Website: http://www.directveilig.nl
Adres: Eekboerstraat 28 7575 AX
Plaats: OLDENZAAL

DirectVeilig.nl
9.8

Pluspunten
Professioneel geregeld. Netjes telefonisch te woord gestaan. Vakbekwame adviseur over de vloer gehad. Nette monteur die de installatie heeft gedaan. Ik ben een tevreden klant.
Geen verbeterpunten
Jack

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Perfect beeldkwaliteit.
Gabriel
Enschede

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Bedankt voor het meedenken met mijn situatie. Ben zeer tevreden over directveilig.

Jens
Noordwijk aan Zee

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Professionele cameras, degelijk en duidelijke beelden. Ook bij de basis systemen.

Huijbrechts
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Nette medewerkers. Vakbekwaam personeel. Is niet vies van overwerken.
Geen op of aanmerkingen.
Janssen
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Echt een Twents bedrijf!

Willems
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Zeer tevreden. Wordt altijd perfect geholpen. Heb vaak mijn beelden nodig omdat het altijd raak is bij ons in het cafe. Word altijd netjes geholpen hierin.
Niet
Andre
Hengelo

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Anoniem

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
De monteur was een half uur te laat, ik had zijn telefoontje gemist dus wist het niet. Voor de rest is alles prima gelopen en ben zeer tevreden over het geheel.

Jolien
Hilversum

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Ik wilde al lange tijd professionele camera's plaatsen in mijn bedrijf, maar zag het niet zitten om kabels te trekken. WIFI camera's spraken mij niet aan, omdat de resolutie laag is en de snelheid te wensen overlaat.

Op aanraden van een bevriende ICT'er en de nodige research gekozen voor een draadloos verbinding set systeem van DirectVeilig.nl, waarbij de beelden niet door de lucht worden verzonden (WIFI), maar gebruik maken van het stroomnet.

Omdat het om flinke afstanden (2 camera's op 150 meter) gaat, had ik zo mijn twijfels. Maar na een gesprek met een medewerker had ik voldoende vertrouwen om tot aankoop over te gaan.

En dat blijkt een goede keuze. De monteur heeft het snel geïnstalleerd en de camera's zijn professioneel en werken ook op grote afstand. Een perfecte draadloze oplossing voor iedereen die professionele camerabewaking zoekt.
Schouten
Dordrecht