Bedrijfsgegevens

Website: https://drankdozijn.nl/
Adres: Kombuisweg 12 1041 AW
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 085-1110606

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Drankdozijn.nl
totaal score
9.2
Prijs
8.8
Nazorg & Garantie
9
Communicatie
9
Snelheid/Levertijd
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
5340 beoordelingen (12 maanden)
10789 beoordelingen (totaal)
169660 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (4159)
21% (1100)
1% (70)
0% (18)
0% (17)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
slecht
Verbeterpunten
de whisky in de aanbieding was al op, de jaartal op de chardonnay wisten ze niet, en na een klacht verzonden te hebben, en een bevestiging terug hebben gehad, heb ik niets meer gehoord.
waardeloos bedrijf.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Mack
Krommenie

Gepubliceerd op: 03/12/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
levertijd
Verbeterpunten
Dit bedrijf trackt klanten en houdt allerlei informatie over klanten bij, ook als deze helemaal niet zijn ingelogd. Dat zorgt o.a. voor ongevraagde emails. Als men daar vragen over stelt wordt het bedrijf onbeschoft en denkt een koning te zijn die het recht heeft om als een Big Brother te blijven monitoren en het bedrijf verschuilt zich daarbij achter een marketing bedrijfje. Uitermate klantonvriendelijk, om niet te zeggen verwerpelijk en onprofessioneel met data.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Lau Rier
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/11/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Unverschämt....
Ich hätte vor über einer Woche meine Bestellung bekommen sollen.
anstatt sich darum zu kümmern das mein Paket Pünktlich kommt oder ein Ersatz gesendet wird. heißt es soll Geduld haben...
im ernst das sag ich den Gästen der Geburtstags Feier meiner Freundin dann auch tut mir leid gibt nix zu trinken habt ein bisschen Geduld !!!
und auf die Aussage dann will ich mein Geld zurück kommt ne Aussage wie ja erst muss und POSTNL dazu was sagen.
Ist das mein Scheiß Problem wenn das Paket noch nicht mal Auffindbar ist...
Paypal wird eingeschaltet HERZLICHEN DANK FÜR NICHTS
Verbeterpunten
 
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Benjamin
Pfedelbach / Deutschland

Gepubliceerd op: 07/11/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Jullie moeten niet zulke achterlijk grote dozen sturen.
Ik had 2 flesjes besteld en kreeg een verhuisdoos als formaat.
Wtf moet ik met die doos nu
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 08/08/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
prompte en keurige afleveringmaaaaaaaaaaaaaaaarrrr.......
Verbeterpunten
...." aflevering niet bij de buren"..maar wel met een afzichtelijke knalrode DRANKDOZIJNDOOS naar mijn adres lopen langs alle buren !!
nou dank jullie wel.
Klant

Gepubliceerd op: 03/08/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakket niet geleverd
Rick
Nieuw vennep

Gepubliceerd op: 21/07/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakket kwijtgeraakt bij KPN, 8 dagen geleden. Geklaagd niets opgelost
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 27/06/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Mooie webshop.
Verbeterpunten
Afspraken nakomen.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Carlijn
Geleen

Gepubliceerd op: 26/06/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
verleden tijd
Verbeterpunten
Na jaren vaste klant verdween mijn vaste afhaallocatie, de Jumbo hier vlakbij uit jullie systeem .Heb daar twee keer telefonisch contact over gehad met een zeer ongeïnteresseerde dame die alleen maar te melden had dat het niet aan jullie lag.
Communicatie
Nazorg & Garantie
J.E. van de Langkruis
Rotterdam

Gepubliceerd op: 13/06/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
afspraak nakomen is niet gebeurd. ik was thuis en de spullen werden niet geleverd
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 01/06/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer