Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Fashion for Less

Pluspunten
Scherpe prijs en prima klantenservice.
Ik belde ze even voor een vraag en heb (bijna) niet in de wacht gestaan en werd goed geholpen. Wel had ze mijn bestelnummer nodig terwijl postcode en huisnummer ook zou kunne voldoen. (bestelnummer is onmogelijk om te onthouden)
Sneller leveren, heb nu 3 à 4 dgn. gewacht. Dat is natuurlijk ook niet zo heel lang, maar het kan binnen een halve dag verstuurd/ontvangen worden met andere koeriers. Die ze nu gebruiken werken bijv. niet op zaterdag en dat past niet in deze tijd waar mensen steeds meer online winkelen. Wil concurrerend zijn dan moet je snel leveren.
Kneel@
Flevoland

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen. Zou u uw cijfer willen toelichten? Wij willen continu onze service verbeteren, vandaar dat we graag uw feedback ontvangen. Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten

Beschrijving van pasvorm beter weergegeven, normaal is mijn maat l, de trui die ik heb besteld bijna 2 maten te groot.
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wij gaan hier naar kijken. Zou je ons nog wel kunnen laten weten om welk artikel het precies ging? We zien namelijk dat je truien van twee verschillende merken had gekocht. Horen graag van je!

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Snelle levering en service.
Ondanks dat er iets verkeerd geleverd werd,is dit snel opgepakt en nageleverd.

Dennis
Maarssen

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Super mooie artikelen. Mooie makkelijke site. Super snelle bezorgdienst

Van zondeten
Santpoort

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten

ik heb nog mijn pakket niet ontvangen
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, we zien dat het pakket uiteindelijk toch bij je is aangekomen. Dit is ook netjes in 3 werkdagen gebeurd. Helaas was de uitnodiging voor deze beoordeling daarvoor al gestuurd. We hopen dat je alsnog het ontvangen product en bestelproces wilt beoordelen!

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Ik moet 6,95 EUR betalen voor een retour. Zo verliezen jullie klanten. Ik zal nooit meer jullie jullie website gebruiken.

Antwoord Fashion for Less
Hoi Janet, we vinden het jammer dat je ons enkel beoordeelt op de retourkosten. Uiteraard was daardoor automatisch ook het bestelde product niet zoals gewenst. We kunnen helaas niet gratis retourneren aanbieden omdat we anders niet zulke scherpe prijzen kunnen aanbieden op de website. We sturen wel altijd eventuele omruilingen weer kosteloos op naar onze klanten.

Janet v Kleef
Heiloo

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Super snelle levering.

Erik

Gepubliceerd op: 19/10/2018