Bedrijfsgegevens

Website: https://drankdozijn.nl/
Adres: Kombuisweg 12 1041 AW
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 085-1110606

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak, welke meer biedt dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum. DrankDozijn staat voor een online webwinkel met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. Ons doel is dan ook om onze klanten een breed scala aan producten aan te bieden tegen een zo laag mogelijke prijs, maar wel met de beste service.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Drankdozijn.nl
totaal score
9.2
Prijs
8.8
Nazorg & Garantie
9
Communicatie
9.1
Snelheid/Levertijd
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
5341 beoordelingen (12 maanden)
12441 beoordelingen (totaal)
207598 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
78% (4180)
20% (1056)
1% (65)
0% (12)
0% (19)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

3
Pluspunten
Alles was goed maar voor twee flessen wisky van 47 euro per stuk ook nog verzendkosten te rekenen ben ik er we klaar mee
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 31/01/2020
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Niet weer zo’n belachelijk grote doos gebruiken voor 1 fles drank! Super irritant ook al dat karton en daarbij was de verpakking van de fles nog beschadigd ook.. Hoe is het mogelijk?
Prijs
Communicatie
Nazorg & Garantie
Mark
Deventer

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Ik bestelde voor meer dan 370 euro whisky en melde dat de actie code niet werkte. De reactie was een dag later dat ik het op een pc moest proberen ipv op een telefoon. Toen ik dat probeerde werkte de code wel maar was het gratis artikel op. Toen ik dat doorgaf was de reactie dat men daar niets aan kon doen. Totaal niet klantvriendelijk. Volgende keer zal ik hier dan ook niet meer bestellen..
Verbeterpunten
 
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
MvH
Bemmel

Gepubliceerd op: 22/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Prijsstelling van sherry en Bokma zijn niet marktconform en circa 20% te duur,
Bij een opmerking hierover kiest men de gemakkelijkste weg en geeft men de schuld aan de afdeling inkoop.
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 16/12/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, en toen ik hulp vroeg aan drankdozijn omdat PostNL deze kwijt was kreeg ik als enige antwoord dat het pakket geleverd is. Totaal geen hulp, geen pakket ontvangen en het geld is wel weg. Heel slecht.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Mark
Amsterdam

Gepubliceerd op: 04/09/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb bij me fles wodka een Schenkdop zou mee geleverd moeten worden is niet gebuert heb toen gebeld er voor en zou geregeld worden heb er niks van te horen gekregen erg jammer dit Zou fijn zijn als die als die nog steeds opgestuurd zou worden
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Roan
Alpen aan den rijn

Gepubliceerd op: 01/09/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Uiteindelijk heb je het product binnen
Verbeterpunten
Betere communicatie en informatie over jullie producten
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jordan
Schagen

Gepubliceerd op: 21/07/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
heb altijd perfect bij jullie bestelt en ook nog nooit eerder zo negatief geweest
Verbeterpunten
de levertijd was voor de tweede x niet op orde en aan de telefoon werd daar niet heel veel mee gedaan toen ik belde. Anders dan de eerste x waar men heel attent reageerde
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
michele bolscher
amsterdam

Gepubliceerd op: 05/07/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
Het feit dat jullie Seedlip in het assortiment hebben..
Verbeterpunten
Bezorging twee dagen later dan toegezegd. Waarschijnlijk ligt de oorzaak bij Post Nl maar het straalt op jullie af. De Malborough Sauvignon Blanc die ik bij jullie kocht is een niemendal en zijn geld niet waard. Voor minder geld koop je bij AH of Hema een aanzienlijk betere. Niet doen dus. Zoek dan een onderscheidende en vraag eventueel het dubbele. Probeer een HaHa, Seresin of Saint Claire uit het zelfde gebied. Dan begrijpen jullie wat ik bedoel.
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 27/06/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Prijs
Verbeterpunten
Gigantische doos voor 3 flessen. Niet mee te krijgen op de fiets
Prijs
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 02/06/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer