Veelgestelde vragen

Kan ik alleen als consument beoordelen?
Elk bedrijf dat je beoordeelt kan je als particulier of als bedrijf beoordelen. Zo kan je dus bedrijven beoordelen die je privé hebt ingeschakeld of voor je werk (zakelijk) hebt ingeschakeld. Let op: je kan alleen bedrijven beoordelen waar je klant van bent of bent geweest.

Moet ik een account aanmaken om bedrijven te beoordelen of registreren bij KiyOh?
Nee, dat hoeft niet. Meestal krijg je op verzoek van een bedrijf per e-mail een uitnodiging en kun je het bedrijf beoordelen. Maar je kunt ook direct een beoordeling achterlaten via de website van KiyOh door een bedrijf op te zoeken. We vragen dan wel om je e-mailadres in te vullen, zodat we je een verificatiemail kunnen sturen. Je e-mailadres wordt verder niet gebruikt door KiyOh voor andere doeleinden.

Kan ik mijn beoordeling aanpassen of verwijderen?
U kunt binnen 30 dagen uw beoordeling aanpassen of wijzigen. U dient hiervoor  een email te sturen naar info@kiyoh.nl met het verzoek om de beoordeling aan te passen. Hierin dient u aan te geven met welk e-mailadres de beoordeling is gedaan. u ontvangt dan van ons een directe link om de beoordeling aan te passen.

Hoe pas ik mijn beoordeling aan of verwijder ik de beoordeling?
U klikt op de link die u heeft gekregen en kunt direct de beoordeling aanpassen. Vervolgens klikt u op 'versturen' en de aanpassing is opgeslagen.

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ