Website: www.fietsaccu-revisie.nl
Adres: Stationsstraat 19 5038 EA
Plaats: Tilburg
Telefoon: 013-2045014

Fietsaccu-revisie.nl is het bedrijf om je versleten fietsaccu te laten repareren. In onze professionele werkplaats vervangen wij de oude versleten energiecellen voor nieuwe cellen, waardoor de accu weer goed functioneert. De keuze voor revisie van een elektrische fietsaccu is niet alleen milieubewuster dan de aanschaf van een volledig nieuwe accu, het is ook nog een stuk voordeliger!

Fietsaccu-revisie

Pluspunten
prima service en betrouwbaar bedrijf
nvt
j.bakker
houten

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Ik kan nog geen beoordeling geven wand ik hebt de accu
terug gestuurd wand hij deed het niet

T. C. den Hartog
Nieuwpoort

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Alles klopt en is op tijd. Geen negatieve punten

Jan
Berkel

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
Na 2 keer kom ik al even ver als voorheen, dus ik verwacht nog verder te komen. Hulp via de telefoon was prima! Nu afwachten..
lange wachttijd
Theo
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
Super goed en duidelijk advies, en zeker niet uit om gebakken lucht te verkopen.
kan niets bedenken
Bunt
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Beste fietsaccu revisie,

-communicatie is netjes en correct
- prettig om achteraf te betalen, zodat ik de accu eerst kon testen
- duidelijke instructies
- prijs
- kan het wellicht sneller?
Rijkers
Schijndel

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Wat een snelle service! Op zaterdag accu binnengebracht en op maandag was ze alweer klaar! Supervriendelijke man die tijd nam voor een woordje uitleg! Ben na 140 km nog steeds aan het fietsen met de eerste oplaadbeurt! SUPER! Dank u wel!

Marleen
Vosselaar, Belgie

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
in een keer goed: accu doet wat hij moet doen en kan niet eens zien dat hij is opengeweest!
ongemak dat ik de accu na retourontvangst eerst leeg moest rijden
j.l.
Dordrecht

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
De accu werkt weer uitstekend. Helaas door de drukte heeft het wel wat langer geduurd, maar dit was van te voren al duidelijk.

Ruitersma
Budel

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
(Nog) geen
Wat een drama dit bedrijf... op 9 april een bestelling geplaatst om mijn accu te reviseren. Direct opgestuurd en deze is door PostNL op 10 april afgeleverd. Bij mijn bestelling de bevestiging gekregen dat mijn accu 26 april terug zou zijn.

Tot op heden echter nog geen enkel bericht ontvangen. Nu al 2x gebeld waar mijn accu blijft, maar meer dan excuses en een nieuwe belofte over de levertijd komen er niet. Eerst zou ik hem uiterlijk 4 mei ontvangen, maar wederom geen enkel bericht van dit bedrijf. Op 7 mei heb ik opnieuw gebeld en toen zou hij 9 mei worden opgestuurd. Maar ook nu weer geen enkel bericht en ook geen accu.

Nu dus al meer dan een maand verder, terwijl de doorlooptijd 2 weken zou zijn. Nog steeds geen accu en ook geen idee wanneer ik hem eens terug ga krijgen want contact opnemen doen ze niet.

Als ik dit eerder had geweten had ik de accu ergens anders laten reviseren, zou dit bedrijf dus ook zeker niet aanraden.
Antwoord Fietsaccu-revisie
Beste Mathijs,
Vervelend om te lezen dat u hetgeen zo ervaren heeft. Het klopt dat het wat langer duurde ivm de grote drukte. Bij aanvang van de werkzaamheden aan uw accu is vastgesteld dat de elektronica defect was. Omdat het al zo lang duurde wilde we hier toch werk van maken om de printplaat te repareren wat wij normaliter eigenlijk niet doen. Helaas is dit uiteindelijk niet gelukt waarna we u de spullen terug gestuurd hebben en u ook niets hebben laten betalen.

De communicatie richting u had op het eerste moment duidelijker moeten zijn over de extra inzet op uw accu, het is dan ook jammer om te vernemen dat een actie die eigenlijk vanuit een extra service oogpunt gedaan is zo niet is gecommuniceerd.

met vriendelijke groet,
Mathijs