Privacy

KiyOh BV vindt de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van de beoordelaars belangrijk. KiyOh BV streeft ernaar om de persoonlijke gegevens zo veel mogelijk te beschermen. KiyOh BV treft veiligheidsmaatregelen om de bescherming tegen verlies, wijziging of misbruik van de persoonlijke gegevens zoveel mogelijk te garanderen.
KiyOh BV respecteert met betrekking tot de verzameling van gegevens en doeleinden uw privacy waarbij KiyOh BV de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WPB) en overige privacywetgeving naleeft.

KiyOh BV registreert de gegevens die u zelf invult wanneer u een beoordeling geeft over een bedrijf door deze zelf achter te laten of op uitnodiging van het betreffende bedrijf. Wanneer u een beoordeling geeft, vraagt KiyOh BV bepaalde Persoonsgegevens te verstrekken zodat uw beoordeling geregistreerd en teruggekoppeld kan worden aan het bedrijf dat u beoordeelt. Voorbeelden van informatie waar KiyOh BV om kan vragen zijn o.a. uw naam, e-mailadres, etc. maar ook profielinformatie zoals welk(e) product of diensten u heeft afgenomen. Zo wordt ook het IP-adres en emailadres van uw computer geregistreerd wanneer u een beoordeling plaatst zodat wij kunnen controleren dat niet meerdere beoordelingen van één IP adres afkomstig zijn.

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt om uw beoordeling te registreren en te publiceren of om contact met u op te nemen ten einde de dienstverlening richting u te verbeteren.

Met de verkregen informatie kunnen (potentiële) klanten, door de website te bezoeken, zich laten informeren over de ervaringen van (andere) klanten met het betreffende bedrijf. Uw informatie maakt het voor (potentiële klanten) mogelijk betere keuzes te maken. Uw beoordeling wordt teruggekoppeld aan het bedrijf dat u beoordeelt en openbaar gemaakt via de websites en/of via de website(s) van het betreffende bedrijf, waar de beoordeling betrekking op heeft en/of via de website(s) van een van onze partners. Als wij uw Persoonsgegevens delen met partners, dan zullen wij hen verplichten uw Persoonsgegevens uitsluitend voor bovengenoemde doeleinden te gebruiken.

KiyOh BV zal uw Persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken en dus niet verkopen aan derden die deze Persoonsgegevens voor eigen commerciële doeleinden willen gebruiken anders dan hier omschreven. Het bedrijf dat u beoordeelt heeft de mogelijkheid om uw persoonsgegevens te downloaden en verder te verwerken in haar systemen. Het bedrijf dat u heeft beoordeeld en deze functie toepast hanteert zijn eigen privacy beleid. Wij behouden ons het recht voor deze privacy verklaring aan te passen indien wijzigingen in ons beleid, bedrijfsvoering, de wet of rechtspraak daartoe aanleiding geven. Aanpassingen in deze privacyverklaring worden uitsluitend aangekondigd door een aanpassing via deze privacy verklaring en plaatsing daarvan op de website.

Voor vragen of opmerkingen over ons privacy beleid en/of met betrekking tot de verwerking of verzoek tot wijziging of verwijdering van uw persoonsgegevens kunt u een e-mail sturen naar info@KiyOh.nl onder vermelding van “Privacy”.

Deze applicatie is met veel zorg samengesteld. KiyOh BV kan onjuistheden echter niet uitsluiten. Gebruik van de applicatie is voor eigen risico van de gebruiker. KiyOh BV en/of derden zijn op geen enkele wijze aansprakelijk en kunnen ook niet verantwoordelijk gehouden worden voor welke geleden schade dan ook, die voortvloeit uit het gebruik van de applicatie of door de inhoud van de verstrekte informatie of de geplaatste beoordelingen. Het is niet toegestaan zonder toestemming van KiyOh BV deze informatie in andere media te gebruiken of via andere media te verspreiden.

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ