Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

De Online Drogist

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
snelle levering
Marjan
Veghel

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
snelle verwerking en snelle levering
nvt
Rob
Hei- en Boeicop

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Als ik alleen maar positieve punten aan mag halen, dan kunt u deze opmerking meteen beter verwijderen.
Ik was al heel erg lang een goede klant, maar de verzendingen van de bestelde goederen was niet wat je kon verwachten, soms 5 weken nadien kon de bestelling om welke reden dan ook niet afgestuurd worden. Dit was de reden dat ik niet meer bij u wou bestellen. Maar nu heb ik toch een kleine bestelling geplaatst en binnen 24 u had ik het thuis!! Ofschoon ik geen type ben, die alles binnen 24 u thuis moet hebben. Als u in uw regels publiekelijk bekend maakt bijv. binnen 3-5 dagen kan ik daar mee leven. Ik heb in eerste instantie weer voor u gekozen, omdat u een breed assortiment hebt , die andere zaken niet in hun assortiment hebben. Daarom probeer ik voorzichtig weer met u in zee te gaan.
momenteel niets
Jantien
Nieuwleusen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Snel en gemakkelijk aangemeld. Kwaliteitsproducten. De volgende dag in huis (zelfs in België). TOP!

Natasha
Berchem

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Goede levering. Snel en accuraat.

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Betrouwbaar en snel leveren dank daar voor
geen tips.
fred
Andijk

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
vlugge bestelling
kan niets verbeteren, was de eerste keer dat ik iets bestelde via deze website
Chantal
Watervliet

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Product beantwoord aan de verwachtingen.
Tweede levering werd geapprecieerd. Alleen spijtig dat de expediteur niet meewerkt.
Levering door PostNL is zonder meer onaanvaardbaar;
Bericht op ma 4, 5, 7 en 8 Feb
- voormiddag -> levering is onderweg
- late namiddag -> sorry , we hebben je gemist
Uiteindelijk belandt de levering bij een lokale dagbladhandelaar die amper 200 meter bij mij vandaan is gevestigd.
Ik heb daar vernomen dat PostNL dagelijks pakketten afzet zonder ook maar een poging te doen om deze te leveren bij de klant.
Dus wij werden verplicht om 4 dagen thuis te blijven, waarbij reeds op voorhand beslist om niet aan de deur te leveren.
Michel
Geraardsbergen