Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Fashion for Less

Pluspunten
Superga's zijn super mooi!

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Snel service en goede kwaliteit
Grafiek voor de maat
Zutphen

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Ik heb de verkeerde kleur schoenen ontvangen, maar dit is goed opgelost.
Goedemiddag,

Erg vervelend te horen dat u de verkeerde kleur schoenen ontvangen heeft. Wij hebben uw mail ontvangen en daar maandagochtend direct op gereageerd. Diezelfde mail met de oplossing is zojuist nogmaals verstuurd. Hopelijk is deze aangekomen. We horen het graag.

Groet,
Linda
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Ik heb de verkeerde kleur schoenen ontvangen en wacht nog op een oplossing. Bij een geschikte oplossing, ben ik weer een tevreden klant

Etten-Leur
03/04/2019

Pluspunten
Prima opgelost vandaag al een nieuwe in de bus
Had er 6 boxers gekocht en de kwaliteit laat te wensen over. toen ik er de eerst keer 1 aantrok kwam er al een grote scheur in. Nog niet aan het bedrijf gemeld.
Antwoord Fashion for Less
Dag Willem, wat vervelend dat één van de boxershorts al is gescheurd. Zou je ons kunnen mailen hierover op info@fashionforless.nl? Dan zullen we dit netjes oplossen. We hebben verder nog geen klachten gehad op deze boxershorts.

Willem
Voorburg

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Voorburg
02/04/2019

Pluspunten
Tot nu nog geen !
Ik plaatse een bestelling, en vervolgens vroeg ik per mail tevergeefs -tot tweemaal- toe om een reactie op mijn vraag. Is men wel bereikbaar ?
Temeer daar ik ook om een leesbevestiging heb gevraagd .
Vooralsnog weet ik niet of ik dit bedrijf moet beoordelen met een 'ja' of een 'nee'.
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, wij proberen tevergeefs terug te mailen. Op het gegeven e-mailadres krijgen wij helaas steeds een foutmelding terug. Gelukkig konden we je bereiken per telefoon. Bedankt voor de feedback, die gaan we direct meenemen in onze website.

C.HOEK
KATWIJK

Gepubliceerd op: 16/04/2019

3 a 4 dagen is gewoon echt te lang
En er zit een fout in de schoenen
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, jammer dat 3 tot 4 dagen te lang wachten was. We zijn hier verder wel duidelijk over op de website ''1-4 werkdagen''. Maar een fout of defect in de schoenen is natuurlijk nooit goed! Onze excuses hiervoor. We bieden hier natuurlijk wel een kosteloze retourzending voor aan.

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Gratis verzenden, snel, goedkoop

Nikki

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Ik heb een mooi product op de site gevonden en makkelijk afgerekend.
Inpakken.. Ik heb een duur horloge gekocht, maar merkte dit niet aan de manier van inpakken/het was geen luxe ervaring. Wanneer ik dit horloge in een fysieke winkel had gekocht, was dit waarschijnlijk beter geweest.
Antwoord Fashion for Less
Goedemiddag J., ja ongetwijfeld zal de ervaring in dure juwelier beter zijn geweest. Wij kunnen daar helaas niet aan tippen, puur omdat de kosten daardoor snel te hoog worden. En wij dan niet de scherpe aanbiedingsprijzen kunnen hanteren. Blij te horen dat het product wel helemaal naar wens is!

J.

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
- snel antwoord gekregen op berichten die ik heb gestuurd via het contactformulier
- prettig geprijsde artikelen
- Selectie van DHL parcelshop tijdens bestelling leek niet goed te werken
Antwoord Fashion for Less
Dag Erik, vervelend dat je niet een DHL parcelshop kon kiezen. We hebben er verder geen klachten over gehad, hebben het ook nog bekeken met DHL maar alles lijkt goed te werken. Waarschijnlijk zal het tijdelijk bug geweest zijn. Wel balen dat jij daar precies last van had!

Erik