MacBook-Adapter.nl
1934 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Maken beloften niet waar, wij kopen hier niet meer.

Order #MA4001821
Woensdag om 15:00 uur hebben wij voor een spoed geval bij een van onze eigen cliënten en schroevendraaier setje voor een Mac book besteld. Inkoop rond de 1 euro, maar goed wij hadden haast dus dan maar 10 euro incl verzendkosten , geen probleem nog. Volgens verkopers website voor 23:00 besteld volgende dag geleverd. Het is inmiddels vrijdag en het setje is nog steeds niet afgeleverd. Uiteraard zullen wij dit op kosten van de verkoper incl verzendkosten (wettelijk) retourneren. Wij zullen vanmiddag een setje lokaal in centrum Amsterdam laten halen. Sinds gisteren ook nog 4x en vandaag 3x telefonisch contact proberen te zoeken, echter telefoon wordt niet beatwoord

PC-Diemen

Ilan de Vries
www.pcdiemen.nl

PC-Diemen
Diemen

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Volledig aanbod, snelle levering
Ontving geen track & trace code, telefoon werd niet opgenomen en niet uidelijk vermeld dat de adapter niet van het originele merk was (maar werkt wel).
Mirte

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Snelle orderafhanfeling en snelle levering.
Kwaliteit van de geleverde accu US nog slechter dan de gene die ik heb vervangen.
Paul

Te laat

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Relatief snel geleverd
Het is niet echt goed. Laad mijn laptop niet op als ik meer dan 2 programma’s aan heb staan. Batterij word hierdoor ook minder. Kabel en voeding voelen ook erg dun aan. Tevens word de oplader extreem warm
Nils
Texel

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Bestelling op tijd
Bestelling wel op tijd geleverd, maar niet compleet zoals beschreven in productomschrijving. Mail wordt niet beantwoord en telefoon wordt niet opgenomen. Erg jammer!!
Okkes
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Snel en compleet geleverd. Niet meer bij Apple verkrijgbaar, maar hier wel. En werkt perfect!
Ik kan ze niet verzinnen...
Dick
Wilnis

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Snel en compleet geleverd.
Zonder de adapter kun je met de MacBook Pro niet of maar heel beperkt werken. Die adapter zou standaard bij een nieuwe MacBook gevoegd moeten worden. Om daar 80 euro extra voor te vragen vind ik bezopen.

Wilnis
24/01/2018

Service & kwaliteit producten
Tijmen

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Telefonische uitleg was helder en duidelijk.
Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. Accu MacBook Air paste perfect net als de aansluiting op het moederbord.
Accu werd direct herkend door MacBook Air hetgeen bij twee andere leveranciers niet zo was en terug moesten worden gestuurd.
110% tevreden
GEEN
Marcel

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten

Geen verzendbevestiging ontvangen binnen de beloofde levertijd.
Telefonisch niet bereikbaar, meerdere malen geprobeerd.
Daarnaast ook een mail gestuurd, hier tot heden ook nog geen reactie op ontvangen.
Antwoord MacBook-Adapter.nl
Beste heer van Wel,

Dank voor uw bericht. Wij kunnen uw bestelling op basis van uw email en naam niet herleiden. Ik vermoed dat u uw bestelling elders heeft geplaatst en dat u ons verward met een andere leverancier. Ook hebben wij geen mail van u ontvangen. U mag reageren op deze review met uw bestelnummer, dan kunnen we direct vaststellen of u de bestelling bij ons heeft geplaatst.

We horen graag van u.

Team MacBook-Adapter.nl