Website: https://www.dewitgoedoutlet.nl
Adres: Karwijstraat 29 2152 GP
Plaats: Nieuw-Vennep

De Witgoed Outlet biedt zowel nieuw als tweedehands witgoed online aan. Je kunt bij ons producten vinden van wasmachines en drogers tot inbouwovens. Kortom vind je eenvoudig alle witgoed op één website waarbij wij voor jou al een afweging hebben gemaakt tussen prijs en kwaliteit. Alleen producten die tegen een eerlijke prijs worden aangeboden komen bij ons op de website.

Niet alleen vind je hier eenvoudig het nieuwe of tweedehands witgoed waar jij naar op zoek was, ook hebben wij bij De Witgoed Outlet net zulke excellente service als andere, grotere bedrijven. Wij bezorgen jouw product al de volgende werkdag wanneer je voor 17.00 bestelt en sluiten het product dan gratis voor je aan. Betalen is ook erg eenvoudig, doordat je bij levering contant of met pin kunt afrekenen bij onze medewerker. Kortom zorgen wij ervoor dat het aanschaffen, aansluiten en gebruik van het product snel en eenvoudig verloopt, zodat jij vrijwel direct kunt genieten van jouw nieuwe product.

De Witgoed Outlet

Pluspunten
Lever snel en zijn netjes met bezorging
Bij ons stond b+++++ dus dan ga je er vanuit dat het iets kleins is. Helaas staat dit niet bij de omschrijving wat er mis mee is

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Lage prijs, snelle levering
Na aansluiting water lekkage. Ook geen gereedschap bij zich om de machine waterpas te stellen. Helaas geen gebruiks aanwijzing bij gekregen!

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Snelle levertijd en prima prijzen.
De bezorging daarin tegen.
Hadden weinig verstand en zuchten omdat ze de oude mee moesten nemen. Ze vergaten wat onderdelen en hun gereedschap. (Waterpomptang)
Ik heb maar gezegd dat ze hem boven neer zetten, aansluiten doe ik zelf wel.
En het zou fijn zijn als ze tegen elkaar in mijn huis gewoon nederlands spraken.
Glenn
Arcen