Website: http://elro.eu/nl
Adres: Meirseweg 46 4881MJ
Plaats: Zundert

Cosa Connects is een onderdeel van één van de grootste fabrikanten in China van connected consumenten veiligheidsproducten (denk aan: camerabeveiliging, alarmsystemen en brandbeveiliging, maar ook home automation).

Cosa Connects ondersteunt haar Europese klanten in activiteiten op velerlei gebied. Een belangrijk onderdeel daarvan is het ontwikkelen van nieuwe producten, en het verbeteren van bestaande producten. Om zelf een goed beeld van de consumer insights te verkrijgen hebben wij recentelijk een bekend merk in zowel de retail als in de e-tail markt gekocht.

CoSa Connects ondersteunt dit merk in de markt met een eigen website en via een eigen webshop, maar ook via de gerenommeerde Europese E-tailers. Als vanzelfsprekend is het genereren van een zo hoog mogelijke omzet het doel, maar daarnaast is het doel om middels deze kanalen maximaal inzicht te verkrijgen in de bewuste en onbewuste behoeftes van de consumenten. Dit vertaalt CoSa Connects vervolgens weer door naar nieuwe producten.

ELRO
8.2

Pluspunten
Levertijd
Communicatie : mijn vraag naar info wordt niet beantwoord. Ondanks het volgen van de handleidingen voldoen de producten momenteel niet aan de vereisten, nl igv alarm op 1 toestel gaat het alarm niet af op alle toestellen. Nochtans dienen de producten dit wél te doen. Ik wacht vol ongeduld af...
Geachte heer,

We hebben uw probleem gelukkig reeds per mail weten op te lossen. Jammer te horen dat u niet helemaal tevreden bent over onze reactietijd. Wij willen graag benadrukken dat we klantvragen zo snel als mogelijk beantwoorden op weekdagen, in de regel zullen we echter in het weekend geen mails beantwoorden, het kan derhalve zijn dat er op dat moment enkele dagen tussen zitten.

Hartelijk dank voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.

Met vriendelijke groet
Niek - ELRO
Jelle
Hechtel

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Gekocht een deurintercom. Teruggestuurd omdat er op de buitenpost geen verlichting zit. Pa als je aanbelde. Voor zo een duur product welke verder goed functioneerde erg jammer. Syteem weer terug gestuurd
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review, wij stellen deze feedback zeer op prijs. Jammer te horen dat u het artikel geretourneerd heeft, we zullen uw feedback zeker meenemen in de verdere ontwikkeling van onze producten.

Niek - ELRO
Martin
Vlijmen

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Reageren snel op email.
Ik kan mijn toestel dvc040ip niet gebruiken omdat iOS bij de laatste versie van de app geen verbinding kan maken met de intercom. Dit probleem is gekend bij ELRO, maar die kunnen er op korte termijn niets aan doen...
Beste Sander,

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn inderdaad bekend met uw punt en werken er dan ook hard aan om dit op te lossen met een update van de app.

Met vriendelijke groet, Laura
ELRO Europe
Sander

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten

Stuur een mail ter bevestiging van de order en een verwachte leverdatum.

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten

Duur van levering verkorten of bevestiggen waneer het verzonden is.
Willy
België Hasselt