Website: https://drankdozijn.nl/
Adres: Kombuisweg 12 1041 AW

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

Drankdozijn.nl
207612 keer bekeken

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Klantenservice was snel bereikbaar en behulpzaam
Het leveren van het betaalde product...
pakje is nu al 2 weken niet geleverd! Klantenservice geeft aan pakket bij postnl te hebben afgegeven, post nl heeft het pakket niet binnen gekregen... waar is mijn pakket! Eerste bestelling nooit weer...
Davy
Emmen

Gepubliceerd op: 08/02/2020

Pluspunten

Ik heb aangegeven: niet bij de buren bezorgen, maar dat gebeurde dus wel! Een reden om nooit meer zaken te doen!
Marc
Wijdemeren

Gepubliceerd op: 03/02/2020

Pluspunten

Eine Service-Anfrage zur Änderung des Wunsch-Liefertermins wurde ignoriert.
Ein Posten der bereits bezahlten Bestellung wurde vom Händler einfach einseitig storniert. Dies ist eine Verletzung des Kaufvertrages.

Gepubliceerd op: 28/01/2020

Pluspunten
Het wordt pas weer positief als mijn bestelling met twee ontbrekende producten opgelost is.
De bestelde én betaalde Chivas Regal en de Dimple zijn beide niet geleverd. We zijn in onderhandeling over nalevering of geld terug.
H. L. van Veen
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Snel geleverd
Ik ontving 2 flessen in een doos waar 24 flessen in kunnen. Dat is waardeloos. Een enorme verspilling aan verpakkingsmateriaal die anno 2019 echt niet meer kan. Meer verpakkingskarton dan produkt.
Ik zal daarom niet nog eens bij drankdozijn een bestelling doen. Een aantrekkelijke prijs is mooi maar niet op deze manier.
Erik
Cuijk

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Product is snel geleverd
Absoluut ondermaatse kwaliteit wijn (Buffalo Barrel Aged Zinfandel). Beschrijving klopt helemaal niet met de werkelijke smaak. Goedkope brol / duur verkocht!
Steven
Achel

Gepubliceerd op: 02/01/2020

Pluspunten
Levering komt snel en in een stevige doos
Na een incomplete bestelling werd mij een compensatie belooft op de verzendkosten van mijn volgende bestelling. Dit werd helaas niet waargemaakt omdat er al een ander actie product in mijn nieuwe bestelling zou zitten.

Pas daarnaast op voor de acties en prijzen, deze zijn zeker niet altijd goedkoop! Vergelijk dus goed voordat je koopt!
Mendl
Roermond

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten
Sommige dranken die mij interesseren zijn af en toe echt scherp geprijsd, zodanig dat het de portokosten compenseert.
Luister naar de klant, voordat je standaard excuses excuses begint te ratelen, wat je in een slechte cursus klantvriendelijkheid hebt aangeleerd. Dozen schuiven kan iedereen. Laat de klant ook weten als je een vervangend artikel levert omdat iets uitverkocht is, want anders geeft dat een bedrogen gevoel.
Martin
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 25/12/2019

Pluspunten
slecht
de whisky in de aanbieding was al op, de jaartal op de chardonnay wisten ze niet, en na een klacht verzonden te hebben, en een bevestiging terug hebben gehad, heb ik niets meer gehoord.
waardeloos bedrijf.
Mack
Krommenie

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Pluspunten
levertijd
Dit bedrijf trackt klanten en houdt allerlei informatie over klanten bij, ook als deze helemaal niet zijn ingelogd. Dat zorgt o.a. voor ongevraagde emails. Als men daar vragen over stelt wordt het bedrijf onbeschoft en denkt een koning te zijn die het recht heeft om als een Big Brother te blijven monitoren en het bedrijf verschuilt zich daarbij achter een marketing bedrijfje. Uitermate klantonvriendelijk, om niet te zeggen verwerpelijk en onprofessioneel met data.
Lau Rier

Gepubliceerd op: 22/11/2019