MacBook-Adapter.nl

Pluspunten
Geen idee, betwijfel of het bedrijf nog bestaat .
Geen reacties op mails sinds juli en telefonisch tot nu toe niet kunnen bereiken
Reageren op mails en vragen die ik stel
Luc Schoenmakers

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke en snelle communicatie, prettig contact!
Geen!
Bas

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Superbedrijf! Mijn bestelde product werd snel en netjes afgeleverd. Ik had een paar vragen over de plaatsing en hoe ik de accu het beste kon gebruiken. Ik had hier een mail over gestuurd en kreeg binnen no time reactie met alle antwoorden en tips over hoe ik de accu moest gebruiken.

Ik zou hier zo weer bestellen, top!
Geen enkele! Ga zo door!
Henry
Hoek van Holland

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Goede service
Prima assortiment
Komt beloftes na
Goed bereikbaar voor vragen

Kwaliteit van de macbook accu was echt super goed, ben er heel blij mee. Heb net iets meer uitgegeven en voor de mayerinc accu gekozen.
Nope
Tim Graafsma
Haarlem

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Fantastische webshop. Bestel hier al sinds 2012 regelmatig onderdelen voor mijn MacBook. Voor m'n Mac wil ik alleen het beste en ben ik pietje-precies als het op kwaliteit aankomt.
Ik heb meerder typen accu's voor al mijn MacBook's (Air en Pro's bij ze besteld. En de kwaliteit is tip-top. De mayerinc accu maakt echt het verschil omdat je er langer mee kan doen. Heb vaak goed contact gehad.
MacBook-Accu.nl en MacBook-Adapter.nl zijn dezelfde bedrijven met hetzelfde assortiment. Is wel een beetje verwarrend lijkt me voor klanten.
Christiaan Leeflang
Best

Pluspunten

telefoon opnemen en een mail met een track&trace code sturen.
johnny
rillaar

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten

Geen klantvriendelijk bedrijf....Email lezen, telefoon opnemen en een mail met een track&trace code sturen zou handig zijn. Ik heb al 6dagen geleden betaald wel een factuur gekregen dat het betaald is maar voor de rest nog niks.

rillaar
03/11/2017

Pluspunten
Super maken alle beloftes waar!

Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Product Snel geleverd, ik heb hier wel een paar vragen over niet de juiste stekker en de lader wordt warm.
Ik heb al een parkeer geprobeerd te bellen maar er wordt niet opgenomen.
Telefoon opnemen.
Beste Rinus,

Dank voor de beoordeling. We hebben hier reeds contact over gehad. De oorzaak van de warme oplader is de versleten accu. Wij hebben geadviseerd de accu spoedig te vervangen om het probleem te verhelpen.

Rinus

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede accu
Service is ronduit slecht, had een accu voor een MacBook besteld en daar zouden bijbehorende schroevendraaiers bij meegeleverd worden. Bij aankomst van t pakketje zaten deze d'r niet bij. Gelijk heb ik geprobeerd te bellen naar MacBookadapter.nl maar dit is onmogelijk aangezien je iedere keer dat je belt automatisch weggeduwd word. Daardoor nu bij de plaatstelijke Turk d'r in laten zetten omdat je nergens dat gereedschap kan krijgen. Deze snapt kennelijk niet hoe een MacBook werkt en heeft m deels gesloopt. Al met al weer is verder van huis dan nodig was als het pakketje gewoon compleet geleverd was.
Beste Paul,

Wat vervelend dat u de service zo hebt ervaren.
Het ontbreken van de schroevendraaiers is een fout geweest welke wij na uw melding direct hebben recht gezet door deze na te sturen.

Onze excuses voor het ongemak.

Paul

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Pluspunten
Tot nu toe geen!
Email lezen, telefoon opnemen, correct bestelling verwerken en 'same day delivery' van de site halen want die maken ze niet waar!
Ik heb op vrijdagochtend een bestelling gedaan en extra betaald voor 'same day delivery'. In de ontvangstbevestiging kreeg ik een bericht dat alle pakketten om 23:59 verwerkt werden. Raar want ik wil het op dezelfde dag tussen 18:00 en 22:00 geleverd krijgen. Bellen, wordt niet opgenomen. Email verzonden Om 14:40 uur, geen reactie. Diverse malen gebeld maar er wordt niet opgenomen. Om 16:45 een mail met een track&trace code; maar die werkte 'nog' niet. Dan maar afwachten tussen 18 en 22 of het pakket toch bezorgd wordt, maar helaas niets. Uiteindelijk om 20:30 deed de track&trace het: verwachte leverdatum zaterdag, maar geen periode want die werkte helaas niet. Nu vandaag post kwam langs maar geen pakket, toch maar weer track&trace kijken: en nu staat er maandag!!! Ik betaal €7+ on op dezelfde dag geleverd te krijgen maar heb nu helemaal niets. Werk verzet naar zondag en nu moet ik het helemaal afzeggen, erg bedankt voor deze waardeloze service MacBook-adapter.nl ik loop nu €900 mis door dit geintje.
Beste Patrick,

Hartelijk dank voor je bericht.
Wat vervelend dat de same day delivery is fout gegaan. Wij hebben de betaalde kosten direct teruggeboekt. Met same day delivery is het vaak erg kritiek en hoeft er maar 1 aspect tegen te zitten en de levering vindt dan toch de volgende dag plaats. In uw geval was de order op tijd gepicked. Direct na ontvangst van uw bestelling. Helaas heeft de chauffeur zijn rit niet kunnen voltooien diezelfde dag. Onze excuses hiervoor.

Patrick
Terheijden