MacBook-Adapter.nl

Pluspunten
De oplader doet het.
5 dagen levertijd. Werd afgeleverd in de papiercontainer.... Gelukkig wel gevonden.
x
L

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Goede omschrijvingen over product en redelijk snel klaar met bestellen. 2 dagen later had ik de batterij binnen
Bereikbaarheid. Ik belde met een vraag en heb tevens gemaild op een normale werkdag en ik heb via beide kanalen geen respons gehad. Alleen slechts geautomatiseerde mails. Had dan liever niet tevergeefs aan de lijn gehangen. Liever speelt er een bandje met dat er geen medewerker beschikbaar is.

En niet claimen dat als er voor 23:59 is besteld, het op de volgende dag geleverd is. Het duurde een dag langer, wat ik overigens niet heel erg vond. Maar geef het in ieder geval aan
Mooncave

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
snelle levering
batterij zou voor A1398 zijn maar past niet....
Beste Arnoud,

Wat vervelend dat het product niet de juiste lijkt te zijn voor je macbook. De bouwperiodes van de verschillende MacBooks zijn vrij specifiek dus wellicht is er daar iets niet goed gegaan. We hebben je zojuist een mail gestuurd om het probleem te verhelpen.

Hartelijke groet,

Team macbook-adapter.nl
Arnoud

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Niet tevreden over het product. Ben nog in afwachting van reactie op mijn mail hierover.
Rosa
Amersfoort

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Aanbod, kwalitatief goede accu
Klantenservice verbeteren: daadwerkelijk reageren op e-mail, telefoon oppakken, op tijd verzenden.
Benjamin

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Snel levering
N.v.t
J. S.
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Ze leveren uiteindelijk.
Communicatie niet optimaal, levering slecht. Ondanks de feestdagen bestaat de indruk dat het bestelling simpelweg niet tijdig werd verzonden (in tegenstelling tot de gestelde leveringstijd: 1 werkdag)
Beste klant,

Excuses voor het ongemak. Inderdaad hebben we ten tijde van de feestdagen te kampen gehad met langere levertijden dan normaal. Dank voor uw advies, wij gaan intern bespreken hoe wij e.e.a. nog duidelijker kunnen vermelden.

Team MacBook-Adapter.nl

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Kwaliteit accu lijkt goed op eerste gezicht en passend gereedschap erbij geleverd
Bezorging duurde lang en werd niet op de hoogte gehouden over de vertraging en wanneer mijn bestelling bezorgd zou worden
Beste Sander,

Wat ontzettend vervelend. Als het goed is, heeft u een track en trace mail van ons ontvangen. Wat nog wel eens kan gebeuren, is dat deze in de SPAM folder terecht komt. Ik zie tevens dat de bestelling op 25-12 is geplaatst, waardoor levering langer heeft geduurd dan normaal.

Excuses voor het ongemak.

Team MacBook-Adapter.nl
Sander
Zwaagdijk-West

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Matige accu voor mijn MacBook Ali uit 2008 geleverd.

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Kwalitietsproduct
Het product was niet op tijd geleverd, kreeg ook pas 4 weken na levering van het product de track&trace code van de postnl toegestuurd.
Matthijs

Gepubliceerd op: 08/01/2019