Bedrijfsgegevens

Website: http://www.djstunter.nl
Adres: Leenderweg 21 5554CK
Plaats: Valkenswaard
Telefoon: 040-7600085

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

DJstunter
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
469 beoordelingen (12 maanden)
1223 beoordelingen (totaal)
45519 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (344)
22% (101)
2% (9)
0% (2)
3% (13)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Deskundig en vakkundige uitleg. Goede website en after sales.

Verpakking.....kon beter.
Verbeterpunten
Een speakerbox was ligt beschadigd. Het rooster voor de output van de box was ingedeukt. Verpakking had ook een gat aan die zijde. De bezorger heeft dit zelf ook geconstateerd.
Zelf hebben we het onderdeel kunnen demonteren en rechtgebogen. De fabrikant zou juist aan die kwetsbare zijde extra bescherming kunnen aanbrengen. Vervoer op een pallet was minder kwetsbaar geweest.
Hovens Collin Verpakkingen / Monique
Venlo

Gepubliceerd op: 16/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Correcte afhandeling en snelle levering.
Verbeterpunten
 
William
Zele

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Karaoke versterker HTC amt8000bt
8
Pluspunten
- Overzichtelijke website.
- Goede prijzen.
Verbeterpunten
- Belofte voor 23:59 besteld volgende dag in huis
belofte is niet nagekomen. Het heeft 3 à 4 dagen
geduurd.
Neal
Bilzen

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Ik ben tevreden klant.
10
Pluspunten
Kwalitatieve spullen. Voor een hele goede betaalbare prijs!
Verbeterpunten
Ga zo door!! Goede service!
Klant

Gepubliceerd op: 11/10/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snelle levering.. Goedkoop...
Verbeterpunten
Direct na uitpakken gingen de lichtjes al niet en hebben ook nooit gewerkt.. Spijtig dat je het dan op eigen kosten moet terug sturen.. Of zelfs 50euro betalen..
Antwoord DJstunter
Beste Cindy,

De reparatie (bij defect) zal uiteraard onder garantie gedaan worden. De reparatie gaat in dit geval via de leverancier. Wanneer een product opgestuurd wordt terwijl er geen defect is rekenen ze 50 euro onderzoekskosten. Deze kosten zijn voor u dus absoluut niet van toepassing. Daarnaast heeft u gekozen voor een B-stock product, waar u volledige garantie voor heeft. Ondertussen hebben we hierover contact gehad en zal dit uiteraard netjes voor u opgelost worden.

Met vriendelijke groet,

DJ Stunter
Cindy
9950

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Bleuthoot box met lichtjes en microfoon
8
Pluspunten
Ze boden direct alternatieven voor mijn product toen deze uit voorraad was, zonder extra kosten werd deze ook geleverd
Verbeterpunten
Eerder de voorraad aanpassen op de website, daar zouden verkeerde bestellingen mee worden voorkomen
Daan
Rotterdam

Gepubliceerd op: 09/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
De stupdj 10
1
Pluspunten
niks positiefs ik heb na een jaar nog steeds me bestelling niet gehad en heb e-mailtjes gestuurd en nog steeds me geld niet terug gekregen
Verbeterpunten
reageer op e-mailtjes en geef de klanten hun geld terug zo hou je klanten tevreden
Antwoord DJstunter
Beste Christopher,

Deze order is wel degelijk gecrediteerd en aan u terugbetaald. Er is hier meerdere malen contact over geweest betreffende de levertijd, helaas zijn uw emails inderdaad niet correct aangekomen waardoor we hier ook niet op hebben kunnen antwoorden.

Met vriendelijke groet,

DJ Stunter
christopher
Rotterdam

Gepubliceerd op: 09/10/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
ik had de Alesis V-Mini Portable 25-Key USB-MIDI besteld nooit gekregen weg gegooid geld
10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant
België-Damme

Gepubliceerd op: 06/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Draagbare platenspeler.
10
Pluspunten
Heel klantvriendelijk
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 06/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Dj box
9
Pluspunten
Zeer vlot verlopen en zeer scherpe prijs !
Aangenaam zaken doen
Verbeterpunten
Duidelijk zijn ifv levering & termijn.
Mijn bestelling kwam nu met 2 pakketjes toe op 2 diverse data, terwijl ze beiden op zelfde dag waren besteld.
Was op zich géén probleem, maar was verwonderd omdat dit niet op voorhand niet was gecommuniceerd !
Make-Music Percussion
Lokeren

Gepubliceerd op: 06/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Party verlichting
Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ