Website: www.fietsaccu-revisie.nl
Adres: Polluxstraat 39 5047RA
Plaats: Tilburg
Telefoon: 013-2045014

Fietsaccu-revisie.nl is het bedrijf om je versleten fietsaccu te laten repareren. In onze professionele werkplaats vervangen wij de oude versleten energiecellen voor nieuwe cellen, waardoor de accu weer goed functioneert. De keuze voor revisie van een elektrische fietsaccu is niet alleen milieubewuster dan de aanschaf van een volledig nieuwe accu, het is ook nog een stuk voordeliger!

Fietsaccu-revisie

Jan
Jisp

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Snelheid en prijs
Product was smerig toen ik hem terug kreeg. Allemaal vingerafdrukken. Wellicht na montage even een doekje met war cleaner er over.
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
degelijke uitleg vooraf, en duidelijke info voor in gebruikname van de accu na levering.

Schellekens
Aartselaar

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Uitstekende service. Binnen 2 weken accu terug. Achteraf betalen mogelijk. Accu weer als nieuw.

Stieltjeskanaal

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
goede service
tijd van de reparatie was wel lang.
L.J. den Hartog
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
goede service
tijd van de reparatie was wel lang.

Vlaardingen
19/12/2018

Pluspunten
Ik heb redelijk veel vertrouwen in dit bedrijf, professioneel en klantgericht (werd telkens snel en correct op mijn vragen beantwoord).
Heb wel wat lang moeten wachten op mijn gereviseerde batterij. Zou normaal gezien binnen 2 weken klaar en opgestuurd moeten zijn, maar helaas was dat niet het geval. Toen ik er een vraag over stelde (per mail), werd mij verzekerd dat de batterij klaar was en ik de batterij binnen 2, hooguit 3 dagen, kon verwachten..., niet dus !
Nogmaals een mail gestuurd, met excuses werd me beloofd dat binnen 2 dagen de batterij afgeleverd zou worden, en dat is ook gebeurd !
De fiets rijdt weer als een trein, alles werkt normaal, maar het duurde wel wat langer dan beloofd.
Jacob
Waasmunster (B)

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Het opsturen van de accu is prima geregeld en de accu was keurig op tijd weer terug.

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
doet wat het beloofd. top

herremans
Kruibeke

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
GEBRUIKSVRIENDELIJKE EN DUIDELIJKE WEBSITE.
LEVERING BINNEN DE VOORGESTELDE TERMIJN.
PRIJS/KWALITEIT > OK

Rudi
LICHTERVELDE / BELGIË

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Telefoon werd direct opgenomen, heel netjes te woord gestaan, direct iemand aan de lijn met kennis van zaken, mijn kettingkastaccu welke stuk was door diepte ontlading, geen probleem om te reviseren juist beter, niet nodig om vooraf te betalen, hoef ook niet betalen voor opsturen, geweldig!
Vooralsnog geen idee.
Johan