Website: http://fietstassenwinkel.com/
Adres: Dovenetelstraat 25D 3053JD
Plaats: Rotterdam

Fietstassenwinkel.com

Pluspunten
snel besteld snel thuis

Jan
Middelharnis

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
vlotte afhandeling en levering

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Communicatie was goed. Ik kreeg een mail onder een andere naam, maar de mail is duidelijk en in de mail stond ook zeer duidelijk de uitleg waarom de naam anders is.
Tevens waren de contactgegevens gelijk terug te vinden, wat toch vertrouwen geeft.

De info op de website is goed. Ik miste af en toe wel iets maar bij wat ik besteld heb, was alles duidelijk na het lezen van de info.
Maar de info van de producten zijn overal terug te vinden en ik zag links naar YouTube videos, wat ook helpt.
Tevens zijn ook op. De website de gegevens duidelijk terug te vinden voor eventuele vragen.

Snelheid zou alleen sneller kunnen als ze je bestelling al versturen oor je op verzenden gedrukt zou hebben. Ik kreeg vrij snel na de bevestiging een mail met de verzend gegevens.
Verzending ging via dpd en de volgende dag was het binnen binnen de aangegeven tijd. Bezorgen was zeer vriendelijk wat ook prettig was.
Bij postnl heb ik vaak klachten en zijn de bezorgers over het algemeen zeer onbeschoft. Daarom let ik nu vaak op hoe het verzonden word, om postnl te ontlopen.

Zeer tevreden over het product en hoe snel en duidelijk alles gecommuniceerd wordt.
Ik bestel hier zeker weer.
Bij een paar dingen het lijstje onderin iets uitbreiden met wat meer info, zodat je niet de hele tekst hoeft te lezen.
Emiel
Helmond

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Snelle aflevering. Ben netjes geholpen. Medewerker hadden goed technisch inzicht.

Willie

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
gewoon goed prima geleverd

jan
HIlversum

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit tassen met scherpe prijs.
Bedrijf is lastig te vinden, staat buiten nergens aangegeven waar de winkel is, zelfs op de brievenbus kon ik het niet vinden.
Klantvriendelijkheid.... weinig empathie jegens mij als klant ervaren in de omstandigheden waarin ik mij als klant bevond.
Antwoord Fietstassenwinkel.com
Op ons pand zit een bedrijfssticker op de brievenbus. Onze naam staat bij de bel. Wij zitten wel op een industrieterrein maar ook daar zijn we transparant in. Wij, en een klant van ons, hebben erg veel empathie getoond. U was zeer gehaast en druk, na goedkeurin van een andere klant hebben we u dan ook eerst geholpen omdat we zagen dat u 'op hete kolen zat'.
Ik weet niet wat u meer van ons verwacht maar ik denk dat we erg netjes zijn geweest.
Gerda
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Producten voldoen perfect aan de verwachtingen! Snelle levering.

Marc

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Geweldig, een winkel gespecialiseerd in fietstassen! Voorafgaand nog een heel nuttig en informatief telefoongesprek gehad met een medewerker van de winkel. Twee dagen later kwam mijn nieuwe Ortlieb Office Bag. Ik ben er heel blij mee!

Antwoord Fietstassenwinkel.com
Dank voor uw aardige reactie.
Herman

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
snelle levering

Saskia
Vlissingen

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
perfect, geen enkel negatief te noemen

Middelburg

Gepubliceerd op: 02/11/2018