MacBook-Adapter.nl

Pluspunten
Super maken alle beloftes waar!

Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Product Snel geleverd, ik heb hier wel een paar vragen over niet de juiste stekker en de lader wordt warm.
Ik heb al een parkeer geprobeerd te bellen maar er wordt niet opgenomen.
Telefoon opnemen.
Beste Rinus,

Dank voor de beoordeling. We hebben hier reeds contact over gehad. De oorzaak van de warme oplader is de versleten accu. Wij hebben geadviseerd de accu spoedig te vervangen om het probleem te verhelpen.

Rinus

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede accu
Service is ronduit slecht, had een accu voor een MacBook besteld en daar zouden bijbehorende schroevendraaiers bij meegeleverd worden. Bij aankomst van t pakketje zaten deze d'r niet bij. Gelijk heb ik geprobeerd te bellen naar MacBookadapter.nl maar dit is onmogelijk aangezien je iedere keer dat je belt automatisch weggeduwd word. Daardoor nu bij de plaatstelijke Turk d'r in laten zetten omdat je nergens dat gereedschap kan krijgen. Deze snapt kennelijk niet hoe een MacBook werkt en heeft m deels gesloopt. Al met al weer is verder van huis dan nodig was als het pakketje gewoon compleet geleverd was.
Beste Paul,

Wat vervelend dat u de service zo hebt ervaren.
Het ontbreken van de schroevendraaiers is een fout geweest welke wij na uw melding direct hebben recht gezet door deze na te sturen.

Onze excuses voor het ongemak.

Paul

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Pluspunten
Tot nu toe geen!
Email lezen, telefoon opnemen, correct bestelling verwerken en 'same day delivery' van de site halen want die maken ze niet waar!
Ik heb op vrijdagochtend een bestelling gedaan en extra betaald voor 'same day delivery'. In de ontvangstbevestiging kreeg ik een bericht dat alle pakketten om 23:59 verwerkt werden. Raar want ik wil het op dezelfde dag tussen 18:00 en 22:00 geleverd krijgen. Bellen, wordt niet opgenomen. Email verzonden Om 14:40 uur, geen reactie. Diverse malen gebeld maar er wordt niet opgenomen. Om 16:45 een mail met een track&trace code; maar die werkte 'nog' niet. Dan maar afwachten tussen 18 en 22 of het pakket toch bezorgd wordt, maar helaas niets. Uiteindelijk om 20:30 deed de track&trace het: verwachte leverdatum zaterdag, maar geen periode want die werkte helaas niet. Nu vandaag post kwam langs maar geen pakket, toch maar weer track&trace kijken: en nu staat er maandag!!! Ik betaal €7+ on op dezelfde dag geleverd te krijgen maar heb nu helemaal niets. Werk verzet naar zondag en nu moet ik het helemaal afzeggen, erg bedankt voor deze waardeloze service MacBook-adapter.nl ik loop nu €900 mis door dit geintje.
Beste Patrick,

Hartelijk dank voor je bericht.
Wat vervelend dat de same day delivery is fout gegaan. Wij hebben de betaalde kosten direct teruggeboekt. Met same day delivery is het vaak erg kritiek en hoeft er maar 1 aspect tegen te zitten en de levering vindt dan toch de volgende dag plaats. In uw geval was de order op tijd gepicked. Direct na ontvangst van uw bestelling. Helaas heeft de chauffeur zijn rit niet kunnen voltooien diezelfde dag. Onze excuses hiervoor.

Patrick
Terheijden

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Fantastische ervaring. Fijne klantenservice bekwaam en hulpzaam. Zeer snelle levering. De Mayerinc accu werkt perfect in mn Macbook.
Hans Teling
Vianen

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Niets positiefs over te vermelden, telefonisch niet bereikbaar, daarom maar een mail gestuurd waarom ik nog niets vernomen heb krijg ik doodleuk een mail terug dat het artikel niet leverbaar is terwijl op de site staat van wel! Voor mij nooit meer!

Beste heer/ mevrouw,

Wij willen u graag verder helpen maar beschikken niet over alle informatie.

Heeft u voor ons een ordernummer? Wij kunnen uw reactie/ opmerkingen aan de hand van uw gegevens ("Kim") niet plaatsen.

Kim

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Door een telefoongesprek heb ik een nieuwe accu van hun in mijn macbook air erin geplaatst en de accu gaat als nieuw mee met de tijd. Door degelijke kwaliteit van de accu, de snelle levering en de zeer goede service ben ik zeer positief over hoe macbook-accu.nl bedrijf het doet. Aanrader zonder kwaaltjes, beter kan je niet verwachten.
Tip, blijf op de huidige manier de service aanbieden, dan blijft de klant altijd tevreden.
Heiloo

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
1. Telefonisch goed bereikbaar
2. Efficiente correspondentie per e mail, werkt prima
3. Klantvriendelijke bejegening
4. Behapbare reparatie tijd
5. Representatieve locatie (Rotterdam)
6. Vakkundige reparatie
7. Prijs vriendelijk
Eenmans bezetting is een risico, bij drukker worden zal opschaling in bemensing nodig zijn.
Parkeerfaciliteiten matig
Ruud
Lekkerkerk

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Carolien
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 29/09/2017

Pluspunten
Alles is goed geregeld en verlopen met de bestelling

Gepubliceerd op: 29/09/2017