Bedrijfsgegevens

Website: https://drankdozijn.nl/
Adres: Kombuisweg 12 1041 AW
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 085-1110606

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Drankdozijn.nl
totaal score
9.2
Prijs
8.8
Nazorg & Garantie
9
Communicatie
9.1
Snelheid/Levertijd
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
5341 beoordelingen (12 maanden)
12441 beoordelingen (totaal)
207612 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (4180)
20% (1056)
1% (65)
0% (12)
0% (19)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Klantenservice was snel bereikbaar en behulpzaam
Verbeterpunten
Het leveren van het betaalde product...
pakje is nu al 2 weken niet geleverd! Klantenservice geeft aan pakket bij postnl te hebben afgegeven, post nl heeft het pakket niet binnen gekregen... waar is mijn pakket! Eerste bestelling nooit weer...
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Davy
Emmen

Gepubliceerd op: 08/02/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb aangegeven: niet bij de buren bezorgen, maar dat gebeurde dus wel! Een reden om nooit meer zaken te doen!
Prijs
Marc
Wijdemeren

Gepubliceerd op: 03/02/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Eine Service-Anfrage zur Änderung des Wunsch-Liefertermins wurde ignoriert.
Ein Posten der bereits bezahlten Bestellung wurde vom Händler einfach einseitig storniert. Dies ist eine Verletzung des Kaufvertrages.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 28/01/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Het wordt pas weer positief als mijn bestelling met twee ontbrekende producten opgelost is.
Verbeterpunten
De bestelde én betaalde Chivas Regal en de Dimple zijn beide niet geleverd. We zijn in onderhandeling over nalevering of geld terug.
Communicatie
Nazorg & Garantie
H. L. van Veen
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 17/01/2020
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Snel geleverd
Verbeterpunten
Ik ontving 2 flessen in een doos waar 24 flessen in kunnen. Dat is waardeloos. Een enorme verspilling aan verpakkingsmateriaal die anno 2019 echt niet meer kan. Meer verpakkingskarton dan produkt.
Ik zal daarom niet nog eens bij drankdozijn een bestelling doen. Een aantrekkelijke prijs is mooi maar niet op deze manier.
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Erik
Cuijk

Gepubliceerd op: 09/01/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Product is snel geleverd
Verbeterpunten
Absoluut ondermaatse kwaliteit wijn (Buffalo Barrel Aged Zinfandel). Beschrijving klopt helemaal niet met de werkelijke smaak. Goedkope brol / duur verkocht!
Prijs
Snelheid/Levertijd
Steven
Achel

Gepubliceerd op: 02/01/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Levering komt snel en in een stevige doos
Verbeterpunten
Na een incomplete bestelling werd mij een compensatie belooft op de verzendkosten van mijn volgende bestelling. Dit werd helaas niet waargemaakt omdat er al een ander actie product in mijn nieuwe bestelling zou zitten.

Pas daarnaast op voor de acties en prijzen, deze zijn zeker niet altijd goedkoop! Vergelijk dus goed voordat je koopt!
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Mendl
Roermond

Gepubliceerd op: 31/12/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
Sommige dranken die mij interesseren zijn af en toe echt scherp geprijsd, zodanig dat het de portokosten compenseert.
Verbeterpunten
Luister naar de klant, voordat je standaard excuses excuses begint te ratelen, wat je in een slechte cursus klantvriendelijkheid hebt aangeleerd. Dozen schuiven kan iedereen. Laat de klant ook weten als je een vervangend artikel levert omdat iets uitverkocht is, want anders geeft dat een bedrogen gevoel.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Martin
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 25/12/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
slecht
Verbeterpunten
de whisky in de aanbieding was al op, de jaartal op de chardonnay wisten ze niet, en na een klacht verzonden te hebben, en een bevestiging terug hebben gehad, heb ik niets meer gehoord.
waardeloos bedrijf.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Mack
Krommenie

Gepubliceerd op: 03/12/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
levertijd
Verbeterpunten
Dit bedrijf trackt klanten en houdt allerlei informatie over klanten bij, ook als deze helemaal niet zijn ingelogd. Dat zorgt o.a. voor ongevraagde emails. Als men daar vragen over stelt wordt het bedrijf onbeschoft en denkt een koning te zijn die het recht heeft om als een Big Brother te blijven monitoren en het bedrijf verschuilt zich daarbij achter een marketing bedrijfje. Uitermate klantonvriendelijk, om niet te zeggen verwerpelijk en onprofessioneel met data.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Lau Rier
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/11/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer