Website: https://www.feelgoodecostore.nl
Adres: Busken Huetlaan 1 1401BB
Plaats: Bussum
Telefoon: +31623487340

FEEL GOOD eco store

Pluspunten
Mooi eco-product !!
Het tasje had heel gemakkelijk per post in een envelop verstuurd kunnen worden maar werd (in envelop) via DHL parcel post bezorgd.
Antwoord FEEL GOOD eco store
De ECOZZ Easy Travel past helaas niet door de brievenbus in verband met de hoogte van het artikel. Wij zijn hierdoor genoodzaakt het artikel te versturen per pakketpost.
Delft

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
het door mij gezochte artikel was op voorraad aanwezig
Tip:niet beloven dat een artikel voor 16 uur besteld en betaald de zelfde dag wordt verzonden zonder te vermelden dat jullie op vakantie gaan. Daardoor werd mijn bestelling op 24 okt. geplaatst en betaald (en op voorraad) pas bezorgd op 4 november! Slechte zaak!!
Antwoord FEEL GOOD eco store
Wij vinden het erg vervelend dat jouw bestelling later dan verwacht is geleverd.Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 16 uur worden normaal gesproken dezelfde dag verstuurd. Jouw bestelling is geplaatst in de herfstvakantie waarvoor speciale leveringsvoorwaarden golden ivm onze vakantie. Zowel op de homepage als op de ontvangstbevestiging was een tekst opgenomen dat alle bestellingen 30 okt. verstuurd zouden worden. Waarom je bestelling pas op 4 nov. bezorgd wordt door Postnl, is voor ons niet te achterhalen (brievenbuspost) en ligt buiten onze beïnvloedingssfeer. Wij willen benadrukken dat dit een incident is en bieden daarvoor onze excuses aan.

Gepubliceerd op: 21/11/2017