Website: https://www.esta-aanvragen.nl
Adres: Ceintuurbaan 18 8024 AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0031 (0)529-46 75 45

esta-aanvragen.nl is het Nederlands servicepunt waarbij men een ESTA aanvraag in kan dienen met gebruik van iDEAL of Bancontact/Mistercash. Tevens biedt esta-aanvragen.nl een Nederlandse klantenservice zowel telefonisch als per e-mail.

eVisa Application Services

Pluspunten

Vind het een sle hte zaak als je een klein foutje maak je weer opnieuw moet betalen
Antwoord eVisa Application Services
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling. Wij geven aan het begin en aan het einde van ons formulier aan dat u uw gegevens goed moet controleren. Wij controleren wel op fouten, maar foutjes in bijvoorbeeld namen, paspoortnummers en BSN nummers zijn voor ons niet te controleren. Zodra een ESTA is betaald en verder door ons is verwerkt, kunnen wij enkel het verblijfadres aanpassen.

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten

Betere communicatie met de klant en Amerikaans esta bedrijf. Jullie konden mij niet vertellen waarom het lang duurde en toen moest ik zelf bellen naar Amerika. Kon net zo goed direct via hun aanvragen blijkbaar.
Antwoord eVisa Application Services
Bedankt voor uw beoordeling! Helaas kunnen wij uit privacyredenen niet zelf contact opnemen met de VS. Zij verschaffen ons geen privé informatie. Daarom moeten we inderdaad u, de klant, vragen zelf te bellen.
Nilton Ramalho

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Snel
Kwam er later achter dat ik dit ook via de Amerikaanse overheid website kon doen voor 14 euro. Voel me bekocht.
Ze hebben niet meer gedaan dan de vragen van de website vertaald.
Antwoord eVisa Application Services
Bedankt voor uw beoordeling! Op onze website geven wij aan dat u op de officiële website 14 dollar betaald voor een ESTA. Wij geven extra services als de website in het Nederlands aanbieden, controle van het formulier, bijhouden of de ESTA is goed- of afgekeurd, sturen de ESTA op per mail of per post en u kunt bij ons op meerdere manieren betalen. Helaas biedt de officiële website dit niet aan en dat is de reden dat u bij ons wat meer betaald.
Jim
Wormer

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snel antwoord
Zeer veel vragen. Hoge kosten.
Antwoord eVisa Application Services
De opmaak van de vragen bedenken wij niet zelf, wij moeten ons houden aan de opmaak van de Amerikaanse overheid. Over de prijs zijn wij heel transparant, deze staat op de homepage. Iedereen heeft een keuze, niemand is verplicht om bij ons een aanvraag in te dienen.

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
X
Ik heb de form 2 x ingevuld, omdat m.n. De laatste slide op het invulformulier niet duidelijk was. Ik was in de war doordat er ‘contact persoon’ staat...wie is dit? Ik of de emergency contact?
Hans

Gepubliceerd op: 16/11/2018