Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Andrea
Woudsend

Pluspunten
Wist niet dat jullie neppen troep verkopen..
Antwoord Fashion for Less
Dag Jorn, dat verkopen wij ook niet. Dus we snappen niet waar deze reactie op gebaseerd is. Als de kwaliteit is tegen gevallen dan vinden we dat erg jammer, maar nep artikelen verkopen wij absoluut niet.

Jorn
Grave

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Alles snel en correct geleverd

Ineke
Zwolle

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
goede aanbieding.
snelle levering

Willem

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Haaksbergen

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Niks
Op tijd bezorgen
Verkeerde bestelling
Onprofessioneel
Antwoord Fashion for Less
Dag Yilmaz, we zien inderdaad dat de levering lang op zich heeft laten wachten. Echter ligt dit een beetje buiten onze macht. Onze pakketdienst GLS had problemen, gelukkig gaan we snel over naar DHL. Als je van ons echt de verkeerde artikelen hebt ontvangen dan horen we dit graag en zullen we het altijd correct oplossen met gratis omruiling voor de juiste artikelen. We hebben geen melding gehad hierover. Mocht je dit nog opgelost hebben, contact ons dan direct even per telefoon 0252348614 of e-mail info@fashionforless.nl

We vinden het vervelend als er dingen misgaan, maar doen er alles aan om het zo goed en snel mogelijk op te lossen.

Yilmaz
Wateringen

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Goedkoop
Ik vind het echt slechte kwaliteit, hij is veel te dun voor een hoodie en zit niet fijn. Hij ziet er anders uit dan op de site, oftewel opgelicht! Nu moet ik ook nog eens de retourkosten zelf betalen! Echt belachelijk dit.
Antwoord Fashion for Less
Dag Nils, jammer dat de kwaliteit van het artikel is tegengevallen. De retourkosten zijn in principe voor de klant zelf, maar als wij het met onze klant eens zijn dat informatie op onze site niet overeen komt met de realititeit kunnen we altijd tegemoet komen in de vorm van korting of een gratis retour. Ook zullen we dan altijd direct de informatie aanpassen!

Nils
Groenlo

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Snel geleverd,
Meer modellen
Cor