Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Fashion for Less

Pluspunten
Goedkoper dan ergens anders.
13 juni bestelt, nog geen mail of bericht gekregen wanneer ik het kan verwachten.
K Coetzee
Soesterberg

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Geen verzendkosten.
Duidelijke mail over bestelling en levering.

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Komt afspraken na.

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Vriendelijk
Geen producten aanbieden die er niet zijn.

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Goed geregeld

W.h.
Roosendaal

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Mooie spullen.
Snelle reactie op de mail (erg fijn).
Prijs is concurrerend.
Communicatie onderling, lees wat de klant schrijft. Jullie hebben een vakje voor opmerkingen..lees deze dan ook!
Zo voorkom je onduidelijkheden. MIJN VOORBEELD:
Ik had een short die gaten kreeg na 4 mnd ofzo, veel te snel dus.. Ik heb er over bericht en kreeg 10 % korting op een volgende aankoop, maar daar ging ik uiteraard niet mee akkoord want het hoort niet te kunnen met zulke dure onderbroeken (dat weten bij FFL ook wel) maar goed ze probeerde het toch. Nadat ik het aan had gegeven hier niet mee akkoord te gaan, mailde ze mij dat ik de 2 shorts terug kon sturen op hun kosten en dat zij nieuwe sturen. Nou dat vond ik netjes, dus ik de gewassen shorts opgestuurd en anderhalve week (!) vroeg ik waar het bleef. We hebben het geld aan u over gemaakt, want er zat geen retourbon bij waarop stond dat het omgeruild zou worden. A: hadden we dat toch al afgesproken? B: had ik natuurlijk wel een bon ingevuld met de verwijzing naar de mail. Ze schreven terug dat ik nieuwe kon bestellen op de site, alleen deze waren weer duurder dan die ik toen kocht. Omdat ze speciaal voor mij brede elastiek hadden uitgezocht heb ik het laten zitten. Maar het had natuurlijk anders gemoeten.
Voor de rest ben ik nu heel blij met 2 hele nieuwe shorts.
Cor
Flevoland

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Goeie service en al topbedrijf!
Nee
Rosita
Lummen

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
goed behandeling van foute bezorging door vervoerder .
bedankt

m.kleine
sittard

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Had een vraag gesteld over mijn bestelling en die werd snel en correct beantwoord, altijd goed. Had het product overigens besteld via miinto

Mark
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Leuke aanbiedingen en snelle levering!

Sheila
Wijnaldum