Bedrijfsgegevens

Website: https://drankdozijn.nl/
Adres: Kombuisweg 12 1041 AW
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 085-1110606

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Drankdozijn.nl
totaal score
9.2
Prijs
8.8
Nazorg & Garantie
9
Communicatie
9
Snelheid/Levertijd
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
5432 beoordelingen (12 maanden)
5614 beoordelingen (totaal)
98082 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (4218)
21% (1157)
1% (62)
0% (17)
0% (17)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Snel...
Verbeterpunten
Ik heb al twee keer mail gestuurd over kapotte flesjes bier...... Nog steeds geen reacties terug gehad! Slecht!
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jack Jansen Zorg
Gilze

Gepubliceerd op: 25/11/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zo vaak dat ze de verkeerde flessen leveren.
En dan moet je zelf er werk van maken.
Ik zou adviseren elders bestellen.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
A
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 19/11/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Prima levering
Prima prijzen
Verbeterpunten
Relatief beperkt aanbod (geen Sake (Japanse rijstwijn) bijvoorbeeld)
grote doos voor maar een paar artikelen.

Enorm verbeterpunt:
Verplicht review geven op het product?! Wat als ik het product nog niet geprobeerd hebt? Of wat als het een cadeautje was?! Complete onzin.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Mijn bestelling is zonder reden geannuleerd, ik kreeg daar ook geen mail over. Wat en rot bedrijf
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Femke
Meerkerk

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
Brede keus maar bijna geen onafhankelijke bottelingen.
Verbeterpunten
Er wordt gewerkt met een aggressief marketing bureau dat al je gedrag opslaat zelfs als je niet bent ingelogd. Website werkt maar half: soms kun je flessen niet verwijderen niet de besteldoos en de lijst met aanbiedingen werkt pas na eindeloos scrollen. Prijzen worden kunstmatig opgehoogd (stijl van mediamarkt) zodat aanbiedingen niet echt aanbiedingen zijn. Medewerkers begrijpen niets van whisky. Er wordt altijd een grote doos gebruikt, ook als je 2 flessen bestelt. Al met al dus een vervelende fabriek en een sterke afrader.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Delta Management
Amsterdam

Gepubliceerd op: 02/10/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Vanmiddag schoof de kroegbaas een iPad onder mijn neus. Of mijn drankje op de juiste manier was geserveerd. Als het niet goed goed is dan klaag ik onmiddellijk. Ik wil graag ban jullie weten hoe jullie mij als klant ervaren. Hou hiermee op!!!
Verbeterpunten
Stop met deze stomme onderzoeken. Ik ga anders naar een andere leverancier. Ik ben dit gekloot dubbelzat. Sukkels !!!
Klant

Gepubliceerd op: 27/07/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Angebotsvielfalt und Preis
Verbeterpunten
Ware wurde bis heute ( 06.06.2018, 20:38 Uhr ) nicht geliefert.
Einen Autobahnbetrieb an der Autobahn sollte man doch
wirklich finden k├Ânnen.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jost Henner Becker
56729 Kehrig, an der Autobahn 48

Gepubliceerd op: 20/06/2018
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Check waar je t uitbesteed bv Post.nl, of ze zich aan de beloofde levertijd houden. Lang niet altijd t geval.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Vinod
Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Helemaal niks! Wat een ballentent.
Verbeterpunten
Gewoon een bestelling uitleveren en niet eerst een verzendmail sturen en een paar uur laten verzinnen dat iets manco is en ik m'n geld terug krijg en dat dat ook nog eens 10 werkdagen kan duren. Waardeloze gang van zaken. Blij dat ik met PayPal heb betaald, kan ik m'n geld hopelijk wat sneller zelf terug laten storten. Eerste en laatste keer drankdozijn voor mij.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Pim

Gepubliceerd op: 16/06/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
As almost always: manco op bestelling. The octomore was out of stock. Your stock policy is the worst I know. The rest is perfect.
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 07/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer