Website: www.eviot.nl
Adres: Sandenburg 7 3904JP
Plaats: Veenendaal

Eviot
9.8

Pluspunten
Simple appointment procedure, installation was quick and the gentlemen took time to understand the situation. He stayed till it was working perfectly and I understood.

Daniel

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Super tevreden! Nest thermostaat met installatie gekocht en van koop tot installatie uitstekend geïnformeerd. Snelle reacties ontvangen op vragen en vlekkeloze installatie. Ik raad Eviot 100% aan.

Esther
Oss

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Erg tevreden met mijn Google Home. Ik had wat vragen over de functionaliteit en dit werd super beantwoord door de klantenservice van Eviot. Goede service en een mooie site. Zeker een aanrader!

Tom
Alkmaar

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Ben goed geïnformeerd en had mijn Nest rookmelder de volgende dag in huis. Fijne service!

Freek

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Wat ben ik fijn geholpen! Ik had wat vragen over de Nest Cam Indoor. De vriendelijke jongeman van de klantenservice nam uitgebreid te tijd voor mij om van alles uit te leggen. Product besteld en binnen. Net geïnstalleerd en tot nu toe voldoet het super aan mijn verwachting. Eviot is wat mij betreft een absolute aanrader!
In principe geen. Wel heb ik aangegeven dat er iets meer keuze mag zijn in het assortiment. Klantenservice vertelde mij dat ze binnenkort heel veel producten in het assortiment gaan opnemen, ben benieuwd!
Eveline
Wijchen

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Paar dagen geleden een Nest protect rookmelder gekocht. Erg tevreden over het product en de service van Eviot. Via de chat ben ik goed geholpen en ik had het netjes de volgende dag in huis.

Aanrader!

Frits H
Echteld

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Gerard
Zwolle

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel en ze hebben hoge kwaliteit producten. Ik had vooraf wat vragen en deze werden direct en naar behoren beantwoord.
Geen, ik beveel Eviot van harte aan.
Steven
Veenendaal

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Snelle betrouwbare service en uitstekende producten. Erg bij met dit bedrijf en de producten die zij aanbieden

Roos
Veenendaal

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Super webshop, adequate service en het product was snel geleverd. Daarbij is het product goedkoper dan bij de coolblues van deze wereld.

Joel
Hendrik-ido-ambacht