MacBook-Adapter.nl

Pluspunten
snelle levering
het product werkt absoluut NIET
NIet tevreden klant
NEDERLAND

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Het feit dat ze bestaan.
1 Lever wat de klant besteld heeft
2 Als je niet kunt leveren, communiceer dan met de klant
3 Als de klant met jou communiceert, antwoord dan
4 Neem de telefoon op
Jeroen

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Eerste keer kreeg ik inderdaad garantie op mijn oplader die binnen een jaar kapot ging (moest wel zelf de verzendkosten betalen, maar dat daargelaten)
Als het product weer kapot gaat binnen een jaar en jullie geven ineens geen garantie meer hierop, wellicht het product uit het assortiment halen?
Jamie
Barendrecht

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Ik /was/ tevreden met de klantenservice wat betreft garantie (ondanks ik zelf de verzendkosten moest betalen, maar dat daargelaten). Onderstaand het laatste mailcontact:

Van mij:
"Beste,

Ik heb vorig jaar in april contact gehad met jullie over een oplader die niet meer werkte. Nu heb ik, helaas, binnen een jaar weer hetzelfde probleem.. De lader stopt ineens met werken, en doet niks meer. Valt dit alsnog onder de garantie..?"

Reactie:
"Hoi,

Wat raar. Zou je onderstaande stappen eens willen doorlopen?
Rapport powermanagament sturen
Dat doet u door linksboven naar het Apple’tje te gaan
Klik op ‘Over deze Mac’
Klik op ‘Meer info…’
Klik op ‘Systeemoverzicht…’
Klik op ‘Voeding’ of ‘Power’ onder het kopje ‘Hardware’
U krijgt dan een rapport van het powermanagement welke u gewoon kan copy pasten in het antwoord op deze mail conversatie.
We horen graag nog even!"

Mijn respons:
"Hoi,

Ik zou dit heel graag willen doen, maar de MacBook is leeg en laadt momenteel niet op. Is het mogelijk om dit via de browser op te zoeken? En zo ja, hoe kan ik dit doen?"
Waarop ik deze reactie ontving:
"Hoi,

Ik heb het nog even nagekeken. Ik zie hier dat we de adapter al een keer vervangen hadden voor je. Ik vind het erg lullig alleen betekent een vervanger niet dat dan de garantieperiode opnieuw wordt verlengd. Daar de eerste bestelling dateert van juli 2017 kan ik de adapter helaas niet onder garantie vervangen. Wat ik wel voor je zou kunnen doen is je een korting aanbieden van 15% op een eventuele nieuwe bestelling.

Excuus voor het ongemak en ik hoor graag van je!"

Dus ik krijg voor de tweede keer een ondeugdelijk product in huis, maar omdat dit eerder is gebeurt krijg ik een kortingscode van 15%. Ik snap dat dit de voorwaarden zullen zijn, maar ik vind het erg jammer dat ik weer binnen een jaar met een kapotte lader zit. Vervelend als student zijnde! Dus dit is mijn laatste bestelling geweest bij dit bedrijf, ik raad ze dan ook niet aan.
Beste Klant,

Wat vervelend dat uw ervaring met onze organisatie niet positief is. Wij hebben per mail gepoogd het probleem met uw adapter op te lossen door allereerst meer inzicht te krijgen in de staat van de stroomvoorziening binnen uw MacBook. Vanwege het feit dat de macbook niet op te laden viel is dit niet gelukt.

Daarnaast bedraagt de garantieperiode op onze producten een jaar, waarbij deze bestelling dateerde van 18 maanden geleden. Bij wijze van coulance hebben we direct een korting aangeboden op een nieuwe bestelling.

Team macbook-adapter.nl

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten

Ik heb bij dit bedrijf een bestelling geplaatst. De levering in België loopt vertraging op. De trackingcode van de levering wordt niet vrijgeven door deze firma. Bijgevolg kan ik mijn levering niet verder opvolgen in België. De telefoon wordt ook niet beantwoord.... Niet echt de service die men zou verwachten van een e-commerce bedrijf.
Beste mevrouw van Kuyck,

Wat vervelend dat u minder tevreden bent. Uw bestelling stond in eerste instantie niet op onze website, waarna wij voor u op onderzoek zijn uitgegaan om alsnog de juiste producten voor u te vinden. Gelukkig is dit gelukt. Daar deze methode niet onder het standaard verzendproces valt is het lastiger deze te volgen.

Uw zending is meerder keren aangeboden door de firma GLS, echter op tijdstippen dat u niet thuis was. Gelukkig is uiteindelijk alles naar behoren geleverd. Wij vinden het erg vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen.

Team Macbook-adapter.nl
Ingrid Vancuyck
Kampenhout

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Weinig, echt zwaar teleurgesteld en het vertrouwen in dit bedrijf heb ik verloren. Ik zou hier nooit meer iets kopen.
Ten eerste, als een product niet meer op voorraad is hoor je dit aan te geven op je website. Ik vertrouw op de snelle bezorging als dit aangegeven staat op de website, en verwacht dan niet een week te moeten wachten op mijn product omdat deze toch niet op voorraad blijkt te zijn. Mocht dit dus wel het geval zijn, hoor je je klant hierover op de hoogte te stellen, ook dit is niet gebeurd.

Uiteindelijk na zelf contact opgenomen te hebben is mij verteld de accu binnen een paar dagen in huis te hebben, ook dit was weer niet het geval zonder hierover op de hoogte gesteld te worden.

Normaal gesproken ben ik helemaal niet van de reviews schrijven, maar voor dit onproffesionele gedrag neem ik zeker een uitzondering.
Jesper

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Redelijk snelle reactie op vraag over bezorgkosten
25-1 besteld; Op 30-1 nog bericht dat bestelling onderweg is. Vraag daarover op 29-1 nog niet beantwoord.
Tip1: Communiceer
Tip2: Kom belofte over levertijd na
Tip3: Neem telefoon op als er wordt gebeld.
tip4: beantwoord schriftelijke vragen (via klantenservice op website) over levering per ommegaande.
Johan
Noordwijk

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website
Apparaat, Apple charger, was al na drie dagen defect, terugzenden moet je zelf betalen, bedrijf geeft ook na twee keer vragen geen antwoord op vragen.
Beste heer Kamphuis,

Zou u uw review willen verwijderen? U verwart ons met een andere leverancier. Dit is ook aangegeven in ons telefonisch onderhoud.

Team MacBook-Adapter.nl
B. Kamphuis
Wanroij

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten

Batterij werkt niet goed voor mijn Macbook. Na terugsturen waar ik voor betaald heb, kreeg ik dezelfde batterij een paar dagen later terug. Na schrijven zeiden ze dat ze de batterij zouden analyseren. Weer later nog nagevraagd en toen zeiden ze dat de batterijen die ze ontvangen worden vernietigd. Een nieuwe opgestuurd gekregen die het net zo slecht doet. Nu zit dus mijn 4 jaar oude batterij met 1400 cycli er weer in, want die doet het dus beter...
Beste Brian,

Dank voor je bericht.
Wij sturen nimmer oude accu's ter vervanging. Dit doen wij niet om verschillende redenen. Met als voornaamste reden dat wij problemen graag zo snel mogelijk naar tevredenheid willen oplossen voor onze klanten. Bovendien zijn de kosten voor alleen al het afhandelen van een retour dusdanig hoog dat wij het risico niet willen lopen dat een accu opnieuw vervangen moet worden. Beide exemplaren zijn grondig getest en er is vastgesteld dat de maximale mAh waarden hoog zijn. Ook zijn er geen storingen gevonden, dit doet ons vermoeden dat het probleem elders zit. Wij hebben over bovenstaande ook uitgebreid contact gehad. De order is geannuleerd en wij hebben het geld teruggeboekt.
Met vr. groet, MacBook-Adapter.n
Brian

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
ik krijg eerder een verzoek om te beoordelen, dan dat ik de spullen heb ontvangen.
eerst spullen leveren, anders kan ik er ook niets over zeggen, of eerder leveren is ook een optie.
Bij contact blijkt het pakket afgeleverd te zijn, maar er is niets ontvangen, ook op de camerabeelden is niets te zien.
Beste klant,

Dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bestelling op 5-12 (21.01u) mogen ontvangen. Deze bestelling is dezelfde avond nog verstuurd en op 6-12 (11:15u) afgeleverd.
Ik zal u zo ook even (nogmaals) de track en trace mail toesturen.

Team MacBook-Adapter.nl
V-lite computer service