Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Fashion for Less

Pluspunten
Lage prijs.
Mijn bestelling kwam aan in de verkeerde maat en na 48 uur dat ik een mail heb gestuurd had ik nog geen antwoord ontvangen.
Antwoord Fashion for Less
Goedemiddag, vervelend dat de verkeerde maat was opgestuurd. Uiteraard lossen we dat altijd op met een gratis retourlabel! De reactietijd was langer omdat je mailtje helaas niet naar het goede e-mailadres was gestuurd.

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
Snel antwoord op mail.
Schoenen waren niet meer voorradig, geen bericht over ontvangen maar in een keer een mailtje met terugbetaling, jammer
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, ja helaas had je een erg populair model besteld. Hierdoor kwamen we voor jou net een paar tekort. We kiezen dan om direct terug te betalen, omdat we dat het eerlijkst vinden voor onze klanten, zodat ze wellicht snel elders nog wel het zelfde model te kunnen kopen. We nemen je feedback mee en zullen in de toekomst ook onze klanten van te voren even op de hoogte brengen als een artikel helaas uitverkocht blijkt te zijn. Vonden het erg jammer dat we jouw schoenen niet meer konden leveren!

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten

Bestelling duurt lang voordat het arriveert. Product was te groot, dus teruggestuurd, maar de dikke €6,95 verzendkosten komt voor rekening van de klant, jammer...
Antwoord Fashion for Less
Dag Jiska, jammer dat de schoenen te groot waren. De retourkosten kunnen we inderdaad niet vergoeden, omdat we anders niet deze goedkope prijzen kunnen aanhouden. Overigens sturen we wel altijd kosteloos een eventuele ruiling naar je op. Zou je van jouw product alsnog een maatje kleiner willen ontvangen? Laat het ons even weten via info@fashionforless.nl.

Jiska
Emmeloord

Gepubliceerd op: 20/04/2019

3 a 4 dagen is gewoon echt te lang
En er zit een fout in de schoenen
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, jammer dat 3 tot 4 dagen te lang wachten was. We zijn hier verder wel duidelijk over op de website ''1-4 werkdagen''. Maar een fout of defect in de schoenen is natuurlijk nooit goed! Onze excuses hiervoor. We bieden hier natuurlijk wel een kosteloze retourzending voor aan.

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Geen verschillende schoenmaten in één doos!!!!
Antwoord Fashion for Less
Gertrude, dat is inderdaad slordig. We gaan de artikelen van dit merk nog eens goed nakijken zodat dit niet meer voorkomt! Gelukkig konden we het oplossen door middel van een gratis retourlabel. Bedankt voor je feedback!

Gertrude
Delft

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Goede producten, prima prijzen, snelle verzending.
De klant laten betalen voor retourzending (€6,,95) is teleurstellend en voor mij reden om niets meer te bestellen. Een voorgedrukte retour-adressticker met een antwoordnummer zou jullie positie versterken. Misschien denken jullie nu dat het jullie kosten bespaart maar je raakt er klanten door kwijt!,
Antwoord Fashion for Less
Hoi Marga, onze verwachting is inderdaad dat onze kosten dan aanzienlijk stijgen. We zijn dan bang voor een veel hoger retourpercentage, waardoor we geen concurrerende prijzen meer kunnen bieden op onze site. We zijn daar verder open en eerlijk over, toch vinden we het jammer dat het voor jou een spelbreker is om nog eens bij ons te bestellen. Overigens, als er iets mis is met een bestelling dan zullen wij altijd een gratis retour aanbieden!

Marga de wolff
zuidwolde

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, je krijgt mail met track & trace om je pakket te volgen.
Nepmerken. Tenminste, de Ballin hoodi die ik voor mijn zoon heb besteld is niet echt. Hij heeft nog een Ballin en die is veel beter van kwaliteit. Je voelt het verschil van stof. Bovendien kan je aan het label zien dat het nep is. Echt jammer, want op de site staat dat het om echte merken gaat.
Antwoord Fashion for Less
Beste T, ja hier kunnen we heel kort over zijn. Wij verkopen geen nep artikelen. Wellicht vergelijkt u twee andere merken met elkaar, wij verkopen zowel ''Ballin Est. 2013'' als ''Ballin Amsterdam''. Deze twee ''merken'' worden anders geproduceerd en hebben een andere kwaliteit. Dus we vinden het erg jammer dat we deze beoordeling krijgen. Ondanks dat vinden we het jammer dat de kwaliteit van het artikel is tegen gevallen!

T
ELBURG

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten

Retourkosten betalen, ik vind het slecht dat ik iets bestel wat niet past en vervolgens 6.75 moet betalen om het terug te sturen. Ik heb daarom ook geen andere maat bestelt wat wilde niet het risico nemen dat ook die niet past en ik nog een 6.75 kan betalen. Dit houdt mij tegen om nogmaals iets bij jullie te bestellen.
Antwoord Fashion for Less
Hoi Yvon, ja dat kan ik heel goed begrijpen en wat jammer dat de maat niet goed was. Alleen is het voor ons echt niet mogelijk om het retourneren gratis aan te bieden. Op die manier kunnen we namelijk ook niet de scherpe aanbiedingsprijzen behouden. Bij ruilingen sturen we overigens wel altijd de nieuwe maat weer gratis op!

Yvon
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten

terugbetalen geretourneerd producten duurt te lang en klant moet zelf de retour kosten betalen.
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, ja helaas kunnen wij nog niet gratis retourneren aanbieden. Daardoor zouden namelijk onze prijzen aanzienlijk omhoog moeten gaan, waardoor we dus weer niet de scherpste prijzen kunnen aanbieden voor onze producten. We gaan wel kijken waarom het lang heeft geduurd om je terug te betalen, we blijven in ieder geval altijd binnen de wettelijk gestelde terugbetaalperiode van 14 dagen. Maar we snappen dat dit soms lang duurt, hier gaan we aan werken. Bedankt voor je feedback!

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
lage prijs
veel te lange verzendtijd en pakket
Antwoord Fashion for Less
Gijs, jammer dat je de levertijd te lang vond. We hopen dat dit met DHL veel beter zal gaan, omdat we dan ook op zaterdag kunnen leveren!

gijs
winterswijk