Website: http://www.fixico.nl
Adres: Weteringschans 85E 1017RZ
Telefoon: 0202610720

Via de Fixico app of website vraag je gemakkelijk meerdere offertes aan voor autoschade. Deuk, lakschade, blikschade of spuiten auto? Gebruik Fixico!

Fixico

Pluspunten
Snel goede offertes.
En afspraak snel geregeld.
Kan ik zo niet bedenken
Hans
Heemskerk

25/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen

24/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen

24/02/2017

Pluspunten
Snel en goede service
Geen. Ik beveel iedereen aan hier zijn onderhoud te laten doen.
Tim
Ede

24/02/2017

Pluspunten
Is goed geregeld. Snelle goede service.
minder vaak bellen
Schaasberg

23/02/2017

Pluspunten
Fixico neemt je de moeite uit handen om zelf offertes bij diverse schadeherstellers op te vragen. Komt er bij dat vele herstellers toch zelf de auto eerst willen zien terwijl je nu alleen de foto's op hoeft te sturen. Klantvriendelijke en persoonlijke service met telefonisch contact.
Op dit moment wordt alleen samengewerkt met FOCWA aangesloten schadeherstellers. Wellicht kunnen niet aangesloten bedrijven goedkoper zijn? Zou goed zijn om ook daarmee samen te werken met de duidelijke vermelding op de site dat die bedrijven niet aangesloten zijn bij deze overkoepelende organisatie. Het aantal offertes aftoppen bij 3 of 4 is volgens mij niet goed: hoe meer hoe beter toch?
Edvard
AMERSFOORT

23/02/2017

Pluspunten
Snelle afhandeling, niet te opdringerig gewoon goed
Vincent
Den haag

22/02/2017

Pluspunten
Snelle reactie om het op te lossen, maar is niet of gedeeltelijk gelukt en gewoon moeten betalen.
Een no cure no pay met dit soort kleine reparaties
Martin

21/02/2017

Pluspunten
Via Fixico een aantal offertes gehad met uitenlopende prijzen. Persoonlijk vond ik voor die schade die ik had de offertes wat aan de prijs. Fixico heeft voor mij een vrijblijvende offerte geregeld en ben vervolgens bij dit bedrijf langs gegaan en daar de schade laten nakijken. De aardige man reed de auto gelijk naar binnen en heeft de krassen wat opgevuld en de plek gepoetst. Ziet er weer prima uit. Vervolgens vroeg ik wat het kost, kreeg een glimlach en een schouderklopje en mocht verder rijden. Dus niets betaald. Kijk dit is pas service. Er zijn er maar weinig mensen die zo zijn en dit moet je koesteren, goud waard. Dus voor dit bedrijf een A+++ en kan het iedereen aanraden. Trouwens, ook een dikke plus voor Fixico die het op deze manier heeft geregeld. Top!

20/02/2017

Pluspunten
doet wat het beloofd
de receptionist iets te amicaal ik heb daar niet echt problemen mee maar andere wellicht wel;
Jos
rotterdam