Website: www.emma-matras.nl
Adres: Moselstraße 27 63072
Plaats: Frankfurt
Telefoon: 020 808 11 73

Emma Matras

Pluspunten
Keurig afgeleverd
Dat zou ik niet weten,tot nu toe tevreden maar eerst een tijdje de matras uitproberen

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Helaas werd er een verkeerd matras besteld ipv 80x200 kwam er een 100x200. Heel vervelend want slaap al weken niet goed vanwege rugklachten en had echt gehoopt deze week een ander matras te hebben. Nu moet er opnieuw 1 besteld worden en weer 2 tot 5 dage wachttijd.
Zo snel mogelijk in orde maken van jullie eigen fouten.
Jessica
Wamel

Beste Bep,
Dank je wel voor de 10!
Groetjes, Roos van het Emma-team
Bep
Nuth

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Slecht product, na 3/4 weken de tijk kapot. Met veel moeite een nieuwe tijk gekregen die ook meteen kapot ging. Gewoon slecht product, vooral marketing. Gisteren dit gemeld nog niets vernomen. Niet goed functionerende klantenservice. Product gaat terug. Niet aan te raden, erg misleidende reclame en website. Product heeft niet de hoge kwaliteit die geclaimd word.
Een goed product verkopen misschien ?
Lansink
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Goede levering van het matras. Uitstekende beantwoording aan de telefoon.
Bij levering van het Emma-matras tips hoe de chemische lucht uit het matras kan verminderd worden.
Antwoord Emma Matras
Wat een mooi cijfer, bedankt! Het is altijd fijn om te horen dat klanten zo tevreden zijn over de service rondom de Emma producten.
Ook zijn we blij met jouw feedback! Aangezien je het matras binnen enkele dag(en) na de productie bij jou thuis wordt afgeleverd, kan het zijn dat het 'nieuwe' luchtje nog niet helemaal verdwenen is. Het matras is door Öko-Tex 100 op getest en voldoet aan de allerstrengste veiligheidsnormen. Geen zorgen dus!
De geur zal in een geventileerde ruimte binnen een paar dagen verdampen, maar je kan het proces wat versnellen door de hoes van het matras te wassen. Je kan de witte bovenlaag op 60 graden en de grijze onderkant op 40 graden wassen. Succes!
Groetjes Roos van het Emma-team

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Prima bezorgd, aardige bezorger, fijn dat het pas laat was zodat we ook daadwerkelijk thuis waren.
Communicatie zou fijn zijn. Een mail 09.30 dat de matras die dag zal worden bezorgd geeft een werkend persoon geen tijd om iets te regelen. De mogelijkheid zelf een dag te kunnen kiezen zou vanzelfsprekend moeten zijn. Gek dat dit niet kon. Gelukkig ging het goed.

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Snelle en goede afhandeling en zeer fijn product (kussen - na 7 nachten slapen)

Antwoord Emma Matras
Bedankt voor de mooie 9 en jouw review! Slaapt het kussen nog steeds net zo goed? Groetjes, Roos van het Emma-team
Geulle

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Eerst het kussen aangeschaft, daarna ook bed en matras. Erg fijne producten en een prettige klantenservice die meedacht over de levering in ons vakantiehuisje.

Antwoord Emma Matras
Hoi Paul, Bedankt voor de 5 sterren! Goed om te horen dat je op alle Emma producten zo lekker slaapt en dat je de klantenservice als prettig hebt ervaren! Groetjes, Roos van het Emma-team
Paul
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Prima matras. Ik slaap er heerlijk op. Had een goede pocketverenmatras maar had last van mijn heupen. Met Emma is dat erg verbeterd. Wel aan te bevelen het matras eerst een oaar dagen te laten luchten want het ruikt niet lekker als het net uit de verpakking komt.

Antwoord Emma Matras
Hoi Ina, Wat een top cijfer! Bedankt! Fijn om te horen dat je met het Emma matras geen last meer van je heupen hebt. Omdat het matras wordt rechtstreeks uit de fabriek verzonden, het kan zijn dat het wat 'nieuw' ruikt, net zoals een gloednieuwe auto ook altijd een bepaald geurtje heeft. Het matras is door Öko-Tex 100 op getest en voldoet aan de allerstrengste veiligheidsnormen, dus deze geur betekent niet dat het matras schadelijk is voor de gezondheid. Even luchten en/of de tijk van het matras wassen biedt de oplossing! Groetjes, Roos van het Emma-team
Ina
Zeist

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Tot nu toe geen.
1. Als de bezorgdienst (GLS) fouten maakt bij de bezorging (in mijn geval is het matras volgens Track&Trace geleverd, terwijl ik het niet heb ontvangen), suggereer dan niet dat de klant de boel bedondert (een Engelstalig formulier waarin ik moet aangeven dat ik het matras écht écht niet heb).
2. Als er iets misgaat in de bezorging, geef dan duidelijk aan wat er gaat gebeuren (incl. tijdlijnen) en wanneer de klant zijn bestelling kan verwachten. In mijn geval kwamen jullie niet verder dan een onduidelijk verhaal over een onderzoek dat GLS gaat instellen, Een afspraak over een nieuwe levering viel telefonisch niet met jullie te maken.
3. Als er iets misgaat in de bezorging, wees dan coulant en ruimhartig en stuur gewoon een nieuw product op. Als klant neem ik jullie in vertrouwen door een bestelling vooruit te betalen. Het minste dat jullie kunnen doen is dat vertrouwen te beantwoorden.
Beste Suzanne,
Vervelend om te lezen hoe het is gelopen. En dat het uiteraard niet onze bedoeling is geweest om jullie het gevoel van wantrouwen te geven. Het pakket zou die vrijdag bij jullie zijn afgeleverd door GLS, dit is echter niet gebeurd. Het pakket is de maandag na het weekend bij jullie buren bezorgd. Waarschijnlijk is het bericht wat jullie die vrijdag van GLS hebben ontvangen niet kloppend geweest. En hebben ze het die maandag voor het eerst geleverd.
Het was goed dat wij elkaar hierover telefonisch hebben gesproken. Wij zijn met dia aangegeven punten aan de slag gegaan!
Gr. Manon uit het Emma-team
Suzanne Sniekers