Website: http://elro.eu/nl
Adres: Meirseweg 46 4881MJ
Plaats: Zundert

Cosa Connects is een onderdeel van één van de grootste fabrikanten in China van connected consumenten veiligheidsproducten (denk aan: camerabeveiliging, alarmsystemen en brandbeveiliging, maar ook home automation).

Cosa Connects ondersteunt haar Europese klanten in activiteiten op velerlei gebied. Een belangrijk onderdeel daarvan is het ontwikkelen van nieuwe producten, en het verbeteren van bestaande producten. Om zelf een goed beeld van de consumer insights te verkrijgen hebben wij recentelijk een bekend merk in zowel de retail als in de e-tail markt gekocht.

CoSa Connects ondersteunt dit merk in de markt met een eigen website en via een eigen webshop, maar ook via de gerenommeerde Europese E-tailers. Als vanzelfsprekend is het genereren van een zo hoog mogelijke omzet het doel, maar daarnaast is het doel om middels deze kanalen maximaal inzicht te verkrijgen in de bewuste en onbewuste behoeftes van de consumenten. Dit vertaalt CoSa Connects vervolgens weer door naar nieuwe producten.

ELRO
8.2

Pluspunten

telefoonnummer klopt niet, bestelling wordt niet thuis afgegeven zoals afgesproken!!
Antwoord ELRO
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review, we stellen uw feedback uiteraard op prijs.

Naar aanleiding van uw review hebben we telefonisch contact met u gehad om uw klacht op te lossen. We hebben het misverstand ten aanzien van het telefoonnummer inmiddels aan u uitgelegd. Daar u per abuis contact heeft gezocht met een ander bedrijf.

We vinden het jammer dat DHL de bestelling niet bij u thuis heeft afgeleverd. Wij zijn in deze gevallen echter ook afhankelijk van DHL, wij proberen met hen zorgvuldige afspraken te maken om dit tot een minimum te beperken, maar incidenten doen zich helaas voor.

Niek - ELRO

Edwin
Maastricht

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten

Een telefoonnummer vermelden dat ook actief is, het nummer van de helpdesk bestaat niet - is niet in gebruik.
IP camera met wifi is niet te koppelen
Hans
Goes