Website: www.fashionforless.nl
Adres: Vennestraat 18 2161LE
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0)252-348614

Fashion for Less heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad.

Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Fashion for Less

Pluspunten
n.v.t.
vreemde maatvoering:de onderkleding maat :L is kleiner dan mijn huidige maatM .
denieuwe kleding zit daardoor niet prettig.[is gewoon te klein]
Antwoord Fashion for Less
Beste Stegeman, jammer dat de maat van het product niet naar verwachting was. Wij houden echter gewoon de maataanduiding van onze leveranciers aan, daar kunnen wij derhalve helaas weinig aan veranderen.

Vriendelijke groet,

B.G. Stegeman
Eefde

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Supersnelle levering
De Ballin shirts zijn niet echt!!!
M
S

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en mailing hierover
Dat ik zelf de retourneerkosten moet betalen
Antwoord Fashion for Less
Dag Yvonne, jammer dat het niet van te voren duidelijk was dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Dan valt dat natuurlijk tegen achteraf. Toch kunnen we hier geen verandering in brengen, omdat we anders niet onze prijzen zo laag kunnen houden.

Yvonne
Nieuwstadt

Gepubliceerd op: 13/05/2019

N
2291rn

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
Tot nu nog geen !
Ik plaatse een bestelling, en vervolgens vroeg ik per mail tevergeefs -tot tweemaal- toe om een reactie op mijn vraag. Is men wel bereikbaar ?
Temeer daar ik ook om een leesbevestiging heb gevraagd .
Vooralsnog weet ik niet of ik dit bedrijf moet beoordelen met een 'ja' of een 'nee'.
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, wij proberen tevergeefs terug te mailen. Op het gegeven e-mailadres krijgen wij helaas steeds een foutmelding terug. Gelukkig konden we je bereiken per telefoon. Bedankt voor de feedback, die gaan we direct meenemen in onze website.

C.HOEK
KATWIJK

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Heb niet de kleuren gekregen die op de afbeelding stonden
Doen wat je moet doen! Leveren wat je adverteert! Mbt kleuren!
Antwoord Fashion for Less
Best MC, helaas kan ik je niet bereiken per telefoon. Hoor graag welke kleur je wel hebt ontvangen, wij kunnen niet terugvinden of hier iets anders is opgestuurd. Horen graag of je nog wilt ruilen voor de juiste kleur! Dit doen we dan uiteraard gratis.

MC

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten

Betaling is niet bevestigd, geen feedback op ontbreken orderbevestiging.
Nette verzendbevestiging en goed ontvangen.
Antwoord Fashion for Less
Goedemiddag, ja hier zijn we nog steeds druk mee. In de meeste gevallen worden de orderbevestigingen wel goed verzonden en ontvangen. We moeten echter bij ieder afzonderlijk geval goed uitzoeken wat er mis is gegaan, we hopen het binnenkort dus volledig te hebben opgelost. Wel goed om te horen dat het verder netjes is verlopen! Bedankt voor de feedback.

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Goed geprijsd
Reactie geven op vraag/opmerking n.a.v. kortingscode die niet werkt.
Antwoord Fashion for Less
Hoi Trees, wat slordig dat we niet hadden gereageerd! Hopelijk heb je nog wel van de kortingscode gebruik kunnen maken, anders komen we je daar nog graag in tegemoet!

Trees

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en goedkopen leveringskosten.
Maar de kwaliteit van de schoenen Foot locker trek ik in twijfel.
Julie
France

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
- Ziet er mooi uit
- Maat is goed
- Kwam snel aan
- Kleur is niet volledig, aantal lichtere vlekken
- Stof is erg dun
- Voelt als nep merk
Antwoord Fashion for Less
Goedemorgen, jammer dat het product niet helemaal naar wens is. Als het klopt dat er lichtere vlekken op de trui zitten dan zullen wij dit natuurlijk kosteloos gaan oplossen. Hiervoor kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Gepubliceerd op: 15/02/2019