PSslapen.nl

Pluspunten
Goede communicatie en zeer snelle levering.
Ik weet zo geen verbeterpunten
Beste Karlijn,

Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie en snelheid van leveren waardeert.

Veel slaapplezier toegewenst.

Karlijn

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Alles klopt! Nabellen cq. bevestiging over geplaatste bestelling. Snel bezorgd en geen gedoe.

Beste Pieter Bas,

Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u ons product en de communicatie waardeert.

Veel slaapplezier toegewenst met het tipibed.

PB
Voorburg

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Goede service, ik werd de volgende ochtend naar het plaatsen van mijn bestelling al gebeld met de vraag wanneer de levering kon plaats vinden. Dit kon al de volgende dag! Echt super geregeld. Ook nadat ik later een vraag had werd dit snel opgepakt en er werd goed meegedacht.

Beste Femke,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Dat is precies waar wij voor willen staan een goede service. Veel slaapplezier toegewenst.

Femke

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Mooie hoogslaper!
Planken waren krom getrokken
Beste klant,

Vervelend om te lezen dat de planken krom zijn getrokken.

Er zijn wat mogelijkheden om dit op te lossen. Wij adviseren u graag. U kunt ons bereiken via de telefoon of per mail.

Team PS Slapen.nl

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Snelle service. Vriendelijke hulp bij juiste keuze en zeer correcte after sales

Beste Kim,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Dat is precies waar wij voor willen staan een betrouwbare levering en een goede service. Veel slaapplezier toegewenst met het twijfelaarbed.

Kim
Gilze

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Geweldig bedrijf. Goede communicatie, mooie producten
Beste Marlieke,

Veel slaapplezier toegewenst met het kajuitbed Sherwood.

Marlieke
Nuland

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Beste Martijn,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Wij wensen u veel slaapplezier toe.

Martijn
Steenwijk

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, van een zeer stevige, handig in elkaar te zetten hoogslaper voor mijn dochter. Zelden een meubel in deze prijsklasse gevonden, van deze goede kwaliteit. Mijn dochter is nu 7 jaar, en ik durf met volle overtuiging te garanderen, dat ze van dit ded kan blijven genieten tot haar zusje van nu 1.5 jaar, het van haar overneemt.

Beste Rob,

Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u ons product en service waardeerd.

Veel slaapplezier toegewenst met de hoogslaper Smoozy.

Rob
Erp

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
vlotte reactie na bestelling, telefonisch overleg over bezorgen, keurig afgeleverd met wat aanwijzingen, persoonlijke touch.

Beste Rijk,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Dat is precies waar wij voor willen staan een betrouwbare levering en een goede service. Veel slaapplezier toegewenst met het stapelbed Stim.

Rijk
Barneveld

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Pluspunten
I made the purchase one night and the next morning this SUPER NICE gentleman called me to schedule the delivery which was possible from the next day on - apparently this is not so common among bed shops around here. Another nice gentleman from the delivery company brought everything carefully in (also not that common) and all of it was a very smooth and pleasant customer experience, they are a customer oriented company.
Although they sell well known brands and their e-commerce works flawlessly, it took me a while to find out about them - I read a recommendation on a Facebook group. So maybe they need to work on their SEO, as they’re never on google organic results, and it’s a pity that other crappy stores are up there when we search for beds and PS Slapen is not.
Dear Cecilia,

Thank you for this amazing review!

We aim to deliver the best service possible, we are glad to hear that we've been able to realise this for you.

We will take your points of improvement into account for the further development of our webshop.

Thank you and kind regards,
Team PSSlapen
Cecilia