Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Pluspunten
Veel e-mail contact gehad met dit bedrijf. Het staat niet in de algemene voorwaarden dat de retourkosten voor de klant zijn. Het pakket werd bezorgd met DHL, maar moest het retour zenden met PostNL daardoor moest ik meer retourkosten betalen.
Er werd via de mail onbeschoft gereageerd op mijn berichten. Een tegemoetkoming zat er al helemaal niet in. Zeer slechte service. Jammer dat het zo is gelopen.
Antwoord Fashion for Less
Dag Helena, we vinden het erg jammer dat het niet duidelijk genoeg was dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Dit staat wel gewoon vermeld in onze retour voorwaarden. Het retour sturen mag overigens gewoon met een pakketdienst naar keuze, dat hoeft niet per se met PostNL. Mijn collega heeft u netjes en beleefd te woord gestaan, dus we vinden het erg vervelend dat u nu beweert onbeschoft te zijn behandeld. Wij zijn altijd netjes tegen onze klanten, en als wij weten dat we verkeerd zitten komen we ook altijd onze klanten tegemoet.

Helena
Appingedam

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten

Matige kwaliteit, slechte retournering policy.
Antwoord Fashion for Less
Hoi Ondrej, jammer dat je bestelling is tegen gevallen. We horen nog graag wat er precies niet goed was aan jouw bestelling. Qua retournering is het zo dat we helaas niet kunnen veroorloven om gratis retourneren aan te bieden. Dan zouden we niet onze lage prijzen kunnen behouden.

Ondrej

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Verkeerde schoenen gekregen
Antwoord Fashion for Less
Goedemiddag, helaas waren er twee zendingen met elkaar verwisseld. Slordig! Gelukkig konden we het oplossen door middel van een gratis retourlabel. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Enige beetje positieve is, snelle levering.
Schrap de retourkosten. Denk dat dan meer mensen bij jullie gaan bestellen. Slechte service om de klant retourkosten te laten betalen. Vondt het bestelde item anders niet goedkoop. Blij dat ik niet meer items heb besteld. Dan had ik de gehouden items moeten betalen + het item wat eventueel terug moest. Zo verdienen jullie nog aan klanten terwijl ze niks gekocht hebben.
Antwoord Fashion for Less
Helena, we vinden het erg jammer dat we een slechte beoordeling ontvangen. Ook is het jammer dat jouw artikel niet goed was, waardoor je het moest terugsturen. We hebben echter wel bewust gekozen om niet gratis retourneren aan te bieden. Omdat we anders niet meer de laagste prijzen kunnen aanbieden. Die laagste prijs was waarschijnlijk ook direct de reden dat je bij ons kocht in eerste instantie. We zijn hier verder ook open en eerlijk over, klanten kunnen dus teruglezen dat retourneren voor eigen kosten is.

Helena

Gepubliceerd op: 08/04/2019

25/03/2019

Pluspunten

Ik zou de verzendkosten terug krijgen. ik moest een mail schrijven met mijn rek nr, ik heb een mailtje gestuurd, een chat, maar de verzendkosten ontvang ik niet!
Antwoord Fashion for Less
Dag Marina, jammer genoeg had je een ander artikel verwacht. We hebben elkaar gesproken en het bleek dat wel het juiste artikel was gestuurd maar dat je toch op zoek was naar een ander model. Om u tegemoet te komen kon het gratis retour worden gestuurd!

Marina
DIEREN

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten

Er is een verkeerd product geleverd, ik heb een chat gestuurd,daarna een mail, maar men reageert niet!

DIEREN
18/03/2019

Pluspunten
verkeerde maat geleverd. Dom.
Nog niets gehoord over nalevering!
opletten!!
Antwoord Fashion for Less
Dag Frank, wat slordig! We zullen natuurlijk zo snel mogelijk de juiste maat opsturen, maar daarvoor ontvangen we wel altijd graag eerst de verkeerde maat weer terug. Deze kan worden teruggestuurd met het gratis retourlabel dat je van ons krijgt, wanneer wij iets verkeerd leveren.

frank
Bussum

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Heel slecht. Ik heb mijn pakketje nu nog steeds niet binnen.

Antwoord Fashion for Less
Hoi Xiao, wat jammer dat je pakket later is geleverd dan beloofd. Het is natuurlijk de bedoeling dat een beoordeling wordt gevraagd nadat je het pakket hebt ontvangen. Gelukkig is het pakket alsnog geleverd en we hopen dat het product wel goed bevalt.

Xiao Zheng
den haag

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Goede prijs snelle levering
Had verwacht dat ik kosteloos terug kon sturen want 1 shirt van de 2 die ik besteld heb van dezelfde maar is gewoon kleiner , nu zie ik dat ik zelf retourkosten moet betalen !!
Ik zal dit bedrijf net aanbevelen en zal er ook niks meer kopen
Antwoord Fashion for Less
Hoi Michel, jammer dat we gelijk zo een slechte beoordeling ontvangen, maar ook begrijpelijk als je had verwacht gratis terug te mogen sturen. Wij hebben het nagekeken maar kunnen echt niet duidelijker neerzetten dat het terugsturen op eigen kosten is. Zoals vermeld in ons retourproces. En uiteraard vooral jammer dat 1 shirt te klein was, anders had je het ook niet terug hoeven te sturen. We gaan nog eens kijken naar het maatadvies van de door jou bestelde artikelen!

Michel tromp
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Snel geleverd
Maatvoering klopt niet
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, erg jammer dat de maat van jouw producten niet goed was. We doen wel altijd ons best om een zo goed mogelijk advies te geven. Dit doen we ook op basis van jouw feedback. We gaan bij deze artikelen nog eens kijken of dit goed is gegaan en zo nodig aanpassen. Bedankt voor de feedback!

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten

gegevens correct ingevuld, product naar niet bestaand adres verstuurd. Moest daar zelf over e-mailen, zou opnieuw verstuurd worden.
Week verder, niets gehoord, niets ontvangen.
1/5 wouldnt recommend.
Antwoord Fashion for Less
Goedemiddag, erg spijtig dat de beoordeling al was gegeven terwijl het pakket nog onderweg was. Jammer genoeg was er probleem geweest met het huisnummer van uw leveradres waardoor de levering niet goed ging. Inmiddels is het pakket wel geleverd, maar helaas veel later dan verwacht. Excuus daarvoor! Hopelijk bevalt het product wel en kunt u er lang plezier van hebben.

Vriendelijk groet,

Gepubliceerd op: 25/02/2019