MacBook-Adapter.nl

Pluspunten

bij verkeerde bestelling onmiddellijk gepoogd om telefonisch dit recht te zetten, maar zelfs na 10X proberen, wordt de telefoon NIET opgenomen. Tegelijkertijd een mail gestuurd m de verkeerde bestelling tegen te houden. Pas 's anderendaags een antwoordmail gekregen dat ze de zending niet hebben kunnen tegenhouden...portkosten voor het terugsturen van het verkeerde onderdeel kost mij extra 18€. Geen goede service!
Antwoord MacBook-Adapter.nl
Beste heer Bodson,

Wat vervelend dat e.e.a. op deze manier is verlopen. Wij proberen ten alle tijden onze bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Gevolg hiervan is dat we een uiterst snelle verbinding met PostNL hebben waardoor bestellingen zo goed als real time worden verstuurd. Bij verkeerde bestellingen is het daardoor lastig om deze nog te annuleren, in het bijzonder bij onze Belgische klanten.

In deze gevallen is het raadzaam om een pakket te weigeren aan de deur. Zodoende wordt deze automatisch aan ons geretourneerd zonder dat hier verdere kosten aan verbonden zijn.

Uiteraard betreuren wij de gang van zaken.

Hartelijke groet,

Team Macbook-adapter.nl
paul bodson
zoersel, Belgie

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Product is waardeloos, de batterij doet het niet langer dan 5 uur, en ik verwacht van een nieuwe batterij minimaal 8 uur
Lex

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Niet. Aankoop werkt niet en communicatie hierover is niet mogelijk.

H.

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Netjes geld terug kregen, wanneer ik heb besloten om mij geld terug te vragen.
- de kwaliteit van de Macbook accu's is zeer slecht. De eerste is binnen 3 maanden kapot gegaan. Vervolgens heb ik een tweede ontvangen, en die heeft het uiteindelijk 2 maanden volgehouden.
- werken niet nauwkeurig. Zo hebben zij een accu naar het oude adres gestuurd, terwijl er expliciet bij stand dat ik een nieuw adres heb.

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Geachte persoon.de wacht tijd is veel telang,11 dagen om te leveren is te lang.het zet je meteen aan om elders te bestellen.
Batterij was niet het zelfde model maal als wat ik besteld heb.paste wel goed.batterij is eerder leeg dan mijn originele. ruim 2a3 dagen korter gebruik met de zelfde bewerking .
maak levering korter.max 3a4 dagen ,bedenktijd geen 10 dagen.hoog uit 3 dagen.daar door voel je minder verder naar andere winkel.

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten

De adapter zorgt ervoor dat m’n touch pad niet meer naar behoren werkt.

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Website is goed ingedeeld
De huismerk opladers betrouwbaarder maken. Mijne stopte ermee na 14 maanden terwijl mijn macbook batterij nog in goede staat is. Dus helaas buiten de 12 maanden en kan hem dus ook niet retourneren.
Vasco

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Wel tevreden over service van dit bedrijf, maar niet tevreden over product oude originele Apple accu met 950 laad cycl teruggezet deze vele malen beter, nieuwe accu na 1.5 uur leeg
Niet in omschrijving beschrijven wat de accu leveren kan
Antwoord MacBook-Adapter.nl
Beste Franc,

Wat vervelend, hier moet een verklaring en oplossing voor zijn.

Wij nemen contact met u op.

Team MacBook-Adapter.nl
Franc