Website: https://www.evenses.com
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment
19103 keer bekeken

Pluspunten
Makkelijke website, goed opgezet (stap voor stap)
We kregen een ander duo voor het optreden dan wij hadden geboekt. Dit zonder overleg vooraf. Dit vonden we communicatief erg slecht.
De kwaliteit van het alternatieve duo was echter prima!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Harm, hartelijk bedankt voor uw eerlijke feedback. Dit wordt enorm gewaardeerd. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit goed met u wordt gecommuniceerd, hiervoor beiden wij ook onze excuses voor aan. Het is wel fijn om te horen dat u een mooi optreden van het duo heeft gehad. Wij willen u nogmaals bedanken voor uw feedback, zodat dit in de toekomst niet nogmaals zal gebeuren. Bedankt!
Harm
Balk

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Makkelijke website, goed opgezet (stap voor stap)
De kwaliteit van het alternatieve duo was echter prima!

Balk
26/06/2018

Pluspunten
Goede communicatie met kantoor.
Prima geregeld allemaal.

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Roeland, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en eerlijke feedback! Wij nemen deze feedback zeker mee en communiceren dit uiteraard door aan de DJ. Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Roeland
Harderwijk

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
snelle en heldere communicatie

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Wil, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Het wordt enorm gewaardeerd dat u onze service als prettig heeft ervaren. Ook heel fijn om te horen dat the Jacuzi's aan uw verwachtingen hebben voldaan! Wij hebben uw compliment aan hen doorgegeven. Nogmaals bedankt voor u mooie cijfer en hopelijk tot de volgende keer!
Wil
Zwolle

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Uitstekende organisatie en communicatie. Denken goed en snel mee met de wensen van de klant.

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Hans, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Erg fijn om te horen dat u onze service als uitstekend heeft ervaart. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook hebben wij uw complimenten doorgegeven aan de DJ, hij vondt het erg leuk om voor jullie te draaien! Nogmaals bedankt voor het mooie cijfer en hopelijk tot in de nabije toekomst!
Hans
Haarlem

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten

minder administratie door mij in te vullen op website, is erg irritant.
Antwoord Evenses Entertainment
Beste, hartelijk dank voor uw mooie cijfer en feedback. Dit wordt erg gewaardeerd. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze typetje en dat ze super bij het evenement paste. Nogmaals dank voor u feedback en mooie cijfer en hopelijk tot de volgende keer!

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Uitstekend georganiseerd, mede door het directe contact met Freya. FREYA heeft een prachtige, professionele stem! Ik ben zeer tevreden met repertoire en de uitvoering.
Geluid kon harder, dat wel.
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Dana, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback. Wij vonden het erg bijzonder om dit voor u te organiseren en zijn dan ook blij om te horen dat Freya aan uw wensen heeft voldaan en dat u goed contact met haar heeft gehad.
Dana van der Zee

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
erg leuke avond gehad , super lieve mensen en goede muziek
geen ales prima
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Anne, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Goed om te horen dat u een erg leuke avond hebt gehad met het duo Two Delight. Ze zijn ook erg goed! Wij hebben uw compliment ook aan hen doorgegeven. Nogmaals bedankt voor uw mooi cijfer en hopelijk tot in de nabije toekomst!
annemarie grosmann
haarlem

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Goede begeleiding

Antwoord Evenses Entertainment
Beste, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook is het goed om te horen dat het duo goed is bevallen! Wij willen u nogmaals bedanken voor het mooie cijfer en hopelijk tot in de nabije toekomst!
De Hoeve van Nunspeet
Nunspeet

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
De dj en saxofonist verdienen en enorm compliment! Wat was het een topfeest/bruiloft!
De dj was gewoon zelf de tijd vergeten ;) zo genoot hij er zelf ook van!
Geen!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Anne, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Wat leuk om te horen dat u z'n topfeest hebt gehad op de bruiloft! Wij hebben de compliment doorgegeven aan de DJ en saxofonist! Ze vonden het erg leuk om voor jullie op te treden! Nogmaals bedankt voor de mooie cijfer en hopelijk tot in de nabije toekomst!
Annegreeth
Assen

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Profesionele crew! Reageren snel en vakkundig! Volledig waar voor je geld. Ik zou zeggen zoek niet verder..
Absoluut geen!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Rik, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd, namens de hele crew! Wij vonden het erg leuk om deze boeking voor u te organiseren! En hopen u natuurlijk in de nabije toekomst weer van dienst te mogen zijn! Nogmaals bedankt!
Rik

Gepubliceerd op: 27/05/2018