Website: http://elro.eu/nl
Adres: Meirseweg 46 4881MJ
Plaats: Zundert

Cosa Connects is een onderdeel van één van de grootste fabrikanten in China van connected consumenten veiligheidsproducten (denk aan: camerabeveiliging, alarmsystemen en brandbeveiliging, maar ook home automation).

Cosa Connects ondersteunt haar Europese klanten in activiteiten op velerlei gebied. Een belangrijk onderdeel daarvan is het ontwikkelen van nieuwe producten, en het verbeteren van bestaande producten. Om zelf een goed beeld van de consumer insights te verkrijgen hebben wij recentelijk een bekend merk in zowel de retail als in de e-tail markt gekocht.

CoSa Connects ondersteunt dit merk in de markt met een eigen website en via een eigen webshop, maar ook via de gerenommeerde Europese E-tailers. Als vanzelfsprekend is het genereren van een zo hoog mogelijke omzet het doel, maar daarnaast is het doel om middels deze kanalen maximaal inzicht te verkrijgen in de bewuste en onbewuste behoeftes van de consumenten. Dit vertaalt CoSa Connects vervolgens weer door naar nieuwe producten.

ELRO

Pluspunten

Ik heb een systeem waar ELRO op staat, Nu wil ik aanspraak maken op garantie en nu zegt ELRO, hetgeen u heeft is van smartwares?? En die zeggen garantie ELRO doen wij niet aan?? U moet bij de verkoper zijn, terwijl met 3 jaar garantie schriftelijk geeft..
jan
breukelen

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Snelle levering. Duidelijke handleiding.
Geen idee.
George

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
goed ik geven jullie 10
niks
alie

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Prima prijs / qualiteits verhouding.
Prettig contact als je vragen of opmerkingen hebt.
Stroomkabel had 1-2 meter langer gemogen. Bij de ip camera zat geen camera bewakings raamsticker in de verpakking ( het is volgens de wet op de privacy verplicht om deze bij de deur waar de camera beelden van opslaat te plakken). Na enig mail verkeer kreeg ik de stickers alsnog (Gratis). tip: het zou mijn inzien een goed idee zijn als Elro in de toekomst 1 sticker per camera toevoegd aan de verpakking.
Remco
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Prima prijs / qualiteits verhouding.
Stroomkabel had 1-2 meter langer gemogen. Bij de ip camera zat geen camera bewakings sticker ( het is volgens de wet op de privacy verplicht om deze bij de deur waar de camera beelden van opslaat te plakken ). Toen ik hierover een mail stuurde kreeg ik een link om de stickers los te bestellen, vond dit teleurstellend, maar heb ze toch maar besteld om problemen in de toekomst te voorkomen.

29/09/2018

Pluspunten
de communicatie is voortreffelijk, zeg wat je doet en doe wat je zegt. waarvoor dank
inloggen op het account is niet stabiel
Cees v.d. Boogaard Elektro
Geleen / Geldrop

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goed product

Li
Belgie

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Fred
Wijk bij duurstede

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Uitstekende communicatie en advies, naast een voortreffelijke service, kortom warm aanbevolen!
Het lettertype van de gebruiksaanwijzing - hoewel op zich duidelijk - graag groter, Ik heb de instructies pas met een vergrootglas kunnen lezen.
Hans
ILPENDAM