Website: https://www.esta-aanvragen.nl
Adres: Ceintuurbaan 18 8024 AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0031 (0)529-46 75 45

esta-aanvragen.nl is het Nederlands servicepunt waarbij men een ESTA aanvraag in kan dienen met gebruik van iDEAL of Bancontact/Mistercash. Tevens biedt esta-aanvragen.nl een Nederlandse klantenservice zowel telefonisch als per e-mail.

eVisa Application Services

Pluspunten
Duidelijk formulier.
Ik had kleine lettertjes niet goed gelezen. Je betaalt 12 euro per aanvraag extra, omdat het NL website is. Rechtstreeks via USA de ESTA regelen, spaart je 12 euro uit per aanvraag. Achteraf zonde van t geld...

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Fred
Soest

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Cho Cho records
Oostknollendam

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Lagere kosten hanteren. Nu duurder dan oorspronkelijke prijs. Beter informeren over die hogere prijs.
Marieke

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Rene

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten

Een fout in de aanvraag werd direct na melding doorgegeven, maar kon niet hersteld worden. Moest opnieuw aanvraag doen en opnieuw de kosten betalen. Formeel correct, maar bij een zo snelle melding van de fout, ver voordat de Esta verzonden werd is wellicht aan te bevelen.
Maarten van Pernis
Nieuwerkerk aan den Ijssel

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Antwoord eVisa Application Services
Helaas geeft u niet aan wat u ontevreden stemt. Wij zouden hier uiteraard over met u in gesprek willen.

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
fijn dat het in het nederlands kon
Wij hebben een aantal keren het formulier ingevuld en werden er soms uitgegooid. Voelde ons digitale knitwits, terwijl wij toch echt allebei een HBO hebben:). Een keer konden we een ingevuld nummer niet meer verwijderen, bleef de website steeds hangen op dit punt.
fietje
Nootdorp

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Snel en makkelijk documenten binnen
Helaas kwamen wij er achteraf achter dat we de documenten rechtstreeks konden aanvragen wat even makkelijk was geweest, en ook nog eens meer dan de helft goedkoper is

Wanneer Onwetend, betreurend dat je eigenlijk misleid word en dat er niet aangeduid word dat middels deze weg het als het ware een tussenpersoon betreft wat extra kosten betreft.

Rechtstreeks is namelijk nx anders ....

Tja ..... commerciële wereld denken wij dan maar weer ....
Antwoord eVisa Application Services
Bedankt voor uw beoordeling! Wij geven op onze website aan dat wij niet de officiële website zijn en geven ook de prijs aan van de officiële website. U betaald bij ons meer omdat wij extra service aanbieden zoals betalen met iDeal, controle van uw aanvraag, het versturen van uw aanvraag, het beantwoorden van uw vragen. Dit zijn allemaal dingen die u bij de officiële website niet krijgt.
Priscilla

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten

Corectie kunnen uitvoeren achteraf als je een foutje hebt gemaakt

Gepubliceerd op: 29/03/2019