Linda,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Uiteraard proberen wij de houdbaarheidsdata van onze producten goed in de gaten te houden. Helaas kan het voorkomen dat een product toch over de datum is. Uiteraard zullen wij deze dan aan uw vergoeden of een nieuwe toesturen.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Linda
Renkum

Gepubliceerd op: 24/10/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
Snelle levering, producten in goede staat geleverd, kwaliteitsproducten
Verbeterpunten
Producten vond ik erg duur. Verzendkosten zouden wellicht gratis kunnen worden gemaakt of goedkoper. Verder een suggestie/tip/idee: Mogelijkheid tot vergoeding van zorgverzekeraar.
Antwoord De Online Drogist
Beste Hanne,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij willen ons onderscheiden van de markt door ons serviceniveau, onze vakkennis en een zeer snelle, zo goedkoop mogelijke levering. Helaas is het verzenden van pakketjes ook voor ons erg duur. Wij hebben de drempel voor het kostenvrij verzenden van de pakketjes zo laag mogelijk gehouden. Bestellingen boven de 20 euro kunnen wij al gratis verzenden. Helaas moeten wij voor bestellingen tot 20 euro een deel van de verzendkosten in rekening brengen om deze kostendekkend te kunnen verzenden.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
Hanne

Gepubliceerd op: 20/10/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Snelle leverin
Verbeterpunten
Voorraadbeheer. Op site staat niets over o.o.s. of niet leverbaar. Communicatie hierover naar klant kan efficienter. Loopt achter bij logistiek.
Antwoord De Online Drogist
Beste klant,

bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Helaas zat er een voorraadverschil op het door u bestelde product, wat bij het inpakken van uw bestelling pas zichtbaar werd.
De werkelijke voorraad kwam niet overeen met de theoretische voorraad die op onze site wordt getoond.
Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij hebben de voorraad gelijk aangepast. Onze excuses hiervoor. Zodra het product weer op voorraad is zal de rest van uw bestelling ook verzonden worden. Uiteraard nemen wij de verzendkosten hiervan voor onze rekening.

Met vriendelijke groet,
DeOnlineDrogist
GG
Hank

Gepubliceerd op: 20/10/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
Correcte levering
Verbeterpunten
Als ik meerdere aantallen koop
is een ander bedrijf goedkoper !
Misschien dat u dat ook kunt overwegen !
Madeleine van der bel
Woudrichem

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Eerder melden als er vertraging is of als het artikel niet op voorraad is. nu wacht je voor jandoedel
Nina
Aldeboarn

Gepubliceerd op: 11/10/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer