Bedrijfsgegevens

Website: https://www.feelgoodecostore.nl
Adres: Busken Huetlaan 1 1401BB
Plaats: Bussum
Telefoon: +31623487340

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FEEL GOOD eco store
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
42 beoordelingen (12 maanden)
43 beoordelingen (totaal)
1367 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (32)
17% (7)
2% (1)
5% (2)
0% (0)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Mooi eco-product !!
Verbeterpunten
Het tasje had heel gemakkelijk per post in een envelop verstuurd kunnen worden maar werd (in envelop) via DHL parcel post bezorgd.
Antwoord FEEL GOOD eco store
De ECOZZ Easy Travel past helaas niet door de brievenbus in verband met de hoogte van het artikel. Wij zijn hierdoor genoodzaakt het artikel te versturen per pakketpost.
Klant
Delft

Gepubliceerd op: 25/02/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
het door mij gezochte artikel was op voorraad aanwezig
Verbeterpunten
Tip:niet beloven dat een artikel voor 16 uur besteld en betaald de zelfde dag wordt verzonden zonder te vermelden dat jullie op vakantie gaan. Daardoor werd mijn bestelling op 24 okt. geplaatst en betaald (en op voorraad) pas bezorgd op 4 november! Slechte zaak!!
Antwoord FEEL GOOD eco store
Wij vinden het erg vervelend dat jouw bestelling later dan verwacht is geleverd.Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 16 uur worden normaal gesproken dezelfde dag verstuurd. Jouw bestelling is geplaatst in de herfstvakantie waarvoor speciale leveringsvoorwaarden golden ivm onze vakantie. Zowel op de homepage als op de ontvangstbevestiging was een tekst opgenomen dat alle bestellingen 30 okt. verstuurd zouden worden. Waarom je bestelling pas op 4 nov. bezorgd wordt door Postnl, is voor ons niet te achterhalen (brievenbuspost) en ligt buiten onze beïnvloedingssfeer. Wij willen benadrukken dat dit een incident is en bieden daarvoor onze excuses aan.
Klant

Gepubliceerd op: 21/11/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer