Website: https://www.esta-aanvragen.nl
Adres: Ceintuurbaan 18 8024 AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0031 (0)529-46 75 45

esta-aanvragen.nl is het Nederlands servicepunt waarbij men een ESTA aanvraag in kan dienen met gebruik van iDEAL of Bancontact/Mistercash. Tevens biedt esta-aanvragen.nl een Nederlandse klantenservice zowel telefonisch als per e-mail.

eVisa Application Services

Antwoord eVisa Application Services
Helaas geeft u niet aan wat u ontevreden stemt. Wij hebben u meermalen geprobeerd te bereiken voor commentaar, maar helaas gaf u geen gehoor.
F.J.Breedveld
Tolbert

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten

Te duur! Americaanse site kost maar 14 dollar. Helaas heb ik 25 euro betaald!
Antwoord eVisa Application Services
Bedankt voor uw beoordeling! Op onze website geven wij aan dat u op de officiƫle website 14 dollar betaald voor een ESTA. Wij geven extra services als de website in het Nederlands aanbieden, controle van het formulier, bijhouden of de ESTA is goed- of afgekeurd, sturen de ESTA op per mail of per post en u kunt bij ons op meerdere manieren betalen. Helaas biedt de officiƫle website dit niet aan en dat is de reden dat u bij ons wat meer betaald.
Samantha

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Antwoord eVisa Application Services
Heel jammer dat u niet aangeeft waarom u ons een onvoldoende geeft. Wij hebben meerdere malen getracht contact met u op te nemen, maar helaas zonder enig resultaat.

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten

Onnodige dienst. Een afgekeurde aanvraag ontvangen zonder uitleg is geen service.
Antwoord eVisa Application Services
Helaas geeft het Amerikaanse CBP (welke de ESTA aanvraag beoordeeld en afgeeft) nooit een reden van afwijzing.

Om die reden kunnen wij dan ook niet meer informatie geven dan de vervolgstappen die u kunt nemen.

Wij hebben u netjes het geld teruggestort van uw ESTA aanvraag en daarbij alle informatie gegeven wat u verder kunt doen. U kunt een herziening aanvragen of een visum aanvragen.

Wij vragen ons af wat u nog meer van ons had verwacht en wat u dan ontevreden stelt over onze dienst.
Fred
Amstelveen

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Gave me a number to check my ESTA application, but no one answers on this number
When I tried to register with company for an ESTA it was immediately refused. Strange because I never ever had such a response.
Gercheon

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Mooi snel
Jullie moeten echt je data gaan beveiligen over de mail, letterlijk al mijn persoonsgegevens staan daarin. Ik vond het schrikbarend om te zien dat de mail onveilig was.
Antwoord eVisa Application Services
Bedankt voor uw beoordeling en uw verbeterpunt. De e-mails worden altijd versleuteld verzonden. Wij begrijpen niet goed wat er volgens u onveilig aan de mail die wij verzenden.

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Er zat een fout in de datum van mijn paspoort, hierdoor was mijn paspoort op dag van aanvraag verlopen en had ik geen toegang tot USA
Het kantoor is pas om 10:00 bereikbaar.

Gepubliceerd op: 14/11/2018