Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
Bloemen mooi geleverd en op de aangegeven datum!
Op het kaartje mochten 200 karakters. Ik hield me precies aan dit aantal maar toch vielen 2 letters weg. Dit was pas te zien bij het afrekenen. Graag dit probleem (de bug) tackelen.
Otis

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Van de twee items due ik besteld had zijn alleen de bloemen afgeleverd, de chocolade niet. Ik heb hierover een klacht ingediend
Ja, zorgen dat alles afgeleverd wordt.
Stanley

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Ik vond het bizar weinig boeket voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Als je een bloemenzaak in loopt krijg je voor hetzelfde geld 2 of 3x zoveel. Ik koos voor “middel” grootte. Daarnaast vond ik ook de bloemen zelf niet zo mooi op elkaar afgestemd. Ik zal niet meer iets bij jullie bestellen. De bezorger was erg vriendelijk.
Een “middel” boeket ook daadwerkelijk als “middel” bezorgen. Dus meer bloemen in een boeket en ook mooier samenstellen.
Bloem

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Mooie bloemen, slecht boeket, veel groen, mooi in de verpakking maar niet mooi in de vaas. Zonde voor de dure prijs
Kan een smaakdingetje zijn maar ik vond het tegenvallen
Luc Keltjens
Lent

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
De keuze ook prijs kwaliteit verhouding bij de bestellingen naar Duitsland klopt niet meer! Kan zijn dat het aan Covid-19 ligt en aanbod van bloemen in Duitsland nu is minder goed geworden. Maar alsnog, blijkbaar floristen in Duitsland met wie jullie samen werken zijn minder creatief. Vind erg jammer dat jullie aanbod van de boekketenkeuze die in Nederland word aangeboden is in Duitsland niet mogelijk.

Tatjana Larionova-Kraaijeveld
IJmuiden

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Matig tot slecht.
Lever de boeketten voor de prijs waarmee je adverteert. de aanbieding was 16,95 maar werd bij bestelling verhoogd naar 22,95. Daarbovenop kwamen nog de verzendkosten. Dus een boeket van 16.95 werd 29,95. Voor dat bedrag verwacht je een vol boeket en niet het karige bosje wat geleverd is.
Selma Hooijberg
Voorschoten

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Mooi boeket. Helaas stond het boeket enige tijd zonder water, doordat het een dag eerder is bezorgd dan gepland.
Graag informeren dat het boeket een dag eerder wordt bezorgd. De ontvangers waren niet thuis en daardoor heeft het boeket een tijd zonder water gestaan bij hete temperaturen (22graden)
Mariska Jonkman
Joure

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Boeket lijkt in de verste verte niet op wat ik beteld heb. Ik koos voor vrolijk plukboeket, omdat daar lekker veel roze in zat. Het boeket dat bezorgd is, had ik net zo goed langs de kant van de weg kunnen plukken. Ik had voor €27 wel wat meer verwacht! Het is jammer dat ik geen foto kan bijvoegen.....
Misschien meerdere foto's plaatsen van hoe een boeket er uit zou kunnen komen te zien.
Linda

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Een boeket voor moederdag à € 32,50 werd de dag na moederdag bezorgd. Beetje flauw als je je vrouw wilt verrassen voor haar eerste moederdag.

Maarten van den Hoonaard

Gepubliceerd op: 27/05/2020

Pluspunten
Halve bestelling vergeten...
Uiteindelijk wel netjes opgelost.

Bonne van Veen