Website: www.eviot.nl
Adres: Sandenburg 7 3904JP
Plaats: Veenendaal

Eviot

Pluspunten
Wat ben ik fijn geholpen! Ik had wat vragen over de Nest Cam Indoor. De vriendelijke jongeman van de klantenservice nam uitgebreid te tijd voor mij om van alles uit te leggen. Product besteld en binnen. Net geïnstalleerd en tot nu toe voldoet het super aan mijn verwachting. Eviot is wat mij betreft een absolute aanrader!
In principe geen. Wel heb ik aangegeven dat er iets meer keuze mag zijn in het assortiment. Klantenservice vertelde mij dat ze binnenkort heel veel producten in het assortiment gaan opnemen, ben benieuwd!
Eveline
Wijchen

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Paar dagen geleden een Nest protect rookmelder gekocht. Erg tevreden over het product en de service van Eviot. Via de chat ben ik goed geholpen en ik had het netjes de volgende dag in huis.

Aanrader!

Frits H
Echteld

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Gerard
Zwolle

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel en ze hebben hoge kwaliteit producten. Ik had vooraf wat vragen en deze werden direct en naar behoren beantwoord.
Geen, ik beveel Eviot van harte aan.
Steven
Veenendaal

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Snelle betrouwbare service en uitstekende producten. Erg bij met dit bedrijf en de producten die zij aanbieden

Roos
Veenendaal

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Super webshop, adequate service en het product was snel geleverd. Daarbij is het product goedkoper dan bij de coolblues van deze wereld.

Joel
Hendrik-ido-ambacht

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Na lang ori├źnteren en vergelijken een Simplehuman sensorspiegel gekocht bij Eviot. Ik heb voor Eviot gekozen omdat de spiegel daar het goedkoopst was. Aangenaam verrast door de extra service. Het product was uitverkocht en dus niet meer op voorraad, maar ik ben netjes op de hoogte gehouden en had de spiegel alsnog snel binnen 3 dagen in huis. Erg goede service.
Geen. Mooie site en mooi concept.
Angela

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Mijn eerste bestelling bij Eviot. De Nest camera voor buiten, een stuk goedkoper dan bij Coolblue/bol.com. Komend weekend ga de camera installeren, dus kan daar nog geen review over geven. Over Eviot zelf: mooi nieuw concept. Ik vind het een prachtige site met unieke uitstraling. De producten zijn ook weloverwogen gekozen en heel scherp geprijsd. Gaaf concept en ben benieuwd wat er verder allemaal gaat komen
Jan
Wageningen

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Goede service en top verzending! De verzendopties zijn erg fijn en de keuze mogelijkheden tussen producten zijn helder.

Heel fijn bedrijf met excellente service.

Anne

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Goede producten voor een redelijke prijs. Daarnaast snel en veilig thuis afgeleverd. Aanrader!
Marnix

Gepubliceerd op: 24/06/2017