Bedrijfsgegevens

Website: www.deonlinedrogist.nl/
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020 7173893

DeOnlineDrogist.nl is de grootste online drogisterij van Nederland. Ons assortiment bestaat uit meer dan 35.000 artikelen, variërend van verzorgingsproducten, parfum tot voedingssupplementen of dieetproducten.

Wanneer u voor 21.30 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Bovendien worden de producten gratis bezorgd bij besteding vanaf € 20,-.
Klanttevredenheid, deskundigheid en advies staan bij DeOnlineDrogist.nl voorop. U kunt voor advies of inhoudelijke vragen altijd terecht bij onze gediplomeerde drogisten, die u graag te woord staan.

Veel shopplezier!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

De Online Drogist
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7187 beoordelingen (12 maanden)
57044 beoordelingen (totaal)
537483 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (5852)
17% (1252)
1% (65)
0% (20)
0% (32)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

8
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
geen
Marjan
Veghel

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
snelle verwerking en snelle levering
Verbeterpunten
nvt
Rob
Hei- en Boeicop

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
Als ik alleen maar positieve punten aan mag halen, dan kunt u deze opmerking meteen beter verwijderen.
Ik was al heel erg lang een goede klant, maar de verzendingen van de bestelde goederen was niet wat je kon verwachten, soms 5 weken nadien kon de bestelling om welke reden dan ook niet afgestuurd worden. Dit was de reden dat ik niet meer bij u wou bestellen. Maar nu heb ik toch een kleine bestelling geplaatst en binnen 24 u had ik het thuis!! Ofschoon ik geen type ben, die alles binnen 24 u thuis moet hebben. Als u in uw regels publiekelijk bekend maakt bijv. binnen 3-5 dagen kan ik daar mee leven. Ik heb in eerste instantie weer voor u gekozen, omdat u een breed assortiment hebt , die andere zaken niet in hun assortiment hebben. Daarom probeer ik voorzichtig weer met u in zee te gaan.
Verbeterpunten
momenteel niets
Jantien
Nieuwleusen

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
Snel en gemakkelijk aangemeld. Kwaliteitsproducten. De volgende dag in huis (zelfs in België). TOP!
Verbeterpunten
 
Natasha
Berchem

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
Goede levering. Snel en accuraat.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
Betrouwbaar en snel leveren dank daar voor
Verbeterpunten
geen tips.
fred
Andijk

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
vlugge bestelling
Verbeterpunten
kan niets verbeteren, was de eerste keer dat ik iets bestelde via deze website
Chantal
Watervliet

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
Product beantwoord aan de verwachtingen.
Tweede levering werd geapprecieerd. Alleen spijtig dat de expediteur niet meewerkt.
Verbeterpunten
Levering door PostNL is zonder meer onaanvaardbaar;
Bericht op ma 4, 5, 7 en 8 Feb
- voormiddag -> levering is onderweg
- late namiddag -> sorry , we hebben je gemist
Uiteindelijk belandt de levering bij een lokale dagbladhandelaar die amper 200 meter bij mij vandaan is gevestigd.
Ik heb daar vernomen dat PostNL dagelijks pakketten afzet zonder ook maar een poging te doen om deze te leveren bij de klant.
Dus wij werden verplicht om 4 dagen thuis te blijven, waarbij reeds op voorhand beslist om niet aan de deur te leveren.
Michel
Geraardsbergen

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer